Zadaj pytanie

Jak się rozciągać: Rozciąganie dolnych partii ciała po treningu

 

3550
3
Rozciąganie przed i po treningu ma niezwykle ważny wpływ na nasze ciało. Nie tylko pomaga poprawić elastyczność, zminimalizować powstawanie zakwasów i zregenerować zmęczone treningiem mięśnie, ale również pozwoli na znacznie 
większy zakres ruchów. Elastyczne i gibkie ciało powoduje także również zwiększoną sprawność fizyczną. Rozciągnięte
ciało ułatwia uprawianie wszystkich rodzajów sportów. Mięśnie staną się mniej podatne na nadwyrężenia, kontuzje oraz zmęczenie. Rozciąganie zapobiega urazom stawów, ścięgien, a także mięśni. Co więcej, regularne ćwiczenia rozciągające to zmniejszoneryzyko skurczów mięśni.


Podstawowy zestaw ćwiczeń rozciągających dolne partie
mięśniowe
 
  • Ćwiczenia wykonujcie po każdym treningu angażującym mięśnie nóg: dolnego grzbietu, treningu ogólnorozwojowym, treningu biegowym
  • Zestaw można stosować także w dni nie-treningowe po uprzednim lekkim dynamicznym rozciąganiu
  • Każde ćwiczenie wykonujcie przez co najmniej 30-60 sekund

 

 ROZCIĄGANIE DOLNYCH PARTII CIAŁA PO TRENINGUROZCIĄGANIE DOLNYCH PARTII CIAŁA PO TRENINGU

 

 

ZOBACZ TEŻ INNE POPULARNE ODCINKI:

Ćwiczenia na barki po kontuzji - Trening ogólnorozwojowy cz. 1
Trening barków z Janem Łuką - Stara Szkoła
Jak rozciągać nogi - Rozciąganie z Pawłem Zontkiem

 

Oceń treść:
(0 głosów)
dodał odpowiedź 21 stycznia 2015 16:59
witaj Pawle, trafiłem na twój filmik o rozciąganiu dolnych partii. mam pytanie odnośnie dwugłowych mięśni, mówisz aby nie dociskać pleców do przodu gdyż twoży się ciśnienie krążków. mógłbyś opisać bardziej dlaczego jest to zły sposób rozciągania?? Trenuje karatę kyokushin i duzo jest tam rozciągania w ten sposób, czy to bardzo źle wpływa na kręgosłup??? czy jak się powinny rozciągać osoby które mają chory kręgosłup, np dyskopatie???
dodał odpowiedź 5 maja 2015 15:26
Większość osób uczęszczających na siłownie nie dba o odpowiednią krzywiznę kręgosłupa, tylko w dalszym ciągu pogłębia swoje wady postawy. Sam tak robiłem, jednak filimiki takie jak ten dużo przekazują i pomagają wyelminować błędy ze swojego rozciąganiu potreningowego. Super!
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 21:02
niedawni szukałem odpowiedzi na ten temat a tu proszę jak na tacy :) dzięki
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie