Zadaj pytanie

Dobra Rozpiska Na MASE ???

W Poniedziałek:
-Klatka+Triceps
Wtorek:
-Barki+Biceps+Kaptury
Środa:
-WOLNE
Czwartek:
-Nogi+Przedramie
Piątek:
Plecy+Biceps+Kaptury

Brzuch Praktycznie Można Co dzien Katować ; ) I Wszystkie Ćwiczenia Robie Po 3 Seriee od 10 do 8 Powtórzen i Bardzo dużym ciężarem.
422
23
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 22:04
po 1 brzucha nie moznaco dzien katowac, brzuch to miesien taki jak kazdy, wymaga regeneracji, plan moze byc tylko czemu cwiczysz bic 2x? to jest twoja najslabsza partia?
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:06
czyli A6W odpada?
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:08
zdecydowanie odpada
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:08
Zamiast A6W rób zwykłe ćwiczenia brzuch - allachy, podciąganie nóg w zwisie, skręty tułowia. A6W zniszczysz sobie tylko kręgosłup. Taka jest moja opinia, bynajmniej.
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:10
ja też po A6W miałem bóle kręgosłupa ;/
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 22:06
wszystko się wydaje OK, ja brzuch robie czasem, miedzy seriami
dodał komentarz 15 listopada 2013 23:55
Radek, przejrzałem większość Twoich odpowiedzi i doszedłem do wniosku, że Twoim głównym celem nie jest pomaganie osobom, które chcą się czegoś dowiedzieć tylko nabijanie liczy odpowiedzi. Twoja nadjłuższa odpowiedź miała 30 słów i zaczynała sie od '... ja Ci nie pomogę ;/'. Jedno pytanie skierowane do Ciebie - Po co to robisz? Jeśli Twoim celem jest jedynie wyższy numer w rankingu i nic poza tym to równie dobrze możesz sobie odpuścić sobie aktywność tutaj. (moje zdanie)
dodał odpowiedź
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:12
a gdybyś połączył klate z bickiem, plecy z tricepsen, a nogi z barkami? ;d
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 22:48
Katuj brzuch codziennie to sie dorobisz mega plaskich spalonych miesni brzucha, a nie pokaźnego 6paka.
dodał komentarz 15 listopada 2013 22:51
Dokładnie, 2 razy w tygodniu wystarczy w zupełności. Nie wiem czemu panuje taka teorie w różnych środowiskach, że mięśnie brzucha codziennie można katować, przecież to mięsień jak każdy inny, co prawda szybciej się regeneruje, ale to nie znaczy, że trzeba go tak masakrować. Pamiętajcie, więcej nie znaczy lepiej!
dodał odpowiedź 15 listopada 2013 23:13
Jest okej - brzuch proponuję co drugi dzień. Pozdro
dodał odpowiedź 16 listopada 2013 08:52
Wszystko wygląda ok.
dodał odpowiedź 16 listopada 2013 09:51
Proponuję W Poniedziałek: -Klatka+Brzuch Wtorek: -Triceps+Biceps Środa: -WOLNE Czwartek: -Plecy Piątek: -Nogi+Kaptury+Barki (Barki możesz ew wcisnąć w poniedziałek)
dodał odpowiedź 16 listopada 2013 22:12
Witam, zamienił bym jedynie barki z wtorku zamienił bym z tricepsem z poniedziałku i we wtorek wówczas robił biceps + triceps w superseriach. Nie pa potrzeby robić kapturów 2 razy w tygodniu, a więc wyrzucił bym je z wtorku i dał na ich miejsce przedramie z czwartku, natomiast przedramie dorzucił do wtoreku ew poniedziałku. Biecpes również wydaje mi się na tyle małą partią, że jego stymulacja 1 raz w tygodniu, w dodatku mniejszą ilością serii(do 9), a większa ilością powtórzeń (12-15) daje najlepsze efekty i Tobie też polecam spróbować. Personalną rzeczą jest trening nóg, ja osobiście preferuje na koniec tygodnia, więc zamienił bym czwartek z piątekiem. Tak wygląda dokładny plan - Poniedziałek: Klatka + barki; Wotek: Biceps+triceps (superseria) + przedramie; Środa: Wolne; Czwartek: Plecy + kaptury; Piątek: Nogi. Gdybyś miał jakieś pytania odnośnie tego co napisałem to chętnie na nie odpowiem, napisz w komentarzu pod tą odpowiedzią. Pozdrawiam, Michał Porada
dodał komentarz 17 listopada 2013 13:48
Jestem zdecydowanie zwolennikiem 3 serii w ćwiczeniu na duże partie mięśni, jeśli po wykonaniu wszystkich ćwiczeń z 3 seriami będziesz czuł, że możesz zrobić jeszcze to dorzuć kolejne ćwiczenie Natomiast przy małych grupach robię jedynie 7-8serii z większą ilością powtórzeń i widzę dużo lepsze rezultaty, niż podczas większego ich katowania. Pozdrawiam
dodał komentarz 17 listopada 2013 13:49
7-8 serii oczywiście podczas całego ich treningu (zapomniałem dodać).
dodał komentarz 18 listopada 2013 15:25
7-8 serii na biceps i 7-8 serii na triceps, a więc jeśli cały trening będziesz robił w superseriach to 7-8 superserii na biceps+triceps. Pozdrawia
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie