Zadaj pytanie
13 kwietnia 2018 10:28

Powtórzenia ile robić?

Witam mam pytanie mam 15 lat i ćwiczę w domu na zasadzie ćwiczeń z własną masa ciała i mam pytanie bo robie treningi na klatkę jak i na brzuch po 2 serię po 35 i nie wiem czy mam zmienić serię na 3 i zmniejszyć ilość powtórzeń czy zostawić tak jak jest czy wtedy będe miał lepszy efekt? Te ćwiczenia to głównie pompki różne rodzaje a na brzuch to brzuszki także różne rodzaje z góry dziękuję za pomoc
1498
1

Witam. trening na własnym ciężarze ciała potrafi wyrządzić naprawdę fajne efekty na swoim ciele. Jednak musisz mieć świadomość, że nasz organizm bardzo szybko adoptuje się do pewnego schematu treningowego. Proponuję wykonywać Tobie ćwiczenia troszkę bardziej urozmaicone; Pompki na nierównych powierzchniach, pompki z klaśnięciem czy dodatkowym obciążeniem. Na pewnym etapie twojego stażu treningowego trening oporowy z ciężarem będzie nieunikniony. Liczba powtórzeń to sprawa drugorzędna. Trenuj dynamicznie z większą ilością powtórzeń oraz wolniej, bardziej izometryczne w tempie dwa razy wolniejszym skupiając się na czuciu mięśniowym.

 

Pozdrawiam 

Zobacz również

Precyzyjne spalanie tkanki tłuszczowej

BCAA i inne aminokwasy - dlaczego warto je stosować?

Kreatyna - funkcje o których nie miałeś pojęcia

dodał odpowiedź 1 maja 2018 18:55
Bardzo dziękuję za pomoc
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie