Zadaj pytanie
20 listopada 2013 01:25

Trening na masę a Crossfit

Witam Serdecznie,
Jak polecacie Państwo połączyć trening masowo-siłowy o częstotliwości 4x w tygodniu z treningami Crossfit'owymi? Moim głównym zmartwieniem jest regeneracja. W jaki sprytny sposób można to połączyć, żeby nie spadać z kilogramów i nie przemęczyć materiału?

Pozdrawiam,
317
11

Witamy,

najlepiej byłoby ograniczyć ilość treningów siłowych do trzech i włączyć dodatkowo jeden lub dwa treningi typu Cross.

 

Regeneracja zależy przede wszystkim od diety oraz ilości snu/odpoczynku. Można wspomóc się suplementami, w szczególności skuteczne są aminokwasy BCAA.

 

BCAA najlepiej przyjmować w dawce 1g/1kgmc:

-      30min przed treningiem siłowym,

-      zaraz po treningu.

 

Polecamy Trec BCAA X-TANK lub Trec BCAA G-FORCE, gdzie dodatkowo umieściliśmy glutaminę.

 

Kwestia przyjmowania bcaa oraz glutaminy została także omówiona w odcinkach Zapytaj Trenera.

 

Dawkowanie BCAA (4 pytanie):

https://www.youtube.com/watch?v=sR22x40jJlc

 

Przyjmowanie BCAA oraz glutaminy:

https://www.youtube.com/watch?v=DCX-Aw0yqag

 

Tymczasem zachęcamy do regularnego odwiedzania kanału Zapytaj Trenera (regularnie dodajemy nowe filmy):

https://www.youtube.com/ZapytajTrenera

http://www.zapytajtrenera.pl

dodał odpowiedź 20 listopada 2013 08:27
Myślę, że najlepiej jeżeli zrobisz 2x trening siłowy i do tego 2x crossfit w tygodniu. Najważniejsza i tak jest dieta.
dodał komentarz 20 listopada 2013 21:37
Ja bym zmniejszył do 3x w tygodniu, a co do treningu to obwodówka.
dodał komentarz 20 listopada 2013 21:38
6-8 powtórzeń.
dodał odpowiedź 20 listopada 2013 09:21
Wszystko zależy od intensywności treningów i tego jak planujesz robić przerwy. Wg mnie powinieneś odpuścić co najmniej jeden dzień siłowo - masowy na rzecz regeneracji. A chyba najlepszym wyjściem jest te proponowane przez Piotra.
dodał odpowiedź 20 listopada 2013 14:45
treningi zalezą od twojej regeneeracji, jak stosujesz np, zma czy gaba750 to wiadomo żę masz lepsza regeneracje wiec jesli czuejsz ze przy tych 4 treningach nie jestes w pełni zregenerowany to mozesz odjąć jeden trening za rzecz wlasnie regeneracji
dodał komentarz 20 listopada 2013 16:33
a mógłby 1 trening poświęcić na cardio?
dodał odpowiedź 20 listopada 2013 16:33
przy 4 treningach możesz miec problemy z regeneracją, jeśli tak jest sproboj odpościć sobie 1 trening lub robic na zmiane tak jak kolega napisał
dodał komentarz 28 listopada 2013 15:48
4 to nie az tak duzo, zalezy jak spi
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie