Zadaj pytanie
18 grudnia 2013 18:11

Jak pogodzić trening siłowy z redukcją masy ?

Witam. Robię trening na siłe, oraz redukuję tkankę tłuszczową poprzez ograniczanie się w jedzeniu do 1200 kcal na dzień. Dodam jeszcze że moja masa ciała wynosi 119 kg przy wzroście 178 cm, więc chciałem zapytać czy do dobry pomysł ? Jeśli nie to co innego ??
3017
7
dodał odpowiedź 18 grudnia 2013 18:33
Nie za mało tych kalorii ? Dobrze się czujesz przy takim poziomie ? Redukcje robi się za pomocą deficytu kalorycznego i treningów aerobowy, które są niezbędne. Samo obcięcie kalorii nic nie da.
dodał komentarz 18 grudnia 2013 18:51
Czy nie za mało kalori to niewiem i dlatego pytam, czuje się dobrze poza tym że chdzę czesto głodny, wcześniej ważyłem 135 kg i zredukowałem masę do 119kg, ale wtedy nie ćwiczyłem na siłowni poprostu jadłem około 1200 kalorii i zredukowałem, a teraz ćwczę przy większym wysiłku powinienem do organizmu dostarczać więcej kalori i nie wiem co zrobić czy odpuścić trening na siłe ??
dodał komentarz 18 grudnia 2013 19:03
Nie można chodzić z ciągłym uczuciem głody. Bo w końcu kiedyś przerwiesz dietę a wtedy kilogramy będą wracać bardzo szybko bo organizm będzie wszystko odkładał na zapas w obawie przed kolejną głodówką. Dodawałbym co jakiś czas po 100kcal do zapotrzebowania, ale pilnował jednocześnie wagi. Powinieneś dojść do poziomu na którym nie będziesz głodował a waga wciąż będzie spadać. Z treningów siłowych bym nie rezygnował ale zdecydowania należy dołożyć trening aerobowe (bieganie,rower,skakanka itp) Na początku zacząć od 30minutowych treningów 3 razy w tygodniu i co tydzień dodawać po 5 minut do treningu, aż osiągniesz 60minutowe trening 3razy w tygodniu. Wtedy należy zacząć od nowa od 30minutowych treningów ale 4 razy w tygodniu. Postępuj analogicznie, aż dojdziesz do treningów 45-60minutowych 5-6 razy w tygodniu.
dodał odpowiedź 18 grudnia 2013 21:14
Możesz zrobić taki myk, że trzymając się swojej diety ( najlepiej żeby w tych kaloriach było dużo białka a mało węglowodanów), raz w tygodniu zrobić sobie od niej wolne, i dostarczyć organizmowi normalną porcję kalorii, w tym węgli. W ten sposób organizm będzie wiedział że węgle nie zniknęły na stałe z twojej diety i nie będzie spowalniał tak bardzo metabolizmu, i jednocześnie chętniej będzie sięgał po tkankę tłuszczową.
dodał odpowiedź 18 grudnia 2013 21:34
1200 kcal 120 kg? zniszczysz organizm i metabolizm , poczytja http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
dodał odpowiedź 18 grudnia 2013 21:48
Jesz zdecydowanie za mało kalorii. Redukcja to spalanie tkanki tłuszczowej, a nie całego organizmu! Oblicz zapotrzebowanie kaloryczne na Potreningu.pl i odejmij od tego 500-800 kalorii. Polecam trening na siłę na redukcji, ponieważ nie palisz wtedy mięśni.
dodał odpowiedź 18 grudnia 2013 22:22
Witam Michale Zacznijmy od podstaw. 1200 kcal to zdecydowanie zbyt mała ilości jak na takiego faceta jak Ty. Jak dotychczas wyglądał Twój program żywieniowy ? Opisz go dokładnie z uwzględnieniem ilości spożywanych produktów w gramach tzn: np. I posiłek 08:00 100 g płatków owsianych, 30 g odżywki białkowej Whey 100, 10 g rodzynek. Gdy już to zrobisz postaram się pomóc Ci dalej. 1200 kcal to pewnie Twoja Podstawowa Przemiana Materii, oblicz proszę Całkowitą Przemianę Materii z uwzględnieniem wysiłku fizycznego oraz rodzaju wykonywanej pracy. Gdy już to zrobisz będziemy działać dalej. Pozdrawiam
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie