Zadaj pytanie

Czy mam dobry plan treningowy???

Witam serdecznie.. Zaczynam przygode z treningiem... Mam 34 lata, 160 cm wzrostu waze 60 kg oraz jestem ektomorfikiem... Chce zbudowac mase miesniowa,przytyc okolo 15 kg... W ostatnim czasie dbalem o diete , jadlem 5 posilkow dziennie ( co 3 godziny). bilans kaloryczny wynosil 4800-5200 kcal... Niestety nie mialem warunkow do cwiczen. Teraz zakupilem lawke jak na zdjeciu i chcialbym wykonywac prawidlowo cwiczenia. Na internecie jest bardzo duzo filmow i kazdy mowi co innego... Zakupilem rowniez odzywki MASS ACCELERATION oraz WHEY PROTEIN. Do tego mam BCAA XPOWER... Ulozylem sobie swoj plan treningowy ale jeszcze go nie wdrozylem w zycie. Czy moglbym poprosic o ocene tego planu,jakies rady,zastrzezenia???: zdjecie planu ponizej... z jakimi ciezarami mam cwiczyc ile na sztandze ile na hantlach???jakie przerwy miedzy seriami a jakie miedzy cwiczeniami... Pozdrawiam serdecznie
56
0

Witam.

Jeśli jesz rzeczywiście taką ilość kalorii jaką napisałeś to  bardzo dobrze, to już podstawa do budowy masy mięśniowej. Upewnij się jednak czy proporcje makroskładników w Twoich posiłkach są dobrze dobrane. Musisz jeść dużo węglowodanów złożonych takich jak kasz, ryż czy ziemniaki oraz dobre źródła białka: jajka mięso czy ryby. Nie zapominaj o dobrych źródłach tłuszczy. Z suplementacji możesz dodać Kreatynę, obojętnie w jakiej formie. Co do Twoich ćwiczeń generalnie plan nie wygląda źle. Podstawą treningu siłowego powinny być ćwiczenia wielostawowe takie jak Przysiady, martwe ciągi czy wykroki, u Ciebie trochę jest tego mało. Ćwiczenia izolowane np uginanie na biceps - takie rzeczy powinny być dodatkiem do treningu. Dopracuj technikę, zwróć uwagę na mobilność i zakresy ruchu, póżniej zacznij myśleć o dokładaniu ciężaru którego się nie bój.

Powodzenia

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie