Łukasz Krawczyk
Ukryj
Łukasz Krawczyk Profil użytkownika i jego odznaki
Odpowiedzi Lista odpowiedzi użytkownika
Komentarze Lista komentarzy użytkownika
Pokaż
Profil użytkownika i jego odznaki
Łukasz Krawczyk
Imię i nazwisko Łukasz Krawczyk
Ranking 204
Pytania 10
Komentarzy 22
Odpowiedzi 10
Zdobyte odznaki Atleta brązowy Atleta brązowy
lista odpowiedzi użytkownika
  • Jak dobic kalorie

    A jak z treningami... to nie ten temat... ale czy treningi dla ektomorfika powinny byc ttpowo dilowe czyki mala ilosc seri mala liczba powtorzen i duzy ciezar ? Jak z partiami.... na jedbhm treningu 2 partie po 4 cwiczenia na kazda czy raczej bardziej ogolnorozwojowe ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Co zjeść po treningu zamiast odżywki i suplementów jeżeli za ok godz jem normalny posiłek

    Dokladnie tak jam koledzy... kazdy wegiel prosty zeby uzupelnic glikogen.... ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Jak zapanować nad głodem po siłowni?

    Nie wystarczy moec diete i koniec dieta jest waga w dol czyli kalorii potrzebujesz mniej wiec obcinasz ich troche z posilkow i idzie dalej w dol

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Jak ułożyć sobie dietę ?

    Witam... generalnie wujek google ci pomoze... mianowicie wpisz w google kaltulator kalorii tam wyliczy ci co i jak.... jesli chcialbys diete polecam rowniez wpisanie sobie w gooogle dieta na mase 80kg i masz przykladowa diete na dole masz tam smialo.mozesz zobaczyc przykladowe posilki jak bilansowac... jakich pelnowartosciowych produktpw uzywac itd.... pozdrawiam ;)

    1 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • młody wiek a wyciskanie ?

    A co do redukcji... duzym czynnikiem bedzie cardio mysle ze polaczenie dobrego cardio i treningu z obciazeniem ale niewielkim tylko duza liczba powturzen to jest dobre wyjscie ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • NitroBolon II - skutki uboczne

    Powiem ci szczerze u.mnie brak i nie slyszalem o czyms takim... generalnie ja robilem badania krwi przed i po... po mialem lepsze ... w zasadzie jak bierzesz z glowa i dawkujesz tak jak jest na opakowaniu i stosujesz diete to nie mozemy mowic chyba o skutkach ubpcznych.. zasadniczo trec to bardzo dobra firma .. ja napewno sie nie moge poskarzyc na skutki uboczna... ale uwazam ze nitro jest malo oplacalne.. dla mnie sztuczny efekt napompowania ... polecam plutonium ... dla mnie rewelacja.....

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Waże 68kg przy wzroscie 182cm stosuje suplementy typu gajner + kreatyna+tauryna mija 61 dni od rozpoczecia i nie widze efektów

    Mialem ten sam problem.... wydalem prawie 3 tys na 4 cykle ktore nie daly efektow... postanowilem ze najpierw zaczne od wyzszego bilansu kalorii z jedzenia ... odstawilem wszystkie odzywki suplementy.... zaczalem jesc wiecej miesa ... wiecej ryzu itd... oprocz tego utrzymuje stale pory posilkow ( bynajmniej staram sie jesc regularnie) efekty widze bardzo duze bez ozywek suplementow... i to jet rozwiazanie... zbilansuj odzywianie... jakas xhociaz podstawowa diete ... inaczej tak jak ja bedziesz stal w miejscu....

    1 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • wzmocnienie stawow

    W tym przypadku u mnie pojawia sie naeet taki problem np. Lokcie na eczorajszym treningu tricepsow... ze sila jest a tak jakby staw lokciowy sie zablokowal na zgieciu... jakbym mial niewladna reke a po 3 sekundach moglem powturzyc 2 razy i znow blokada ; (

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • wzmocnienie stawow

    W tym przypadku u mnie pojawia sie naeet taki problem np. Lokcie na eczorajszym treningu tricepsow... ze sila jest a tak jakby staw lokciowy sie zablokowal na zgieciu... jakbym mial niewladna reke a po 3 sekundach moglem powturzyc 2 razy i znow blokada ; (

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
lista komentarzy użytkownika
  • Jak dobic kalorie

    A czy to ma znaczenie ilosc tluszczy ? Jaki to moze miec wplyw na sylwetke i na funkcjonowanie organizmu?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Ile bialka w diecie na kg masy ciala ?

    Generalnie chcialem poznac wasze znadie i opinie... z czystej ciekawosci... jesli o mnie chodzi ja stosowalem 2 g/kgmc ale nie bylo widocznych rezultatow wiec obecnie mam okolo 3g i jest ok... ;) natomiast zastanawia mnie z czego wynika rozbierznosc w tych wartosciach ma roznych forach... jak wy sosujecie... i zastanawiam sie tez jaka ilosc bialka przy redukcji ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Jak zapanować nad głodem po siłowni?

    Przede wszstkim chodakowska jest ok jak narazie zostan przy tym.. dieta... co z dieta.... dobry bilans makroskladnikow to 1 .. 2 jesli dzialo to pytanie ile w jakim czasie licz sie z tym ze glownie to stracilas duzo wody ... zetnij kalorycznosc zbilansuj dobrze bialko wegle...tluszcze narazie mozesz nawet wyciac... beda wieksze posilki i bardziej sycace... kolejna sprawa .... jesli czujesz glod... polecam wafle ryzowe i odzywke bialkowa ... bialko.ma to do siebie ze zwieksza termogeneze organizmu i wywoluje dlugi czas efekt nasycenia.... a wafle dostarcza ci pdpowiednia ilosc wegli.... zbilansuj to oczywiscie.... policz ile kalori potrzebujesz rozpisz to sobie... tak jak koledzy... dobra dieta to jest podstawa .. dieta = 70-80 % sukcesu ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Jakie bialko wybrac ?

    A czy mozesz powiedziec mi cos na temat jakosci tych bialek ? Czy to sa zwierzece czy roslinne ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Cwiartki z kurczaka

    Tak jak kolega powyzej.... natomiast jesli chxesz znac prawde jaki jest sklad maksoelemntow w danym produkcie polecam strone (www.tabele-kalorii.pl ) ja osobiscie z tefo korzystam i sprawdzam rozne nowe produkty ktore chcialbym zamienic w diecie ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Waże 68kg przy wzroscie 182cm stosuje suplementy typu gajner + kreatyna+tauryna mija 61 dni od rozpoczecia i nie widze efektów

    Generalnie jesli bezmuslnie przyjmujesz duza ilosc suplementow mozesz uszkodzic watrobe i nie tylko... ja nie stosuje typowej prawdziwej diety natomiast bilansuje posilki racjonalnie i widze duze efekty nie stosujac suplementow ani odzywek .... ale musialem aam to zrozumiec ... tak samo jak ty wywalalem hajs na suple na odzywki myslalem ze to proste i samo przyjdzie.... w google wpisz dieta na mase 70 kg znajdziesz bardzo duzo pomocniczych diet... wybierz jakies posilki zbilansuj je ewentualnie... jesli na diecie nie widzisz efektow... to dodaj troche do kazdego posilku ... dodawaj az zobaczysz ze rozniesz ;) pozdro i powodzonka ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • młody wiek a wyciskanie ?

    Ja rownoez zaczalem jako 13 latek aczkolwiek nie.mialem.problemow ze wzrpstem natomiast wiem jak to jest mlody wiek lazdy chce duzo mowi ze to malo i cisnie na sile .... ja tez tak.mialem ciskalem.ciezary duze a techicznie slabo.... dzis mam tak zniszczone staey ze sile mam na 4 razy wiecej niz pozwalaja mi na to stawy.... wiec jesli umiesz opanowac emocje i zaczniesz technicznie a nie silowo to jak najbardziej na + ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Ile razy w tygodniu ćwiczy Michał Karmowski.?

    Musle ze nie.ma to znaczenia dla cb... kazdy czlowiek ma inny organizm i potrzebuje innych trenongow.... poza tym michal cwiczy dla sb i robi to co jemu potrzebne ponadto.ma rodzine i intensywny tryb zycia wiec zapene ma rozne ilosci trenongow w ttgodniach ( co widac np. Po fanpage ) natomiast mysle ze ty powinienes skupic sie na swoim grafiku i poprostu trenowac sumiennie i uczciwie ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Czy mieśnie nie beda wieksze ?

    Szczerze dla.mnoe bzdura... kolega mowi 14 lat mi sie wydaje ze dojrzewanie a bardziej przyrpst naturalnego testosteronu czyli wiek 20-21 lat wtedy najlepiej zaczac budowe ... notomiast jesli mowimy pozniej musle ze chodzi tu o wiek 30-40 lat tak wtedy napewno jest trudniej poniewaz mamy juz slabszy metabolizm itd .... natomiast czy trening w mlodym wieku zutuje na pozniejsze treningi... wydaje mi sie ze tu juz kwestia psychologi... jesli zaczynasz mlodo masz wieksza motywacje innaczej podchodzisz i pozniej jak wrocisz do tego to znow przypominasz sobie to podejscie ... nie wydaje mi sie zeby tu byl aspekt fizyczny... natomiast jestem.pewny ze psychika i myslenie ma duzo do gadania w kazdym sporcie... ale reasumujac twoja odpowiedz jesli masz na mysli wplyw treningow na treningi nie ... jesli.mowisz budowa w mlodym albo budowa w starszym wieku.... jak najbardziej .... ;)

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Gainer czy wpc+ carbo vitargo

    Pytanie jest wedlug mnoe niewlasciwe poniewaz nie wiem jaka masz diete co jesz wiec nie moge ci powiedziec czego potrzebujesz czy bialka czy wegli czy tego i tego.... w zaleznosci od twojej diety zalezy to jakis makroskladnikow potrzebujesz ....

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • Jakie bialko wybrac ?

    A czy wpc jest bialkiem roslinnym czy zwierzecym ? Jak z wchlanialnoscia ? Jaka cena i jaka jakosc ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • caseina zamiast bialka serwatkowego

    Ale po treningu mowisz bezposrednio czy po treningu z posilkiem.... ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • wzmocnienie stawow

    Jesli chodzi o trening to stosuje doac ciezki trening michala karmowskiefo ... obiegi czyli 3-4 cwiczenia po 4-5 serii gdzie przerwy robie niewielkie okolo 12 powturzen na cwiczenie i ciezar jesli chodzi o moesnie jest nie wielki ... jest optymalny bo miesien dostaje a w tym jest jeszcze sila zeby robic technicznie natomiast stawy nie daja rady na niektore cwiczenie ...

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • nieumiejetna suplementacja ; (

    Wiem bylem mlody i glupi teraz zaczalem od duzej ilosci wiedzy.. ale nigdzie nie moge znalesc informacji na temat tego czy po takich cyklach jest sens uzywac czegos czy powinienem zaczac od odkwaszania natomiast jesli chodzi o diete... probowalem ale nie jestem w stanie juz dolozyc poprostu ... zkadajac np onleta z 7 jajek nie jestem w stanie wcisnac juz nic wiecej

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
  • wzmocnienie stawow

    jaki fleks najlepszy ? A co do treningow czy zastosowac np zmiejszenie ciezaru badz cos w tym styly czy nadal pelna petarda moze byc ?

    0 zagłosuj
    Przejdź do pytania →
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 15 grudnia 2016 21:17

Jak podniesc Testosteron ?

2 głosy zagłosuj
0 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 12 grudnia 2015 14:33

Jaki trening na mase ?

1 głos zagłosuj
0 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 14 listopada 2015 16:09

Jak dobic kalorie

1 głos zagłosuj
7 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 17 września 2015 10:55

Ile bialka w diecie na kg masy ciala ?

1 głos zagłosuj
4 komentarze
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 14 września 2015 12:36

Jakie bialko wybrac ?

1 głos zagłosuj
3 komentarze
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 13 września 2015 16:39

Jakie bialko wybrac ?

0 głosów zagłosuj
6 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 09 maja 2015 14:13

caseina zamiast bialka serwatkowego

1 głos zagłosuj
8 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 08 maja 2015 18:01

nieumiejetna suplementacja ; (

1 głos zagłosuj
7 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 08 maja 2015 17:50

wzmocnienie stawow

1 głos zagłosuj
7 komentarzy
Łukasz Krawczyk
Pytanie zadał Łukasz Krawczyk 08 maja 2015 17:50

wzmocnienie stawow

0 głosów zagłosuj
13 komentarzy
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij
Komunikat z serwisu Zapytaj Trenera
Zamknij
Formularz kontaktowy serwisu Zapytaj Trenera
Zamknij

catpcha

Anuluj
Zasubskrybuj newsletter serwisu Zapytaj Trenera
Zamknij

Anuluj
Zarejestruj się do Zapytaj Trenera
Zamknij

Anuluj
lub
Zaloguj się do Zapytaj Trenera
Zamknij
Zaloguj się z Facebookiem

Zapomniałeś hasła? Przypomnij hasło

Anuluj
lub

Zarejestruj się w serwisie Zapytaj Trenera


Odzyskaj hasło do Zapytaj Trenera
Zamknij

Anuluj