Zadaj pytanie
18 września 2014 19:23

Witam mam pytanie

Witam. Mam pytanie w jaki sposób bym mogła schudnąć? :) Mam 19 lat no i jestem grubszą osobą i się tego wstydzę. Bardzo Prosze o porady. z góry dziękuje :)
337
8
dodał odpowiedź 18 września 2014 20:12
1. Ustalenie celów (co chcesz osiągnąć ?). 2. Ustalenie diety z ujemny bilansem kalorycznym. 3. Ustalenie planu treningowego (trening siłowy, który ujędrni Twoje ciało + ćwiczenia aerobowe np. rower, bieganie, pływanie, orbitrek itd). 4. Kontrola postępów oraz ewentualne modyfikacje planów. Polecam również skorzystanie z usług trenera personalnego, który pomoże Ci rozpisac takie plany, pokaże odpowiednią technikę cwiczeń i ewentualnie będzie kontrolowac Twoje wyniki.
dodał komentarz 19 września 2014 18:36
Dziękuje ! :)
dodał odpowiedź 19 września 2014 09:22
Dieta z deficytem kalorycznym + ćwiczenia aerobowe. Musisz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne i ułożyć dietę, jak to zrobić dowiesz się z tego filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=nLTEOEmgYZI . Podpowiem, że produkty wysokobiałkowe to np. pierś z kurczaka,indyka, chude ryby, twarogi, jaja itp. Węglowodanowe : płatki owsiane, ryż, kasza, ziemniaki itp. zdrowe tłuszcze to oleje roślinne, orzechy, migdały, tłuste ryby itp. Jak już będziesz miała ułożoną dietę to pozostają ćwiczenia. Najważniejsze na redukcji są ćwiczenia aerobowe ; bieganie, rower, pływanie itp. Warto też dodać trening siłowy na początek ogólnorozwojowy FBW. tu masz fajny plan na początek pomper.pl/forum/trening-dla-poczatkujacych-f3/fbw-dla-poczatkujacych-t184.html . Po treningu siłowym rób 20-30minut np. bieżni. A w dni nietreningowe 45-60minutowe treningi aerobowe, też może być bieżnia. Powodzenia
dodał komentarz 19 września 2014 18:36
Dziękuje serdecznie ! :)
dodał odpowiedź 19 września 2014 13:30
W twoim przypadku to dieta z deficytem kalorycznym i cardio. Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne i odejmij stopniowo do 500 kcal. Dodatkowo wykonuj trening cardio na poziomie 65-70% tętna maksymalnego przez 30-45 minut zawsze po treningu siłowym lub rano na czczo.
dodał komentarz 19 września 2014 18:36
Dziękuje :) !
dodał komentarz 20 września 2014 00:35
Jak masz jeszcze jakieś pytania, albo nie wiesz jak się do tego zabrać to pytaj śmiało.
dodał odpowiedź 20 września 2014 09:03
Musisz zadbać o dobrą dietę z ujemnym deficytem kalorycznym oraz wykonywać 3-4 razy w tygodniu treningi cardio po około 45 minut. Ja bym ci tu polecił najbardziej bieganie z własnego doświadczenia. Oczywiście też możesz zainwestować w jakiś spalacz tłuszczu lub l-karnitynę by schudnąć też.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie