Zadaj pytanie
5 października 2016 01:47

Czy takie rozlozenie posikow jest wporzadku ?

Witam waze ok 60kg jeden w okresie budowania masy widzialem gdzies na filmiku M.Karmowskiego plan dla wlasnie ekto wntej wadze i mowil on aby rozlozyc na 5 posilkow swoj plan. W dni treningowe 6 , kazdy posilek 30g Bialka 70 wegli i 20 tluszczy wiec czy moze to wygladac tak ?
Dzien treningowy
8:00
Omlet (4jaja) 130g platkow owsianych wntym przypadku zmiksowanych na drobny mak , 40g masla orzechowego
10;00 Trening
Bezposrednio po treningu 100g ryzu plus odzywka bialkowa porcja (30g) bialka
Godzina po treningu posilek
100g ryzu lub 400g ziemniakow 150g kurczaka lub wolowiny lub indyka plus brokuly/papryka i kompleks witamin
Kolejny posilek taki sam lecz wiecej ryzu o 50
Pozniej znow taki sam znow wiecej o 50
Na koniec odzywka bialkowa przed snem i tyle .. Moge zastapic wiekszosc ryzu czyms innym ? Strasznie duzo go w siebie pakuje nwm jakies rodzynki czy inne wegle ..
699
4
dodał odpowiedź 5 października 2016 01:48
Sorki za bledy w pytaniu , dotyk siada na fonie ;P
dodał odpowiedź 5 października 2016 16:06
Bezpośrednio po treningu nie wpychaj ryżu, bo trawienie jest wtedy lekko upośledzone. Za miast tego weź jakiś owoc - organizm będzie miał łatwiej go wykorzystać. Ryż możesz zastąpić np: kaszą, makaronem, płatkami owsianymi, a nawet kukurydzianymi, ziemniaki no i dodaj też owoce jeśli nie masz problemów z zalewaniem
dodał komentarz 5 października 2016 16:07
To czemu karmowski zawsze pcha ryz i rodzynki ?
dodał komentarz 5 października 2016 16:11
Hmm, zacznijmy od tego, że Ty i ja to nie Karmowski. Owszem ryż i rodzynki po treningu spoko, ale nie bezpośrednio tylko np po 20 - 30 minutach. Z tym, że rodzynki możesz już po treningu, a ten ryż trochę potem te wspomniane 20 - 30 minut czy jakoś tak.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie