Zadaj pytanie
8 sierpnia 2016 22:17

Czy warto korzystać z gotowych diet?

684
10
dodał odpowiedź 8 sierpnia 2016 23:16
tak niektóre są naprawde dobre ale najlepiej mojim zdaniem zrobić se własnądobrać do celu i do wagi i wysiłku i sportu trenowanego ale jeśli chodzi o wzrost masy to jakieś 35 %BIAŁKA I 40 % węglowodanów 25 % TŁUSZCZY I TAK MOŻNA ZROBIĆ DOBRĄ MASE mięśniową
dodał komentarz 9 sierpnia 2016 05:15
Tak, jednak osobiście mam delikatne problemy żywieniowe (stare uczulenia), a korzystanie z takich planów pisanych przez dietetyków raczej by te problemy wyłączaly. Nie wiem które plany są dobre, strona fabryka siły np. Oferuje takie diety
dodał komentarz 10 sierpnia 2016 18:56
możesz sam se ułożyć diete zależy na co chcesz i na rzeczy które masz uczulenia na coś inego zamienić
dodał komentarz 11 sierpnia 2016 01:39
Problem w tym że zupełnie się na tym nie znam, znam tylko podstawy i nie wiem jak się za to dalej zabrać. Moja wiedza kończy się na tym ile kcal potrzebuje i poszczególnych makroskladnikow, a współpraca z takim dietetykiem może by mnie czegoś nauczyła (przykładem są plany od Mariusza czereśnie, chociaż jego współpraca jest bardzo droga)
dodał komentarz 11 sierpnia 2016 10:46
jak chcesz dieta na mase na redukcje moge ci zrobić tylko potrzebuje twojej masy i pytanie czy pracujesz ciężko fizycznie
dodał komentarz 12 sierpnia 2016 00:55
Kwestia wygląda tak że potrzebuję masy i to sporej (ekto) waga to około 71 kg (wiadomo zależy od dnia) jestem uczniem ale aktywnym sportowo + siłownia więc raczej podchodzę pod wysoką aktywność z moim typem budowy i przemiana materii
dodał komentarz 12 sierpnia 2016 14:53
móśisz przysfoić 3479 kcal dzienie na masie +500 CZYLI 3979 KCAL DZIENIE CZYLI BIAŁKA 233 węglowodanów 540g tłuszczy 71 dieta składa sie z 6 posiłków 7 śniadanie 10 drugie śniadanie 13 obiad 16 przed treningiem 19 po treningu 22 ostatni możesz sam se ustalić godziny ale pamiętaj co 3 godziny posiłek i przed i po treningu jak i rano najwięcej węglowodanów poza ostatni gdzie spożywasz samo białko a do reszty posiłków porówno wrzystkiego powodzenia
dodał odpowiedź 9 sierpnia 2016 07:10
Można sugerować się taki dietami, ale jednak kluczem do sukcesu jest zrozumienie jak to wszystko działa. Na pewno kalorykę takiej diety musisz dobrać do własnego zapotrzebowania, obliczyć, obserwować, ewentualnie później skorygować. Jeśli wiesz co powinieneś jeść a czego unikać, ile kcal dziennie, jakie proporcje BWT itp to wtedy się sugeruj takimi gotowcami. Branie takiej diety "na żywca" na pewno nie jest dobrym pomysłem.
dodał odpowiedź 9 sierpnia 2016 07:52
Witaj W jakimś sensie tak. Osoba, która chce zmienić swoje nawyki żywieniowe, przytyć czy schudnąć od razu nie zna podstaw diety oraz całej dietetyki więc korzysta z diet lub wizyt u dietetyka, który/re pomaga/ją. Takie diety jednak mogą być nie raz oszukane lub źle dobrane do potrzeb indywidualnych, więc trzeba szukać stron, które rzeczywiście cieszą się dużą popularnością z korzystania takich diet. Pozdrawiam.
dodał komentarz 9 sierpnia 2016 08:10
Znasz dobre strony? Osobiście myślałem o fabryce siły. Pewien chłopak na yt zrobił nawet fajny progres w oparciu o te stronę dlatego pytam o nią konkretnie, ale też o inne. O diecie nie mam zielonego pojęcia, a wiem też o swoich problemach z uczuleniami dlatego niechcislbym układać narazie diety nie wiedząc co z czym i jak zbytnio robić
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie