Zadaj pytanie

Biceps nie rosnie :)

Witam trenuje juz ponad rok czasu, i mam problemy z rozwinieciem bicepsow,inne partie w miare szybko sie rozwijaja a biceps stoji w miejscu, wykonuje rozne cwiczenia, jednego miesiaca z wiekszym obciazeniem,drugiego z mniejszym, a nic sie nie dzieje z mojim bickiem,jakies rady
1301
9
dodał odpowiedź 5 grudnia 2013 17:22
Może za dużo serii i zbyt często go trenujesz? Jak wygląda mniej więcej Twój trening i ile razy go wykonujesz w tygodniu? :)
dodał komentarz 5 grudnia 2013 17:31
raz w tygodniu czasami zdarza sie 2razy, cwiczenia to: uginanie ramion z hantlami 4 serie po 8-10 powtorzen( jak robie duzymi ciezarami,przy mniejszym ciezarze 10-12) modlitewnik,na lamanej sztandze 4 serie , mlotkowanie 3 serie, i na koniec 7siodemkowanie. i zmieniam cwiczenia przy nastepnym treningu.np uginanie na sztandze,uginacie w oparciu na kolano na szczyt bicepsa, wyciag,bramka itd, kazdy moj trening wyglada inaczej. a tu nic:) oporny jest :)
dodał komentarz 5 grudnia 2013 17:45
Moim zdaniem za dużo serii, zmniejsz ilość do 9, siódemkowanie w ogóle bym sobie darował. Biceps pracuje również mocno przy treningu pleców, więc jest to dodatkowy bodziec dla tego mięśnia. Jest to mały mięsień i katowanie go wieloma seriami do lepszych efektów nie doprowadzi. Pozdro!
dodał odpowiedź 5 grudnia 2013 17:32
Pamiętaj że wbrew pozorom miesień tzw. biceps ( dwógłowy ramienia) jest małą partią mięśniową, wiec nie należy go przetrenowywać, wystarczy raz tygodniowo. 2 ćwiczenia po 4-5 serii.
dodał komentarz 5 grudnia 2013 17:36
wiem wiem ale probowalem juz robic go na kazdy sposob,malo seri duzo seri maly ciezar duzy ciezar... raz w tygodniu dwa. czasami dorzucam biceps do plecow ,a czasami robie go np. w superserjach z trricepsem
dodał komentarz 5 grudnia 2013 17:55
http://www.youtube.com/watch?v=hkzxJZDXGZQ może to nie jest super źródło informacji , ale ćwiczenie jak najbardziej polecam ( można dosłownie zakatować mięsień)
dodał odpowiedź 5 grudnia 2013 17:59
Rozumiem , że chodzi o Budowe masy.. więc pierwsze co to odpowienie jedzenie czyli Dodatni bilans kaloryczny i odpowiednio zbilansowane makroskładniki by organizm miał z czego budować mase. Jeżeli chodzi o plan ćwiczeń.. to obciążenia dość spore i przedział powtórzeń 6-8.. maxymalnie do 10p (trzeba odpowiednio dobrać obciążenie). Są różne sposoby , jedni ćwiczą bardziej intensywnie tj. robią mniejsze przerwy między seriami +superserie , albo Dropsety. Ja polecam 3 lub 4 ćwiczenia na partie ciała po 3 serie robocze +1 seria rozgrzewkowa. i w ostatniej serii każdego ćwiczenia zrobić dropset. ( ćwiczenia dobierz tak by mięsień w każdym ćwiczeniu pracował inaczej żeby zaangażować cały biceps. i polecałbym utrzymać coś takiego ze 2-3 miesiące i efekt będzie widać :)
dodał odpowiedź 5 grudnia 2013 18:16
A dieta jest? A podstawowe ćwiczenia jak przysiad, martwy ciąg, są? Te ćwiczenia najbardziej podnoszą poziom hormonów w ciele i dzięki nim wszytsko rośnie szybciej, a wielu o tym zapomina/nie wie.
dodał odpowiedź 6 grudnia 2013 14:02
trenujesz na wolnych ciezarach? raz w tyg ? regeneracja? wykonuj 3 cwiczesnia po 4 serie kazde z dobra technika,zwroc uwage na diete i dodatnie kcal oraz podaz bialka
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie