Zadaj pytanie

Domowe ćwiczenia Lato Siłownia

Witam mam 178 i 90 kg jak widać bardzo duża nadwaga, u mnie w mieście siłownia jest taka, że są 3 bieżnie 3 roweryki i 3 miejsca na wyciskanie na klate, sztangielki, to jest bezsens i strata pieniędzy 100 zł karnet śmiech na sali... na wakacje planuje wyjeżdzać do mista nie daleko mnie, ale do tego czasu chciałbym schudnać chociaż do 80 kg, czy takie ćwiczenia codzienne dadzą efekty po 2 tygodniach ?

W domu posiadam tylko sztangielki 2x 10 kg

4x - 12 powtórzeń brzuszki
4x - 12 powtórzeń pompki ( bez obciązenia, a propro lepiej stopy na łózko czy pod łózko stopy by nie zginać nóg)
4x - 12 powtórzeń przysiady ( bez obciążenia )


czy to coś da ewnetualnie dodawajcie swoje opinie zmiany plany wszystko
Jestem typem endomorfika szybko nabieram masy ciała
454
7
dodał odpowiedź 3 kwietnia 2015 07:31
Cześć, dietę masz? Jak nie masz zacznij od diety jak chcesz zrzucić trochę kg.
dodał komentarz 3 kwietnia 2015 08:04
Osobiście nie mam pomysłu będę jadł normalne rzeczy żeby nie przekraczać 1500 kcal dziennie
dodał komentarz 3 kwietnia 2015 09:48
Tutaj może to być twój największy błąd. Zapamiętaj nasz mózg to najbardziej złożona i wydajna "maszyna inteligencji" na świecie. Jeśli będziesz dostarczać, aż takie niskie ilości kalorii w końcu organizm spowolni metabolizm, a to nie pozwoli Ci zrzucać zbędny tłuszcz. Skorzystaj z tego filmu : https://www.youtube.com/watch?v=dCjLwztnf3Q i dokładnie wylicz swoje zapotrzebowanie :) Dołóż trening cardio 3x w tygodniu i powinno być dobrze.
dodał komentarz 3 kwietnia 2015 11:16
Co prawda to prawda 1500 kcal to jest nic przy takiej wadze. Wylicz zapotrzebowanie kaloryczne i powoli ucinaj kalorie do -400/500 kcal .
dodał odpowiedź 3 kwietnia 2015 08:20
Huntle masz to do dzieła. Biceps, triceps, barki, szrugsy, nogi, przedramiona, możesz trenować w domu, + bieganie. Powodzenia.
dodał odpowiedź 3 kwietnia 2015 11:58
potrzebujesz odpowiednio zbilansowanej diety z deficytem kalorycznym 300-500 kcal. Musisz najpierw obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. powinnaś jeść 5-6 dobrze zbilansowanych posiłków średnio co 3 godziny. Rozłożenie makroskładników to: białko 30%, węglowodany 50% i tłuszcze 20%. Stawiaj na produkty nie przetworzone. . rób 4-5 treningów cardio na czczo lub bezpośrednio po treningu siłowym by zredukować tkankę. Musisz też pamiętać o regeneracji. w niektóre dni też możesz robić trening interwałowy. Przy układaniu posiłków warto skożystać z tej strony: http://www.fitwit.pl/witadieta
dodał komentarz 3 kwietnia 2015 12:00
w domu możesz robić kilka rodzai pompek, przysiady, wykroki, podciąganie się, brzuszki. ćwiczenia na triceps barki itp. wszystko zależy od chęci i pomysłu. poczytaj sobie o treningu domtora. możesz też zainwestować w 2 hantle nawet z małym obciążeniem to już wiele ci da i pomoże.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie