Zadaj pytanie

Dieta dla utraty tkanki tłuszczowej podczas treningów Muay Thai

Witam! Mam pewne pytanie. Mianowicie zastanawiam się jaka dieta/co brać pod uwagę podczas układania diety pod sztuki walki(Muay Thai) dla stracenia zbędnej tkanki tłuszczowej, która zalega od dziecka. Trenowanie na siłowni zakończyłem wraz z końcem wakacji, ponieważ powróciłem na Muay Thai i zastanawia mnie co brać pod uwagę podczas układania takiej diety sam z pewnością sobie ułożę tylko nigdy nie układałem centralnie pod sztuki walki. Chciałbym nie tracić zbytnio szybko na wadze tylko stopniowo, bo jest za chwilę zima więc szybka redukcja potrzebna nie jest. Czekam na odpowiedź pozdrawiam, Arek !
1792
2

Witamy,

przede wszystkim dieta powinna oscylować wokół zapotrzebowania kalorycznego, obliczonego zgodnie z tym, jak to omówich Michał Karmowski:

https://www.youtube.com/watch?v=TtAANFmTowI

Każdy posiłek powinien składać się z:

-       węglowodanów złożonych (ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, pieczywo pełnoziarniste, kasze);

-       białka: chude mięso drobiowe, jajka, sery jeśli nie jest Pan uczulony na białko pochodzenia krowego, ryby;

-       zdrowych tłuszczów: orzechy włoskie, laskowe, brazylijskie, migdały, ryby, oliwa z oliwek, olej lniany;

-       warzyw: przede wszystkim brokułów, które poprzez ujemny bilans kaloryczny ułatwiają/przyspieszają odchudzanie, ale także szpinaku, pomidorów, cukinii i innych warzyw.

 

Oczywiście owoce także można spożywać, w umiarkowanej ilości, w pierwszych 2-3 posiłkach.

 

Odnośnie suplementów należy rozważyć poniższe produkty:

-       w przypadku problemów z energią i „powerem“ na treningu polecamy porcję 5-10g S.A.W. na 30 min przed treningiem;

-       Clenburexin: 1 kapsułka na 30min przed treningiem (z czasem można brać dwie);

-       BCAA G-FORCE na 30min przed treningiem oraz zaraz po nim, w celu maksymalizacji regeneracji powysiłkowej.

 

Jeśli w suplementacji nie ma produktu S.A.W., wówczas można do porcji aminokwasów BCAA dodać AAKG Hardcore (aktywatory tlenku azotu, które wpływają także na regenerację oraz poprawiają krążenie krwi).

 

Opcjonanie do porcji BCAA po treningu można przyjąć 20-30g odżywki białkowej typu WHEY 100 lub ISOLATE 100.

 

Tymczasem zachęcamy do regularnego odwiedzania kanału Zapytaj Trenera (regularnie dodajemy nowe filmy):

https://www.youtube.com/ZapytajTrenera

http://www.zapytajtrenera.pl

 

dodał odpowiedź 3 października 2013 15:37
Jak dla mnie podstawą każdej diety redukcyjnej jest ujemna podaż kaloryczna. Niezależnie co trenujesz i czy wgl trenujesz. Jeżeli nie chcesz szybko "spadać" to podaż obniżasz lekko i stopniowo. A jeżeli chodzi o dostosowanie to do treningów MT to jedyną radą może być to żebyś większość dziennej dawki węgli przyjmował okołotreningowo.
dodał odpowiedź 3 października 2013 16:42
Wylicz sobie ile dokładnie w tygodniu masz ruchu, a później w diecie spróbuj zostawić 200-300 kalorii deficytu i obserwuj ;) Jeśli waga stać będzie w miejscu znów obetnij z 200 kcal na tydzień i znów obserwuj. Polecam wybrać sobie jeden dzień w tygodniu i TYLKO wtedy się ważyć, np w poniedziałek po przebudzeniu, przed śniadaniem ale po kup** :D U mnie deficyt zadziałał i chudnę średnio 0.5kg/tydz na redukcji z czego jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam!
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie