pytania

17 grudnia 2017 15:26

Witam PANA MICHALA mam na imię Maciej i mam 34 lata ojciec 2 jedno letnich dziewczynek i 7 letniego syna. Waga 125kg wzrost 183 ,od trzech tygodni chodzę na siłownię ćwicząc 5 razy w tygodniu po 1 godzinę pół godziny cardio marsz na wzniesieniu 3 i prędkości 6.0km na godzinę i kilka innych ćwiczeń opona 80kg oraz uciąć liny przy obciążeniu .Mało czasu na ćwiczenia w dzień bo ćwiczę odrazę po pracy PO NOCKACH próbuje jeść regularnie i zdrowo bo robie dania pana Michała ale mam większy problem z wyliczen zapotrzebowania kalorycznego wynika ze musze jeść ponad 4.000kcal dziennie to dla mnie nie możliwe oraz raczej nie zjadł bym tyle jeżeli można obliczyć panie Michale te zapotrzebowanie oraz jakieś inne ćwiczenia dodać do tego co już robie OCZYWIŚCIE NIE CHCE BYĆ CIĘŻAREM DLA PANA ale od 10 lat próbuje zrzucić wagę i zbudować trochę mięśni tak więc z góry dziękuję bardzo.Pozdrowienia z UK

Mam 15 lat i czy trening mięśni wyciskanie na ławce,ćw ze sztangami 4razy w tyg + codziennie brzuch.Będzie to dobry trening czy powinienem coś zmienić?Ile czasu powinienem trenować?

Hej,
Mam 29 lat. Jestem ósmy tydzień na redukcji (168cm, teraz 63 kg, a było 70,5kg przed redukcją), nie jem przez ten czas wcale słodyczy i nie tknęłam alkoholu, kupuję proste pełnowartościowe produkty. Właśnie zaczynam wychodzić z redukcji i wolniutko podbijać kalorie, wyliczam makro z aplikacją Fitatu. Piszę, ponieważ raz na jakimś czas, to jest 1 lub 2 razy w tygodniu mam chwilę słabości i robię cheaty. Czesto, w sumie prawie zawsze mój posiłek to bomba białkowa: kazeina micelarna (premium dessert z KFD), jogurt grecki/naturalny i wafle ryżowe. Bywa, że to 300g jogurtu i 3porcje po 30 g kazeiny oraz 4 wafle, ale był też dzień ekstremalny, gdy miałam dużo stresu i miałam spontaniczny cheat 225g kazeiny (7 i pół porcji), 500ml mleka 2 procent tłuszczu, kiwi i jabłko. Wtedy zaczęłam się zastanawiać, czy ja nie przesadzam z tą kazeiną i nie jest to mój substytut odstawionych słodyczy bo kazinka jest smaczna). Oczywiście po takich bombach miałam gazy i suchość w ustach przez kolejne kilkanaście godzin. Lubię nabiał i dobrze toleruję (krew typ B), ale wiem, że nie można na redukcji szaleć z nabiałem. Myślę nad kompletnym odstawieniem kazeiny, bo za bardzo mi smakuje. Pytanie to: Czy bardzo sobie szkodzę takimi posiłkami "bombami" białkowymi, gdzie jest tak duża ilość białka raz na kilka dni? Mój trening obecnie to 4 razy z tyg siłowy, 2 razy cardio, 1 dzień odpoczynku.

Witam.
Czy da sie progresować na redukcji?

Witam,
Zawsze umiałam ustalić sobie i kalroczynosc i godziny posiłków jednak zmieniłam prace i pracuje nawet na nocne zmiany. I w tym pokoje pytanie, jak ułożyć 5 posiłków mając zmiany nocne i wgl ?

Witam, mam problem ze stawem ramiennym. Kilka miesiecy temu na silowni mialem maly "wypadek"..chwila nieuwagi, zagadanie sie z kolega skutkowalo tym, ze na ławce płaskiej odstawiajac sztange po serii nie trafilem w zaczepy, sztanga pociągnęła mi wyprostowane ręce w tyl, mialem uczucie w obu rękach jakby kosc ramienna wysunela mi sie ze stawu i momentalnie wrocila na miejsce. Jakiegos duzego bolu nie czułem.. wiec raczej bark mi nie "wypadl" calkowicie. Pozostal prze z kilka dni dyskomfort i uczucie tak jakby niestabilnosci w barkach. Problem polega na tym, ze od tamtej pory przy jakiś mocniejszych wymachiwaniach rękoma czy to do przodu czy rekoma w tyl problem sie powtarza.. jest bardzo duze uczucie niestabilnosci i ciagly strach, ze kosc ramienna znow sie "przesunie" ze tak powiem.. w prawej rece powtorzylo sie to kilka razy od tamtej pory. Usg i rtg nic nie wykazalo, ortopedzi wzruszaja ramionami albo mowia, zeby to olac bo barki mi calkowicie nie wyskakują i raczej nic sie z tym nie da zrobic oraz zebym zrobil rezonans magnetyczny to wtedy bedzie jasne. Tylko, ze obecnie nie mam na niego pieniedzy.. widzialem na Youtube, ze zajmuja sie Panstwo takze fizjoterapia manualna stad moje pytanie do was. Czy da sie cos z tym zrobic? Czy moge na siłownię uczeszczac czy lepiej to odpuscic ? Czy jakas rehabilitacja by pomogla ?
Pozdrawiam

Witam, mam 184cm wzrostu, waga ok 64kg. Chcialbym zaczac regularnie cwiczyc w domu, glownie aby przybrac na masie i ogolnie rozwinac miesnie na calym ciele. Jak narazie jest zima, pogoda troche utrudnia, ale chcialbym zaczac juz teraz, zeby byc przygotowanym na cieplejsze dni.
Sa jakies porady na cwiczenia? Od ktorych partii miesni zaczac? Da sie zrobic nogi bez maszyn na silowni?

12 grudnia 2017 18:53

Witam, mam pytanie odnośnie dawki kcal jaką powinienem spożywać aby zgubić jak najwięcej zbędnego tłuszczu nie tracąc przy tym bardzo dużo masy mięśniowej. Mam 24 lata, 181cm i moja waga to 90kg, mam dosyć duża oponkę na brzuchu. Większość życia sport nie był mi obcy, od boksu, kickboxingu i muay-thai po siłowie, jednak od 4 lat nie robię nic i zalałem się tłuszczem. Aktualnie spożywam 3000kcal, 260 białko, 70 tłuszcz i ok. to 340 węglowodany, trening robię 4 razy w tygodniu, i jest to moja jedyna aktywność ponieważ prace mam siedzącą. Robie trening siłowy + 30 minut cardio. Czy ta dawka kalorii jest ok ? Pozwoli mi zrzucić zbędny tłuszcz nie tracąc masy mięśniowej?

Witam, mam 16 lat, czy jest jakas opcja cwiczyc 4x FBW w tygodniu czy to jednak za dużo i powinienem zostac przy 3x. Jeżeli 3x to maksimum to czy jest jakas opcja/sens robić coś dodatkowo w dni wolne? Mam na myśli np. cardio.

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązaniepozwala, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie