Zadaj pytanie
13 stycznia 2017 13:50

BICEPS ĆWICZENIA: Uginanie ramion stojąc w bramie

Pierwszy odcinek Wielkiego Atlasu Ćwiczeń !! Zobaczcie jak poprawnie wykonywać ćwiczenia na biceps, uginanie ramion przy użyciu wyciągu górnego. Prezentuje Michał Karmowski 

1112
0

Ćwiczenia na biceps można wykonywać w najróżniejszy sposób. Istnieje wiele modyfikacji klasycznych ćwiczeń. Michał Karmowski ma dla Was bardzo dobre ćwiczenie z użyciem górnego wyciągu.

 

Dla tych, kórzy lubią czytać:

Uginanie bicepsów z głową w bramie z dwoma górnymi wyciągami jest to ćwiczenie przede wszystkim kształtujące mięśnie dwugłowe ramienia czyli bicepsy. Ćwiczenie rozpoczynamy od pozycji prostej chwytamy dwa górne bloczki na lekko ugiętych ramionach i staramy się za pomocą tylko i wyłącznie bicepsów zbliżyć je w stronę uszu, Nabieramy powietrza wtedy kiedy ramiona są rozparte na zewnątrz i kiedy znajdują się blisko uszu czyli bicepsy są w skurczu izometrycznym wydychamy powietrze, Kontrolujemy ciężar podczas całej długości serii, nie machamy ciężarem a przede wszystkim dobieramy go w taki sposób żeby tylko i wyłącznie bicepsy pracowały w tym ćwiczeniu. Tak wygląda prawidłowa technika wykonania tego ćwiczenia

Oceń treść:
(0 głosów)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie