Zadaj pytanie

Ćwiczenia na barki odc.01

W kolejnym odcinku z cyklu „Zapytaj Trenera” Michał Karmowski omawia kilka ćwiczeń na mięśnie naramienne czyli barki. Unoszenie ramion czy wyciskanie sztangi to podstawowe ćwiczenia budujące duże, niczym kule armatnie barki.

1698
0

 

Ćwiczenia na barki według Michała Karmowskiego !!!

 

Dla tych, którzy lubią czytać:

 

Unoszenie ramion przodem siedząc

jest to ćwiczenie angażujące przedni akton mięśni naramiennych. W tym ćwiczeniu należy zwrócić uwagę aby bardzo mocno u góry dopinać przedni akton mięśni i zbyt nisko nie opuszczać sztangielek.

 

Wyciskanie z przodu siedząc przy użyciu maszyny SMITHA

Jest to ćwiczenie przede wszystkim angażujące całą obręcz barkową z głównym naciskiem na przód mięśni naramiennych. Jest to ćwiczenie budującę mnasę oraz siłę barków.

 

Odwrotne rozpiętki przy użyciu maszyny

Jest to ćwiczenie angażujące tylny akton mięśni naramiennych. Aby właściwie pracował tył mięśni naramiennych należy w początkowej fazie mocno ściągnąć łopatki i odwodzić ramię tylko i wyłącznie przy użyciu tylnej części barku.

 

Oceń treść:
(0 głosów)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie