Zadaj pytanie

dieta niskobudzetowa

Witam mam 27 lat 184 cm i 89 kg trenuje mma od 3 lat i na silowni od ok.12 mam tendencje do odkladania sie tluszczu szczegulnie na brzuchu z tad zwracam sie z prosba o ulozenie diety na redukcje tluszczu niskobudzetowej poniewaz mam bardzo niski budzet a bardzo chcialbym trzymac diete oraz zrobic forme na lato bardzo prosze o pomoc i rozpisanie przykladowych produktow pozdrawiam
578
14
dodał odpowiedź 15 maja 2015 21:16
Najtańszy jest filet kuraka do tego węgle np ryż brązowy z supermarketu(lidl) no i warzywka do tego , to główne posiłki a na sniadanie np płatki owsiane zalane odżywką białkową z owocem.
dodał odpowiedź 15 maja 2015 21:23
Hejka, Po 1, oblicz zapotrzebowanie kaloryczne wg wzoru: (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), odejmij 300-500kcal jeśli redukować. Źródla białka: jajka, nabiał (twaróg chudy), odżywki białkowe, mięsa, ryby; tłuszczy: oleje, orzechy, awokado, masła orzechowe, oliwa z oliwek; węglowodanów: ryż, makarony, pieczywo, ziemniaki, płatki owsiane, kasze. Makro: białko 2-2.5g/kmc, tłuszcze 1-1,5g/kmc, węgle 4-6g/kmc. Staraj się na tym bazować i złożyć sobie posiłki (5 lub 6). Dorzuć cardio po ok 30 min po każdym treningu siłowym (zacznij od 3 razy w tygodniu), z czasem wydłużaj ten czas i dodawaj kolejne sesje w tygodniu. Pozdro
dodał odpowiedź 15 maja 2015 21:35
Wlasnie myslalem zeby zrobic diete tluszczowa i wyciac praktycznie wegle co o tym myślisz i jakie produkty na sniadanie i co na kolacje?
dodał komentarz 15 maja 2015 21:40
Moim zdaniem lepszym wyborem jest zbilansowana dieta (każdy makroskładnik w odpowiednich proporcjach). Pozdro
dodał komentarz 16 maja 2015 21:15
na pierwszy raz lepiej zrobić dietę zrównoważoną. Tym bardziej że chyba nie jesteś zbyt zaawansowany w układanie diet
dodał odpowiedź 15 maja 2015 21:37
Jak obrac wspolczynnik aktywnosci?
dodał komentarz 15 maja 2015 21:44
Na oko trochę : P Zależy od ilości treningów i trybu dnia. Jeśli ćwiczysz np 3 x w tygodniu i masz pracę siedzącą/uczysz się to 1,3 byłoby ok, przy 4-5 treningach na tydzień dałbym 1,5 a dodatkowo przy pracy fizycznej i takiej samej ilości treningów-1.7. Pozdro
dodał komentarz 16 maja 2015 21:13
Poza tym i tak tydzień będziesz musiał poświęcić na sprawdzenie czy dobrze dobrałeś kcal.
dodał odpowiedź 15 maja 2015 21:38
A i nie dodalem ze mam troche klopotow z rzaladkiem mam czeste zgagi i przez to dieta tez jest problemem
dodał odpowiedź 15 maja 2015 22:02
Wyszlo 2667 kkc :)
dodał odpowiedź 15 maja 2015 22:33
Jest jakis program ktory uklada diete wedlug ustalonych kalorii?
dodał komentarz 15 maja 2015 22:49
Tak dobrze to nie ma, ale na potreningu.pl możemy sobie łatwo i szybko ułożyć dietę i jadłospis
dodał odpowiedź 15 maja 2015 22:50
Stosuj po prostu zbilansowaną dietę i deficytem kalorycznym i wybieraj tańsze produkty. Np zamiast ryby czy wołowiny wybierz pierś z kury.
dodał odpowiedź 17 maja 2015 11:38
Zbyt zaawansowany moze nie poniewaz zawsze stosowalem typowa diete kulturystyczna na pelnym standardzie nie jakas super restrykcyjna poniewaz nigdy nie liczylem kalorii lecz teraz latka leca a wiadomo ze z wiekiem przemiana nie ta sama do tego fosLy problemy z ta zgaga wsumie najbardziej chodzi mi o to zeby dobrac lekkostrawnie i z sensem produkty do tego economicznie z tad to takie trudne :)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie