Zadaj pytanie

Suplementacja na okres budowania masy mięśniowej ?

Siemanko teraz mija 1,5 roku od czasu gdy zacząłem ćwiczyć teraz aktualnie mam redukcje nie biore żadnych supli tylko dieta od września zaczynam budowanie masy mięśniowej oczywiście z dietą we wrześniu zaczynam chodzić na muay thai 3 razy w tygodniu i 3 razy w tygodniu siłka jakie suplementy dobrać aby zbudować dobrą mase mięśniową wiem że 75 % ukcesu to dieta dlatego mam dietę od roku teraz zaczynam sporty walki i nie wiem jak je połączyć z siłownią jakie dobre suple wziąść aby z diety,suplementów i ćwiczenia osiągnąć dobrą masę proszę abyście mi podali dokładne nazwy suplementów i ich firmy z góry dziękuje za odpowiedź jak już wspomniałem teraz zacznę suplementacje więc nie wiem jakie suple kupić i jak je brać w dni treningowe i dni nietreningowe ile mam to brać PODAJCIE DOKŁADNĄ NAZWE ORAZ DAWKOWANIE kolega polecał mi cm3,hmb,aminomax6800 i brać to 3 miesiące tylko w dni treningowe
Pozdro
519
7
dodał odpowiedź 29 maja 2015 19:15
Możesz brać cm3. Przed i po treningu po 3 - 5 gram. Myślę, że ten podstawowy suplement wystarczy.
dodał odpowiedź 29 maja 2015 19:58
Hi Tec BCAA Powder - 500g - przed i po 5 g lub 10 g w trakcie treningu. Jakaś przedtreningówka np trec saw albo iron horse iron pump/ show time/duble impact// high kick. wtedy musisz pomyśleć czy stosować cm 3 bo w niektórych przedtreningówkach też masz kreatynę ale ogólnie cm 3 jest spoko szczególnie w wersji proszkowej. Jeżeli dietę masz dopiętą no o nie potrzebujesz żadnego białka, ale przy 6 treningach powinieneś jeszcze pomyśleć o suplementacji witaminami minerałami i omegą 3.
dodał komentarz 30 maja 2015 13:17
A psauje np FA anticatabolix z high kick i cm3 czy lepiej cm3,aminomax6800,saw
dodał komentarz 30 maja 2015 13:21
Albo tu kolega mi mówi żę cm3 brać przed i po 5 g , aminomax6800 brać w dni treningowe przed i po po 8 kapsułek i hmb brać 2 tabletki przed i po treningu
dodał komentarz 30 maja 2015 23:26
Ja bym wybrał FA anticatabolix z high kick i cm3 bo będzie bardziej ekonomicznie, a poza tym moim zdaniem anticatabolix lepiej sprawdzi się do utrzymania mięśni. I brał bym cm 3 tak jak napisałeś a anicatabolix brał bym 5-10 g przed i po treningu no high kicka 15 g przed treningiem.
dodał odpowiedź 30 maja 2015 10:50
Hejka, cm3 to dobry wybór, stosuj tylko w dni treningowe 5g przed i 5g po treningu. Możesz ją stosować ciągle, bez przerw. Możesz dorzucić białko, jeśli nie jesteś w stanie pokryć całego zapotrzebowania na ten makroskładnik z jedzenia (ew. też gainer, jeśli będziesz miał problem z dobiciem odpowiedniej ilości kalorii). Pozdro
dodał odpowiedź 31 maja 2015 12:48
cm3 wystarczy bierz 5g przed i po treningu. Ewentualnie jakieś białeczko możesz sobie kupić jeśli brakuje ci białka w diecie.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie