Zadaj pytanie
20 stycznia 2016 21:34

Jak schudnac 10kg

Witam!wazę 100kg mam 188cm wzrostu i chciałbym zejść z waga do 90kg i nie obrazilbym sie jakby pojawilysie jakies miesnie i chciałbym dowiedzieć się co jeść i jakie produkty i w jakich ilościach i jak często ,dodam że mam domowa siłownię w postaci ławka,gryf prosty 180cm i hantelki i chciałbym dowiedzieć się jak ćwiczyć i jak często!na dietenie nie mogę przeznaczyć jakiejs dużej sumy niestety...a jeśli jakieś suplementy to jakie i rozpiske jak je zarzywac!z góry dziękuje za jakakolwiek informacje
539
50
dodał odpowiedź 20 stycznia 2016 22:09
Rozpisać dietę i zacząć ćwiczyć , Wylicz sobie zapotrzebowanie kaloryczne i jeśli chcesz zredukować tk.tł to zrób sobie deficyt 200-300 potem obserwuj jak organizm reaguje. Waga stoi to odejmujesz dalej waga leci w dół jest git . Optymalne chudnięcie to 0.5-1 kg na tydzień . Waż się co tydzień, lub codziennie i co tydzień wyliczaj średnią z tego ;). Co do makroskładników to podstawowo 2g białka na kg masy ciała 1 g tłuszczu na kg masy ciala ( ale jakze to bedzie redukcja to troche mniej ) i reszta na węglowodany ;). Co do jedzenia to polecałbym unikać cukrów na noc ;). Pozdrawiam ;). Suplementy EWENTUALNIE Kreatyna , Witaminy , Omega 3 :)
dodał komentarz 20 stycznia 2016 22:10
A jeszcze trening ... poczytaj o treningu FBW i ułóż sobie plan , najlepiej ćwiczenia wielostawowe, bez izolacji :) . Progressuj z ciężarem co tydzień !
dodał komentarz 23 stycznia 2016 12:09
A co do tych suplementów to jakieś konkretne nazwy producentów bo wiadomo teraz że różnice są znaczące.pozdrawiam
dodał komentarz 23 stycznia 2016 12:22
Kreatyna ... byle najtańsza, w tym momencie korzystam z Hi Teca , omega 3 - tran możesz kupić w aptece , witaminy ... Kup jakiś kompleks witaminowy, z Olimpu jest nawet spoko, ja w tym momencie Special Two : http://nowfoods.sklep.pl/special-two-180-tabletek-p-79.html . Pozdrawiam :)
dodał komentarz 28 stycznia 2016 20:46
A mogą wystąpić jakieś skutki uboczne tych suplementów?a po kreatynie nie wzrośnie moja waga?
dodał komentarz 28 stycznia 2016 20:55
Kreatyne wydalsz z moczem, i wiadomo ... jedyny skutek uboczny to wzrost siły :D. Witaminy ... wiadomo jeśli przedawkujesz to mogą być skutki uboczne ale jeśli będziesz stosował z zaleceniami to na luźno 0 !
dodał komentarz 29 stycznia 2016 13:13
A jak bym do tej kreatyny i witamin dolozyl BCAA,jakby to sie mialo z redukcja masy?nie wzroslaby mi?pozdrawim
dodał komentarz 29 stycznia 2016 18:24
Yyy nie ... Wiesz w ogóle co to BCAA :)?
dodał komentarz 30 stycznia 2016 11:22
Czyli kreatywną witaminy ,dieta i ćwiczenia i ma być ok?:)
dodał komentarz 30 stycznia 2016 11:49
Nie ma być ... tylko będzie ;). BCAA możesz oczywiście dorzucić, suplement ofc działa, polecam 5g przed treningiem i 5g po ;)
dodał komentarz 31 stycznia 2016 09:38
A co to za suplement OFC ?
dodał komentarz 31 stycznia 2016 11:14
OFC skrót od Of Course czyli oczywiście ... :D:D
dodał komentarz 31 stycznia 2016 13:52
A możesz mi rozpisać jak trenować na domowej siłowni w jakie dni ,co ćwiczyć i ile serii po ile powtórzeń żeby zbic masę?i wrócę do tego bcaa zarzywac to z kreatywną czy nie koniecznie?pozdrawiam
dodał komentarz 31 stycznia 2016 14:54
Wystarczą treningi siłowe 5 serii po 5 powtórzeń 3x w tygodniu, triceps biceps 3x12 , 3x8 lub 5x5 bardziej siłowo ;). BCAA nie jest konieczne ale to fajny dodatek ;). Jeśli będziesz zażywał np bcaa + kreatyna to takie połączenie nie ma sensu , 5 g kreatyny dziennie + bcaa 5g przed 5g po treningu i git ;). Poczytaj sobie plany FBW lub ułóż sobie , ewentualnie mogę plan ocenić ale nie układać od początku bo aby dostosować plan do osoby trzeba wiedzieć o niej trochę więcej ;). Mogę powiedzieć, że teraz Ty znasz się najlepiej dlatego poczytaj i stwórz własny ew. ocenie ;)
dodał komentarz 31 stycznia 2016 18:28
To zostaje przy samych witaminach i kreatynie dobrze robię?no chyba że możesz mi coś polecić do tej kreatyny co pomoże mi zredukować ta wagę!a mój plan treningowy to:poniedzialek-klatka,barki i triceps 4x12,środa biceps i plecy 4x12 i piątek nogi i brzuch co Ty na to?pozdrawiam
dodał komentarz 31 stycznia 2016 20:41
Git ... co pomoże zredukować wagę- DIETA ! :)) Nie jestem za spalaczami i nie będę ich polecał bo są bezużyteczne moim zdaniem. Co do planu ... Nie polecam , jak już na redukcje = FBW (ogólnorozwojowy) albo jakiś inny, w którym łatwo o progresję i polecam robić go siłowo a nie x12 (8-12 powtórzeń na mniejsze partie - biceps,triceps , barki ale z barkami to zależy jakie ćwiczenie ;) , na większe partie 3-6 powtórzeń), możesz robić FBW Siłowo(3-6p)-Hipertroficznie(8-12p)-Siłowo :). Pozdrawiam !
dodał komentarz 2 lutego 2016 09:56
A co sadzisz o bialku zeby zakupic i stosowac z kreatyna?
dodał komentarz 2 lutego 2016 10:07
A masz problemy z uzupełnianiem białka w diecie ?
dodał komentarz 2 lutego 2016 11:23
Obawiam sie ze tak bo praca i to tak roznie bywa ale staram sie jesc produkty bogata w bialko ale tego za malo zjadam jak zjem 100 g na dobe to max chyba a wydaje mi sie ze to za malo:-(
dodał komentarz 2 lutego 2016 12:51
No to jeśli masz problemy to kupuj śmiało ... na pewno nie zaszkodzi a jak ma pomóc w utrzymaniu diety to super ;)
dodał komentarz 2 lutego 2016 13:20
A mozesz napisac kiedy brac i w jakich ilosciach pamietajac o kreatynie i domowej silce:Pa jakie bialko polecasz?nazwa i producent:)
dodał komentarz 2 lutego 2016 14:03
All nutrition koncentrat - tanie i dobre ;). Dopełniasz je np jak masz posiłek i nie ma w nim białka to pijesz szejka lub robisz sobie jeden szejk patrz np. 30 g białka 250g mleka 50g zmielonych płatków owsianych. Oczywiście wszystko wliczasz w zapotrzebowanie. Kreatyna to 5g dziennie nie ważne o której godzinie ;).
dodał komentarz 2 lutego 2016 15:38
Dzieki:)bo jedni pisza zeby robic odstep 40min po kreatynie a jeszcze tez pisza ze w dni treningu brac kreatyne 2x5g co o tym myslisz?i to prawda ze kreatyne brac rano na pusty zoladek?
dodał komentarz 2 lutego 2016 22:00
1. głupota , 2. metod brania kreatyny jest wiele , ja wzoruje się badaniem na sportowcach, kiedy jedni spożywali 0.03g kreatyny na kg masy ciała a drudzy 10g kreatyny i mieli takie same wyniki ;) 3 można ... ale nie trzeba ;)
dodał komentarz 3 lutego 2016 14:31
A to białko jakiego producenta bo po tej nazwie nie mogę nic znaleźć:)podaj jak możesz pełną nazwę:)
dodał komentarz 3 lutego 2016 15:14
A co do picia wody podczas brania kreatyny to jaka ilosc trzeba wypic dziennie?
dodał komentarz 5 lutego 2016 08:00
Jaka ilosc wody trzeba pic przy zarzywaniu kreatyny?:)
dodał komentarz 5 lutego 2016 11:09
... Nie popadajmy w takie szczegóły ... wypij około 3l i starczy :).
dodał komentarz 22 kwietnia 2016 10:18
Witam!mam takie pytanie czysto teoretyczne,a mianowicie cwicze z kolega i kolega zakupil suple na budowe masy miesniowe:Arginine,leucyne,beta-alanina,jablczan kreatyny i bialko!i czy to mu pozwoli zbudowac mase miesniowa i czy sa to dobre suple?pozdrawiam
dodał komentarz 22 kwietnia 2016 12:09
Ewentualnie jabłczan kreatyny pomoże - Arginina - głównie efekt pompujący, beta alanina - głównie zwiększa wytrzymałość poprzez zwiększenie poziomu karmozyny w mięśniach, również działa lekko pompująco , leucyna - aminokwas egzogenny, wolałbym tu kupić już całe BCAA - raczej na regenerację po treningową a nie na masę :D. A białko jest jako dopełnienie do diety. Pozdrawiam :)
dodał komentarz 22 kwietnia 2016 12:50
dzieki za odpowiedz.a teraz cos od siebie zapytam!a co mozna wziazc na zbudowanie wiekszych miesni chodzi mi o suplementy jakie wziazc???tak wiem dieta podstawa ale cos do pomocy??jak mozesz napisac jakies konkretne suplementy,wiem ze ten jabłczan sie przydalby a co do tego jeszcze mozna wziazc???
dodał komentarz 22 kwietnia 2016 14:49
Dieta i trening a ewentualnie kreatyna ... to wszystko co polecam ;).
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 17:45
Jak dlugo mozna brac BCAA i w jakich dawkach dobowych?
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 18:02
A jak długo można jeść? Masz odpowiedź, w jakich dawkach ? Zależy jakie masz zapotrzebowanie. Pozdrawiam :)
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 18:59
Chodzilo mi bardziej czy trzeba robic jakies przerwy?
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 19:23
A jak długo można jeść mięso :? - zapomniałem dopisać mięso ... to są normalne aminokwasy, nie magiczny suplement to wiesz xD. Nie musisz robić żadnej przerwy ;)
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 20:25
Dzieki:-) pozdrawiam
dodał komentarz 9 czerwca 2016 11:28
Witam!Zakupilem Arginine,beta-alanine,leucyne,jabłczan kreatyny i białko i chciałbym sie dowiedziec jak to łaczyc i brac w DT i w DNT???pozdro
dodał komentarz 9 czerwca 2016 13:13
Arginina przed treningiem, jablczan 5g codziennie , beta alanina 3-4g codziennie - tu polecam przed treningiem a w dni nietreningowe obojętnie, białko - kiedy chcesz aby dopełnić dietę, leucynę - w sumie to nie mam pojęcia bo nigdy tego nie polecam bo moim zdaniem jest zbędne :)
dodał komentarz 15 czerwca 2016 14:59
a czy mozna laczyc te suple raze?np do bidonu daje jablczan,arginine,beta-alanine i bialko i to pije w jednym drinie:)a jeszcze jakbym glutamine dorzucil to kiedy ja moge pic??:)
dodał komentarz 16 czerwca 2016 13:20
Można a glutamine polecam na noc 5g
dodał komentarz 5 października 2016 16:43
Witam!mam pytanie,a mianowicie co trzeba wziazc zeby wzmocnic odpornosc i nie lapac przeziebienia.katru itp?z gory dzieki i pozdrawiam
dodał komentarz 26 grudnia 2016 11:32
Witam!chcialbym sobie zakupic białko serwatkowe i jabłczan kreatyny i nie wiem ktore wybrac!jakiego producenta polecach no z takiej sredniej polki i chodzi mi o białko wpc!
dodał komentarz 16 stycznia 2017 11:29
Nie moge spac w nocy tzn czesto sie budze i tak cala noc....wstaje gorzej zmeczony niz sie klade i czy jest jakis suplement na poprawe snu i zeby sie zregenerowac?
dodał odpowiedź 21 stycznia 2016 16:27
na samym poczatku najlepiej przygotować sobie ile wynosi nasze zapotrzebowanie odjąć od tego 300/400 kcl i dobrać odpowiednie jedzenie. ćwiczenia na mięśnie wykonujemy co 48h. najlepiej tez abyś dostosował się do zasad zdrowego odzywania i małymi kroczkami idź do przodu. I dodam od siebie w kwestii motywacji najlepiej zrób sobie zdjęcie swojej sylwetki przed jakimkolwiek działaniem i powiesić nad lustrem i obok tego tez wywiesić sobie zdjęcie wymarzonej sylwetki. i wypisać na kartce przynajmniej 20 powodów dlaczego chcesz schudnąć i gdy Ci będzie zle to zajrzyj to tego.
dodał komentarz 27 kwietnia 2016 19:23
A jak długo można jeść mięso :? - zapomniałem dopisać mięso ... to są normalne aminokwasy, nie magiczny suplement to wiesz xD. Nie musisz robić żadnej przerwy ;)
dodał komentarz 26 grudnia 2016 11:33
Witam!chcialbym sobie zakupic białko serwatkowe i jabłczan kreatyny i nie wiem ktore wybrac!jakiego producenta polecach no z takiej sredniej polki i chodzi mi o białko wpc!
dodał odpowiedź 23 stycznia 2016 14:21
a jakies skutki uboczne tych suplementow moga wystapi?tak pytam z czystej ciekawosci jako nowicjusz w tych sprawach!a jakas inna kreatyna bo ta ciezko znalezc na allegro a w poblizu mojej miejscowosci to nie ma takich sklepow z odzywkami!
dodał odpowiedź 23 stycznia 2016 14:23
a jeszcze jedno pytanie po tych suplementach nie wzrosnie moja waga???bo tego bym nie chcial...
dodał komentarz 3 lutego 2016 17:14
Skutki uboczne ... raczej nie ... a waga urośnie jak bd dodatni bilans kaloryczny :! :D
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie