Zadaj pytanie
14 listopada 2013 22:53

Co mogłabym dodać do owsianki?

Chciałabym się dowiedzieć, co mogłabym dodać do owsianki, aby nie była ona "mdła" a zarazem wysoko kaloryczna.
407
24
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 22:56
Ja dodaję trochę kakao, wychodzi gorzkie ale nie narzekam.
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 23:12
Ja uwielbiam dodawać rodzynki, wiórki kokosowe, słonecznik oraz żurawine :)
dodał odpowiedź 14 listopada 2013 23:43
ja dodaje rodzyki i czasami łyżkę kawy zmielonej + suszone banany ;-)
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 00:23
Polecam łyżkę miodu - owsianka jest wtedy naprawdę pyszna. Nie jest to niskokaloryczny pomysł, ale miód jest naprawdę bogaty w szereg wartości odżywczych, a chyba od łyżki aż tyle tych kalorii nie przybędzie ;)
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 05:33
Zawsze możesz dosypać sobie jakieś białko w proszku, np. WPC, doda Ci smaku i będziesz miał dodatkową ilość białka.
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 09:01
To zależy od celu diety. Jeśli redukcja- zrezygnowałabym z rodzynek mają dużo węgli, i dodałabym odżywkę białkową, orzechy, wiórki kokosowe.
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 15:39
ja tam dodaje 4 duże łyżki cukry, bo inaczej nie umiem zjeść
dodał komentarz 16 listopada 2013 23:40
sproboj posłodzic miodem :) lub zagryzaj bananem, albo rodzynkami, dzięki temu "złamiesz" smak i nie bedzie to takie monotonne ;p
dodał komentarz 27 listopada 2013 15:36
jakos zagryzac banana owsianki se nie wyobrażam, dodam lepiej slodzik
dodał komentarz 27 listopada 2013 15:36
jakis aspartam albo stevia bo zdrowsza niby
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 15:48
podbijaj owocami , rodzynkami , orzechami . pozdrawiam
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 16:41
Polecam wrzucić wiórki kokosowe,rodzynki,orzechy i banany. Pozdro
dodał komentarz 15 listopada 2013 18:02
Spróbuje z wiórkami i bananem :) Dzięki
dodał komentarz 15 listopada 2013 21:29
Patryk, a robisz na cieplo, czy zalewasz wieczorem i na rano są miękie?
dodał komentarz 15 listopada 2013 23:08
Zawsze robię rano, zalewam i w tym czasie idę się umyć , ubrać. Pozdro
dodał komentarz 16 listopada 2013 23:39
aha, no właśnie sporo ludzi zalewa na noc, a ja nie wiem czy nie beda zbyt rozmoknięte.. sproboje zrobic jak Ty i napisze :) Pozdo
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 20:09
ja dodaję rodzynki, banana (suszonego lub świeżego) i lubię troszkę posłodzić miodem
dodał komentarz 27 listopada 2013 15:35
no dobrze tez zurawine dodac
dodał komentarz 27 listopada 2013 15:36
dobrze dziala na uklad moczowy
dodał odpowiedź 16 listopada 2013 20:56
ja dodaję troszke miodu, różne owoce na które mam ochote i orzechy:)
dodał odpowiedź 17 listopada 2013 12:37
Kakao i łyżka słodzika w proszku.
dodał odpowiedź 17 listopada 2013 12:46
wpc, rodzynki, orzechy, banan, wiorki kokosowe, dżem, owoce, miod, sosy, dipy itd
dodał odpowiedź 22 listopada 2013 22:27
Suszone owoce, orzechy,
dodał odpowiedź 10 lutego 2014 19:35
Polecam daktyla, albo dwa. Ew jedną figę, bo kalorycznie dorównuje dwóm daktylom. 2-3 kostki gorzkiej czekolady 70%, albo 90% Ja osobiście (nie ze względów smakowych) dodatek zmieloną skorupkę jajka, na kości ;) Nie znam lepszego sposobu na przemycenie proszku, jakbym tylko mógł, nie psułbym sobie owsianki, hehe :p
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie