Zadaj pytanie
12 czerwca 2015 17:25

Masa czy redukcja ?

mierzyłem swoją tkanke tłuszczową i prawdopodobnie jestem skinny fatem, wyszło mi że bf mam 14.38%, mam tłusty brzuszek. Wiek 17 lat waga 65 kg wzrost 181 cm pas 80 cm
605
28
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:28
masa i siła 65 kg to mało
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:32
ale 14.38% bf to chyba dużo jak na moją chudą posturę
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:37
troszeczkę za dużo to fakt
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:44
no ale 65 kg i 180 gość musi się trochę pod pakować a potem może tracić
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:35
ja bym poszedł na mase
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:36
Tkanki tłuszczowej masz dośc sporo. Ja bym zredukował ją troche, i pózniej ruszył w konkret masę.
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:37
masz jakiś plan na to ?
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:40
Fakt ze BF jest moze nie dosc wysoki ale na takim poziomie ze bym go troche zbił . A drugi fakt to taki ze 65kg przy twoim wzroscie to zdecydowanie za mało. Możesz poświęcić pare tygodni zeby zbić ten BF do około 10% i wtedy zacząć mase i to będzie chyba najlepsza droga.
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:41
masz jakiś na to pomysł ?
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:41
aeroby czy coś ?
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:44
Masz rozpisaną diete, obliczone zapotrzebowanie kaloryczne? Jeżeli nie to musisz zacząć od tego. Oczywiście trening siłowy plus aeroby 3-4 razy w tygodniu.
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:52
diety za dużej nie mam jem z rana zazwyczaj owsianke albo jaja sadzone, w szkole 2 bułki po szkole obiad, z nim jest różnie co będę jeść na tym obiedzie 2 godziny po obiedzie trening po treningu ryż z ketchupem banan i gainer, 18 kolacja (jakieś kanapki+orzechy archaidowe ) 20.00-21.00 twaróg pół tłusty 200 gramów z cebulką. To wszystko jem w dzień treningowy oczywiście między posiłkami trochę podjadam, moje zapotrzebowanie kaloryczne to 2484 kcal chociaż wątpię bym tyle zjadał
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:44
masz bardzo mało mięśni rób siłę do 70 kg starając się utrzymać pas albo i z niego spadać i potem jedziesz redukcje
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:46
to przyznam się że mięśnia mam mało ale mimo wszystko siły mam dosyć sporo i to mnie strasznie zastanawia czemu nie mogę urosnąć
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:54
pewnie taką masz genetykę i tyle nic na to nie poradzisz
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:57
myślę że by się dało jednak takie coś bez trenera to troche ciężko
dodał komentarz 12 czerwca 2015 17:59
a długo już nie rośniesz ?
dodał komentarz 12 czerwca 2015 18:04
hmm, tu ciężko powiedzieć że stoję w miejscu bo trochę rosnę tylko w bardzo żółwim tempie bo w lotym mierzyłem klatkę to miałem 84 cm a teraz mam 92 cm we wrześniu miałem 29 cm w bicepsie a teraz mam 33.5
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 17:44
i czy moge w tym czasie stosować odżywki typu gainer ?
dodał komentarz 12 czerwca 2015 18:04
hmm, tu ciężko powiedzieć że stoję w miejscu bo trochę rosnę tylko w bardzo żółwim tempie bo w lotym mierzyłem klatkę to miałem 84 cm a teraz mam 92 cm we wrześniu miałem 29 cm w bicepsie a teraz mam 33.5
dodał odpowiedź 12 czerwca 2015 19:12
a jak wygląda trening ?
dodał komentarz 12 czerwca 2015 20:53
Pon Klatka Plaska 4 serie 12-6 Gorna hantlami 4 serie 12-6 Dolna albo pompki na poreczach 4 serie 12-10 Rozpietki 3 serie 12-10 Triceps Wyciskanie francuskllllllie lezac 3 serie 12-6 Pompki
dodał komentarz 12 czerwca 2015 21:01
Triceps Wyciskanie francuskie 3 serie 12-6 Pompki szwedki 3 serie max Triceps na wyciagu gornym 3 serie 12-6 Sroda Plecy Podciaganie szerokim na chwytem 12 10. 8 Wioslowanie hantlem jednoracz 3 serie 12-6 Martwy ciag 3 serie 12 Barki Wyciskanie rzolnierskie 12-6-8 Arnoldki 3 serie 12-6 Czwartek Biceps Mlotki 3 serie 12-6 Uginanie przedramion z hantlami 12-6 Uginanie przedramion ze sztanga
dodał komentarz 12 czerwca 2015 21:04
Uginanie przedramion ze sztanga 3 serie 12-6 Uginanie przedramienia w oparcie o udo 3 serie max Piatek Nogi Przysiady 4 serie 12-6 Wyciskanie na suwnicy 3 serie 12-6
dodał odpowiedź 15 czerwca 2015 06:52
ja pierw bym się zredukował, masa odpada ponieważ jeszcze bardziej Cię zaleje. ułóż dobrą dietę redukcyjną dodaj aeroby to z pasa spadnie a treningi siłowe wzmocnią mięśnie
dodał komentarz 15 czerwca 2015 09:49
A dobrze by było gdybym raz po siłowni brał porcje gainera ?
dodał komentarz 15 czerwca 2015 17:27
Gainera przy redukcji bym odpuścił bez sensu brać jeżeli możesz skorzystać z naturalnych węgli. Ja jestem właśnie po skończonym etapie redukcji i nic nie brałem tylko miche pilnowałem później zamiast twarogu na noc piłem kazeine
dodał odpowiedź 19 czerwca 2015 19:26
Zredukuj masę ciała abyś miał 9/10 % tkanki tłuszczowej. Będzie to ok 3-4 kilogramów. Będą to 4-5 tygodnie redukcji. Utrzymaj wagę przez kolejne 2-4 tygodnie i zacznij później budowę masy mięśniowej. Dodaj sobie nie więcej niż 150 -300 kcal do wyliczonego na nowo bilansu kalorycznego. Nie dodawaj 500 kcal bo się zalejesz jak świnia (innym słowem więcej przybierzesz tłuszczu niż mięsa) - rozumiesz to ?. Cały czas musisz śledzić swoje postępy.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie