Zadaj pytanie
25 września 2014 15:38

boczki jak sie ich pozbyc ?

Witam ! mam taki problem straciłem 14kg lecz mam jeszce boczki i troche niechcianego brzucha na dole góra już sie widocznie rysuje ale czy mogł bys mi poradzic jaki zestaw robic > zeby boczków sie pozbyc ?
dodam jeszcze cardio 4-5 w tyg po 10 km + 3 razy siłownia + plus dobra dieta i tylko z tym mam problem dzieki za odpowiedz wzrot 180 cm obecna waga 78 kg
364
9
dodał odpowiedź 25 września 2014 15:39
do tego trening brzucha 3 razy !
dodał odpowiedź 25 września 2014 16:32
Przy końcówka redukcji można zastosować jakiś spalacz, polecam Clenburexin.
dodał odpowiedź 25 września 2014 18:20
A jak stoisz z kaloriami obecnie? Wydaje mi sie że możesz wdrożyc trening interwałowy lub tabatę ewentualnie w końcowej fazie zakupic spalacz tłuszczu
dodał odpowiedź 25 września 2014 21:37
Hejka, w dni bez treningu dorzuć interwały, dorzuć spalacz, jak mówią Koledzy niżej. Pozdro
dodał odpowiedź 25 września 2014 23:52
Brzuch wygląda efektywnie przy 10-12% tkanki tłuszczowej. Jaki masz obecnie poziom tkanki tłuszczowej? Ile ważyłeś wcześniej? Aby Ci pomóc chciałbym abyś napisał coś więcej o sobie i rozpisał swoją dietę.
dodał komentarz 26 września 2014 17:41
ważyłem 93 kg nie wiem ile mam tłuszczu ciezko powiedziec
dodał komentarz 26 września 2014 20:20
Masz dietę? Powinieneś prowadzić zbilansowaną dietę 5-6 posiłków(co 2-3.5h) z deficytem kalorycznym -500 kcal. Rozkład makro 40:40:20(węglowodany, białko, tłuszcze). Skoro schudłeś już to jakaś dietę masz ;) Opisz ją dokładnie to może coś wspólnie dopracujemy. Jeśli chodzi o cardio to mi to biegani się nie podoba. Na tym etapie fajnie jakbyś robił cardio 5-6 razy w tyogndiu po 40-45 minut na poziomie 65%-70% tętna maksymalnego - w tym przedziale najlepiej pali się tłuszcz. Przykładem dobrego cardio jest energiczny marsz pod górkę na bieżni. Cardio wykonuje się w dwóch porach: rano na czczo lub po treningu siłowym. Możesz też spróbować treningu interwałowego - tutaj zasady są inne(tętno, nie robimy go na czczo)
dodał odpowiedź 28 września 2014 20:41
Rano serek wiejski 2 sniadanie kromka chleba żytniego pozniej obiad ważywa gotowane ok 100 g piersi/ lub ryby pozniej trening silowy(50 gram rzyżu brązowego +50 g piersi) trening kardio ! czasamu jem 50 g twarogu chudego
dodał komentarz 28 września 2014 21:52
Wbij to w ile waży i podaj kaloryczność, ale tak na pierwszy rzut oka to jesz za mało. Pierwszy posiłek to samo białko, a gdzie węgle(opcjonalnie tłuszcz)? 2)posiłek same węgle? Posiłki składają się z białka, węglowodanów i tłuszczy+warzywa. Jedynie posiłek potreningowy nie powienien zawierać tłuszczy.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie