Zadaj pytanie

Paweł Fila

Paweł Fila
ranking
229
pytania
8
komentarze
2
odpowiedzi
9

Treści:

dodał odpowiedź 23 stycznia 2018 21:27

Zamiast wydawać kupę pieniędzy na spalacze dla osoby początkującej, lepiej kupić pełno wartościowe produkty. Spalacze to nie są magiczne proszki które sprawiają że się schudnie szybciej. Odchudzanie to jest długi proces który jak się przyspieszy może spowodować problemy zdrowotne. Polecam uzbroić się w cierpliwość i życzę Ci powodzenia :)

dodał odpowiedź 23 stycznia 2018 21:12

Jak dalej chcesz redukować to pomyśl czy nie warto zrobić diet break (podnieść kalorie do aktualnego zapotrzebowania lub lekko powyżej) przez min. 2 tygodnie po czym stopniowo powrócić na redu. Psychika Ci odpocznie i będziesz mieć energie do dalszego odchudzania. Nie warto sugerować się tylko wagą bo często bywa myląca, rób pomiary pasa i warto patrzeć w lustro bo kilogramy magą nie spadać a wygląd się zmienia.

dodał odpowiedź 23 stycznia 2018 20:59

Najlepiej samemu zmienić nawyki zywieniowe, wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne makro składniki i jeść co się chce by się zgadzało z naszą własną dietą i samemu zrozumieć proces kształtowania sylwetki. Jeżeli bardzo chcesz solidnej współpracy to polecam zobaczyć: Tomek Grzymski, Piotr Tomaszewski (szmexy) , fabryka siły, Mariusz Mróz.

dodał odpowiedź 23 stycznia 2018 20:50

Mięśnie brzucha to mięśnie jak każde inne i potrzebują czasu na zregenerowanie się dlatego zalecam ćwiczyć brzuch 3 razy w tygodniu, powinno być ok. Jak jesteś uparty to i 4 razy w tygodniu ale to zależy od intensywności treningu i jego objętości. Pozdrawiam

dodał odpowiedź 3 stycznia 2018 13:20

Jeżeli chcesz schudnąć nie robiąc przy tym masy mięśniowej to zaręczam że deficyt kaloryczny wystarczy. lepiej nie wzorować się tylko i wyłącznie wagą ponieważ bywa mylna np. jednego dnia ważysz mniej a drugiego więcej bo np przybrałaś więcej wody dlatego polecam robić pomiary ciała: pasa itd. To że ograniczasz słodycze i fastfoody może nie wystarczyć z zrzuceniem tkanki tłuszczowej bo dalej możesz spożywać więcej kcal niż twoje ciało potrzebuje dlatego oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Jeżeli chodzi o treningi i ćwiczenia w twoim przypadku to zalecam robić treningi cardio czyli np. bieganie jednakowym tempem albo interwały czyli duża intensywność połączona z umiarkowaną czyli np. prze minutę biegasz truchtem a 30 sekund sprintem. Jeżeli nie lubisz biegać a chcesz ćwiczyć w domu to polecam: barbie, przysiady z wyskokiem lub bez, pajacyki. Pozdrawiam

dodał odpowiedź 28 grudnia 2017 22:49

Nie logicznie napisałem to pytanie. Chodzi mi o to czy interwały mogą powodować aż takie obciążenie dla organizmu by się później źle czuć.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązaniepozwala, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie