Zadaj pytanie

Brzuszki a trening na masę

Witam, robię trening na masę od miesiąca i zastanawiam się jak często w tygodniu mogę ćwiczyć brzuch i jakie ćwiczenia pozwolą mi zbudować twardy i umięśniony brzuch. Pozdrawiam
663
15
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 15:20
Przedewszystkim przysiady, ciągi zbudują twój brzuch, ewentualnie 1 mocno lub 2x lżej w tygodniu kilka serii na brzuch z obciązeniem.
dodał komentarz 30 listopada 2013 11:46
tylko ze to dzialaja nne miesnie, przysiady-miesnie stabilizacyjne, czyli takie ktorych a nie widac, a nam chodzi o miesnie proste brzucha
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:14
Brzuch pracuję przy przysiadach,martwym ciągu ale żeby dodatkowo go podbudować proponuję co 2 dni robić trening brzucha - przypominam ,że jest to taka sama partia mięśniowa co ręce,nogi czy plecy. Pozdro
dodał komentarz 14 listopada 2013 16:18
jeżeli traktujsz tą grupę mięsnową jak każda inną to chyba nie robisz klatki czy pleców co dwa dni ? jedno zaprzecza drugiemu.
dodał komentarz 14 listopada 2013 16:20
Może źle napisałem, miałem na myśli niezaniedbywanie brzucha jako partii mięśniowej, ważna też kwestią "6 paka" jest dieta i niski poziom body fatu. Pozdro
dodał komentarz 30 listopada 2013 11:44
jak tylko ze to dzialaja miesnie stabilizacyjne a nie miesnie proste brzucha a to jest roznica
dodał komentarz 30 listopada 2013 11:45
dlatego wg mnie brzuch trzeba cwiczyc osobno a nie myslec ze "zrobilem martwy ciag to nie zrobie brzucha"
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:16
moim zdaniem nie ma sensu robić brzucha kilka razy w tygodniu w czasie masowania ,tylko traktować go jako taką samą grupę mięsniową jak kazdą inną , myśle że trening z obciązeniem byłby najlepszym rozwiązaniem aczkolwiek dowiesz sie czy mięsnie podrosły jak spalisz tkankę tłuszczową , jest też duża liczba osób która odpszcza trening brzucha na czas robienia masy . pozdrawiam :)
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:16
Brzuch przedewszystkim robi sie w "kuchni" trening aerobowy + odpowiednia dieta da efekty,wg. mnie brzucha nie powinno sie trenować częściej niz 2 razy w tygodniu pracuje on także przy wielu ćw. złozonych jak np. przysiad,martwy ciag , najlepiej wpleść sobie po treningu 3 cwiczenia na miesnie proste, dolne, skosne brzucha jest to miesien ktory tez potrzebuje odpoczynku a co do cwiczen allahy,podciaganie nog w zwisie i jakies skrety tłowia powinny dać radę. Pozdrawiam.
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:19
Myślę, że tu znajdziesz swoje odpowiedzi. http://www.youtube.com/watch?v=ica-zu1MgAM Pamiętaj tylko, że brzuch będzie dopiero widoczny jak po okresie masowym, zgubisz na redukcji tłuszcz. Na masie jak się zalejesz może być słabo widoczny.
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:26
A jak wygląda Twój brzuch? Ile ważysz, jak tkanka tłuszczowa, jak ze wzrostem, jaka dieta? Przy takich "szczegółach jakie podałes" nawet wróżka z fusów ciężko, by odpowiedziała ;-)
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:51
Osobiście polecam Ci trenować brzuch dwa razy w tygodniu, oczywiście w odstępach, żeby dać im czas na prawidłową regenerację. Tak jak koledzy wspomniali, pamiętaj, że w głównej mierze brzuch robi się w kuchni... Jeśli chodzi o mnie to moimi ulubionymi ćwiczeniami są Allachy... W tym ćwiczeniu zwróć szczególną uwagę na poprawną technikę, ponieważ to ona jest w tym ćwiczeniu kluczowa, a więc mniej ciężaru i skup się na technice. Dalej, na dolną część brzucha - wznosy nóg w zwisie na drążku, oraz na mięśnie skośne skręty tułowia. Pozdrawiam :)
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 16:52
z treningiem brzucha nie należy przesadzać, brzuch to mięsień jak każdy inny, wymaga regeneracji, cwiczenie go 2x w tygodniu zdecydowanie wystarczy ;) moim zdaniem unoszenie nog na drazku jest bardzo dobrym cwiczeniem
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 18:58
po pierwsze wszystko zaley od twoich predyspozycji. Sa tacy co i na masie maja brzuch sa tacy co wgl nie maja. Wiadomo na masie nie bd on super twardy i wyrzezbiony. Zeby to osiagnac to przeba redukowac. Jesli chcesz trenowac brzuch na masie to ma to sens bo wtedy moga sie powiekszyc "kafelki" rowniez mozesz tam dodac troche miesci i po rodukcji bd ladniejszy. Ogolnie koledzy nizej wszystko ci opisali.
dodał odpowiedź 17 listopada 2013 20:11
ćwicz raz- dwa w tygodniu tak jak inne mięśnie. rób unoszenie kolan, brzuszki na ławce skośnej, spięcia bokiem itp.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie