Zadaj pytanie

Split 3 dniowy

Witam. Czy dobrym rozwiązaniem jest Split 3 dniowy zamiast 4 dniowego?z uwagi na brak czasu ćwiczeń trzy razy w tygodniu. Czy można rozłożyć partie tak: KLATKA,BARKI, TRICEPS. PLECY,BICEPS.NOGI. Plecy w 16 seriach, nogi,barki, klatka w 12seriach, biceps,triceps w 8 seriach.
839
0

Witaj. 

 

Moim zdaniem jeżeli koniecznie chcesz trenować SPLIT-em, to lepiej będzie nie łączyć dużych partii na jednym treningu. 

Proponuję następujący schemat:

  • klatka + barki 
  • nogi
  • plecy + ramiona

Nie rozumiem czemu plecy chcesz bardziej katować niż nogi? Stanowią one pona 60% wszystkich mięśni w naszym organizmie i to one są w stanie a jednocześnie powinny być bardzo mocno stymulowane aby urosnąć. 

Porponuję po:

  • 16 serii roboczych na nogi i plecy 
  • 12 serii na klatkę i barki 
  • 10 serii na biceps i triceps. 

Pozdrawiam 

 

Zobacz również

Precyzyjne spalanie tkanki tłuszczowej

BCAA i inne aminokwasy - dlaczego warto je stosować?

Kreatyna - funkcje o których nie miałeś pojęcia

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie