Zadaj pytanie
18 marca 2015 16:44

Zestawienie z całego dnia - do oceny

Proszę o rzucenie okiem na moją diete. Co w niej ewentualnie zmienić, czy taka dieta może być na pozbycie się tkanki tłuszczowej czy zbudowanie masy mięsniowej? Kcal troche jest dlatego chyba to będzie na budowe.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12eca91f3f796484.html
241
8
dodał odpowiedź 18 marca 2015 18:21
Hejka, bardzo mało węgli i b. dużo tłuszczów. Staraj się ułożyć tak, żeby makro wyglądały: BTW: 2-2.5g/kmc, 1-1.5g/kmc, 4-6g/kmc. Pozdro
dodał komentarz 18 marca 2015 19:07
skorzystaj ze wzoru : waga*24*współczynnik aktywności (1.1-1.5) = ( 2164kcal - 2952 kcal ) Wg BTW 2/1/4 na kmc i BTW kcal 4/9/4 wychodzi że przy wadze 82kg to 2706 kcal, czyli dość duży wspł. aktywności.
dodał odpowiedź 18 marca 2015 18:32
Dobrze. A czy z rana, na sniadanie dużo białka + tłuszcz będzie Ok? Kolejny posiłek jem dopiero około 11. Tak samo wieczór, białko + dużo tłuszczu ?
dodał komentarz 18 marca 2015 18:34
Hejka, rano do tego węgle, na noc również możesz węgle (ale w mniejszej ilości niż na śniadanie). Pozdro
dodał odpowiedź 18 marca 2015 18:36
Witaj, Troszkę zdjęcie mi obcina ilość makroskładników więc nie mogę się zbytnio wypowiedzieć na ten temat (jakbyś wypisał makroskładniki to będzie ok), ale po produktach widzę że dieta jest na dobrym poziomie :) Jeśli chodzi o te kalorie, możesz sam sprawdzić jak to u Ciebie będzie wyglądać, skorzystaj ze wzoru : waga*24*współczynnik aktywności (1.1-1.5) i odejmij od 300-500 kcal (redukcja) lub dodaj od 300-500 kcal (budowanie masy mięśniowej), makro postaraj się rozłożyć następująco : białko 1,8-2g / 1kg / tłuszcze 1-1,5g / reszta w węglowodany. Pozdrawiam :)
dodał komentarz 18 marca 2015 19:02
Współczynnik aktywności mam sobie wymyśleć tak na oko, wg mnie czy jestem aktywny ?
dodał komentarz 18 marca 2015 19:22
Nie możesz na oko, to wszystko zależy właśnie od twojej aktywności w ciągu tygodnia (treningi,praca,szkoła itp).
dodał odpowiedź 20 marca 2015 18:41
wygląda okej.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie