Zadaj pytanie
20 marca 2015 17:21

Białko dla biegaczy?`

witam,
Moje pytanie brzmi: Czy biegająca kobieta może pić białko żeby schudnąć ?
Mam 19 lat, jem 4 posiłki staram sie zdrowo, ale praktycznie jem prawie wszystko. Biegam mniej wieciej co drugi dzień.
Gdzieś wyczytałam, że można brać białko aby schudnąć, ale dokładnie nie pamiętam, stąd moje pytanie tutaj.
Pozdrawiam.
610
7
dodał odpowiedź 20 marca 2015 18:18
Hejka, od białka nie schudniesz, za to odpowiedzialna jest odpowiednia dieta. Po 1, oblicz zapotrzebowanie kaloryczne wg wzoru: (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), odejmij 300-500kcal jeśli redukować. Źródla białka: jajka, nabiał (twaróg chudy), odżywki białkowe, mięsa, ryby; tłuszczy: oleje, orzechy, awokado, masła orzechowe, oliwa z oliwek; węglowodanów: ryż, makarony, pieczywo, ziemniaki, płatki owsiane, kasze. Makro: białko ~1,3-1,6g/kmc, tłuszcze ~1g/kgmc, reszta węglowodany. Z czasem wydłużaj czas trwania biegania, co jakiś czas możesz dorzucić interwały. Białko możesz stosować jeśli nie będziesz w stanie dostaczyć całego zaporzebowania na ten makroskładnik z jedzenia. Pozdro
dodał odpowiedź 20 marca 2015 18:50
Witaj, Zażywanie białka nie skutkuje gubieniem kilogramów, odpowiada za to deficyt kaloryczny. Na początku oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne : waga*24*0,9*współczynnik aktywności (1.1-1.5) i odejmij 300-500 Kcal (redukcja tkanki tłuszczowej).Następnie całe zapotrzebowanie rozłóż na następujące makroskładniki : węglowodany 50% / białko 20% / tłuszcze 30%. Postaraj się to wszystko rozłożyć na 4-6 posiłków w ciągu dnia. Staraj się korzystać z następujących produktów : węglowodany - ryże,makarony,kasze,płatki, produkty pełnoziarniste, owoce (spożywaj tylko i wyłącznie po treningu) / białko - mięsa,jaja,ryby,nabiał / tłuszcze - oleje, różnego rodzaju orzechy, oliwa + warzywa.. Całe twoje zapotrzebowanie w ciągu dnia pozwoli Ci liczyć MyfitnessPal czy Potreningu. Pozdrawiam :)
dodał odpowiedź 20 marca 2015 18:54
jeśli bedziesz brała białko to nie schudniesz. potrzebujesz: potrzebujesz odpowiednio zbilansowanej diety z deficytem kalorycznym 300-500 kcal. Musisz najpierw obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. powinnaś jeść 5-6 dobrze zbilansowanych posiłków średnio co 3 godziny. Rozłożenie makroskładników to: białko 30%, węglowodany 50% i tłuszcze 20%. Stawiaj na produkty nie przetworzone. . rób 4-5 treningów cardio na czczo lub bezpośrednio po treningu siłowym by zredukować tkankę. Musisz też pamiętać o regeneracji. w niektóre dni też możesz robić trening interwałowy.
dodał odpowiedź 30 kwietnia 2015 08:38
Nie schudniesz pijąc białko. Białko daje uczucie sytości na dłużej więc jak najbardziej zalecane jest picie i dieta bogata w białko na redukcji.
dodał odpowiedź 13 czerwca 2015 08:22
tak ja piszą koledzy niżej od samego białka nie schudniesz
dodał odpowiedź 16 czerwca 2015 22:16
białko to uzupełnienie zbilansowanej diety a nie żaden środek spalający tkanę tłuszczową więc odpuść
dodał odpowiedź 31 października 2015 18:25
Zdecydowanie nie, białko spożywa się na masie a nie na spalaniu tkanki tłuszczowej.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie