Zadaj pytanie
22 listopada 2014 17:08

Jaka kreatyna ???

Witam :)
Mam w planach zaczac cykl kreatynowy,ale zastanawiam sie jaka kreatyne kupic.Moja pierwsza kretka z ktora zaczalem przygode z suplementacja to zwykle mono,ale to juz jakis czas temu.Dlatego zwracam sie tu do forumowiczow o opinie i rady jaka kreatyne by polecili.Czy tak naprawde te wszystkie dodatki w niektorych to cos daja? Dzieki i pzdr.
1800
6
dodał odpowiedź 22 listopada 2014 17:22
Polecam Ci jedną z najlepszych kreatyn na rynku: CM3 od Treca. Jest to jabłczan kreatyny nie zbierający tak dużej ilości wody w organizmie, ponadto przy dobrej diecie widać wyraźny wzrost masy mięśniowej. i siły. Kreatynę bierz tylko w dni treningowe 30 minut przed treningiem i po treningu po 5g.
dodał odpowiedź 22 listopada 2014 21:29
Hejka, również polecam cm3, moim zdaniem jednak lepiej jest stosować stałą suplementację tylko w dni treningowe po 5g przed i po treningu. Pozdro
dodał odpowiedź 23 listopada 2014 11:32
Siemanko, polecam Ci tutaj w 100% CM3 od firmy trec. Proponuje żebyś kreatynę brał tylko w dni treningowe. 5g przed i 5g po treningu. Pozdrawiam :)
dodał odpowiedź 23 listopada 2014 12:31
Witaj, Jeśli będzie to drugi cykl to zastosowałbym jeszcze raz monohydrat. Jeśli jest to któryś z kolei to śmiało, możesz zakupić jabłczan kreatyny czy nawet jakieś stacki. Co do dodatków to zależy jakie są to dodatki. Jednak, zawsze te dodatki za coś odpowiadają i wpływają pozytywnie na pracę mięśni. Pozdrawiam
dodał odpowiedź 23 listopada 2014 18:46
Siema, ja bym na twoim miejscu jechał na mono. Pewnie dużo osób zapyta "dlaczego?" " przecież jabłczan jest lepszy!!!" . Badania dowodzą, że monohydrat jest najlepiej przyswajalną i najlepiej działającą formą kreatyny, pozostałe rodzaje są albo gorsze albo równie dobre. Co do "zalania wodą..". Kreatyna nie zalewa wodą. Woda jaką zatrzymuje kreatyna to woda wewnątrzmięśniowa, a nie podskórna. Jeśli lubisz przepłacać kup jabłczan, jeśli chcesz oszczędzić kup mono. Pozdrawiam :)
dodał komentarz 23 listopada 2014 18:49
efekt zalania wodą wynika z tego, że osoby biorące kreatyne najczęsciej jedzą w tym momencie jak najwiecej, żeby wykorzystac moment suplementacji i urosnąć jak najwięcej, czego efektem jest zwiększenie wagi, co z kolei zgania się na kreatyne.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie