Zadaj pytanie
21 kwietnia 2015 13:36

Cardio, kiedy stosowac?

Czytałem, ze cardio przed/po treningu siłowym powoduje katabolizm miesni w wiekszym stopniu. Kiedy wiec powinienem stosowac taki trening aerobowy?
596
12
dodał odpowiedź 21 kwietnia 2015 15:53
Cardio przed treningiem siłowym to chyba najgorsze rozwiązanie. Cardio robione bezpośrednio po treningu siłowym będzie lepsze jeżeli chodzi o spalanie tłuszczu, lecz spowolni regeneracje oraz może wystąpić lekki katabolizm. Najlepiej robić albo w dzień wolny od treningu siłowego albo w kilkugodzinnym odstępie od treningu.
dodał odpowiedź 21 kwietnia 2015 19:21
https://www.youtube.com/watch?v=QAoSa9NreUo
dodał odpowiedź 21 kwietnia 2015 20:01
Cześć, największy potencjał cardio wykorzystamy rano po przebudzenia na czczo. Ale ze względów różnych i złożonych nie mamy na to czasu praca itd itp. Co innego jeżeli trenujemy zawodowo... My zwykli smiertelnicy zazwyczaj łączymy trening siłowy z cardio. Zabezpieczać się możesz bcaa przed katabolizmem.
dodał odpowiedź 21 kwietnia 2015 21:54
ten filmik powinien ci coś pomóc. https://www.youtube.com/watch?v=cULdDWsq86w. cardio najlepiej po treningu siłowym, palisz lepiej tkankę tłuszczową.
dodał odpowiedź 21 kwietnia 2015 22:34
cardio możesz robić najlepiej w 3 porach: na czczo rano, po treningu siłowym no i wieczorem. Najlepsze wyniki da ci cardio po treningu siłowym, masz wtedy uszuplone zasasy glikogenu dzięki temu spalanie tłuszczu jest najlepsze. Co do słabszej regeneracji to fakt tak jak napisałe przedmówca, ale też nie przesadzał bym z tym cardio nie jest to szczególnie ciężki trening, możesz zabezpieczyć też mięsnie biorąc bcaa. Na marginesie poczytaj sobie o badaniach, zdecydowanie skuteczniejszy od aerobów jest trening hiit.
dodał komentarz 30 kwietnia 2015 08:33
Nie zaleca się wykonywać cardio naczczo dłużej niż 20 minut, bo mamy bardzo mało glikogenu w mięśniach i szybko zaczynamy palić mięśnie
dodał odpowiedź 30 kwietnia 2015 08:33
Jak po treningu pobiegasz 40 minut to nic się nie stanie, jak zaraz po bieganiu zjesz pełnowartościowy posiłek
dodał komentarz 30 kwietnia 2015 08:34
A jeśli boisz się katabolizmu polecam zakupić bcca albo glutaminę
dodał komentarz 7 maja 2015 16:51
Nie jest dobrze zjadać pełnowartościowy posiłek odrazu po treningu, lepiej odczekać 30-60 minut
dodał odpowiedź 7 maja 2015 16:49
Cardio po treningu siłowym może powodować katabolizm, ponieważ po treningu siłowym w mięśniach masz wyczerpany glikogen i gdy robisz cardio po treningu szybciej zaczynasz spalać tłuszcz i w jakimś stopniu też mięśnie.
dodał odpowiedź 16 czerwca 2015 22:06
biegaj po treningu siłowym kup bcaa i jedz po odbytym treningu i będzie git
dodał odpowiedź 20 czerwca 2015 02:18
Nie przejmuj się żadnym katabolizmem. Za dużo czytacz w internecie głupot. Nie jesteś kulturystą, aby walczyć o każdy gram mięśni. Wykonuj kiedy chcesz. Osobiście polecam Ci wykonywać trening tlenowy po siłowni. Wykonując go przez treningiem siłowym stracisz dużo energii, którą powinieneś spożytkować na głównym treningu (siłowym). Katabolizm i katabolizm - ciągle o nim słychać i jakoś nikt jeszcze bez mięśni nie został - spadki jakie mogą wystąpić będą niezauważalne gołym okiem. (nawet ja miałbyś stracić 300 gram mięcha przez 3 miesiące redukcji to odbudujesz to w między czasie) - a tłuszczu stracisz wiele kilogramów. Pozdrawiam (oddaj głos jak pomogłem)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie