Zadaj pytanie

Jakie cwiczenia na wady postawy?

Ćwiczę na siłowni, i mam wady postawy lordoza, kifoza barki do przodu i, odstajace łopatki co najleosze na ta mam zamiar drazek kupic pomoze?
80
0

Witam.

Najlepszymi ćwiczeniami poprawiającymi postawę są ćwiczenia stabilizujące. Są to proste ćwiczenia i izometrycznym napięciu mięśniowym, Nie wymagają one zbyt duże sprawności czy siły mięśniowej. Ćwiczenia te znaczenie poprawiają kondycje Twojego kręgosłupa. Dodatkowo proponuję dorzucić do swojego planu rolowanie. Ćwiczenia z wałkiem świetnie rozluźniają napięte mięśniowe, które mogą być przyczyną bólu. Z czasem dodawaj trudniejszych ćwiczenie, znaczniej używać ciężaru, ławki rzymskiej. Ćwiczenia na drążku również sprawdzą się świetnie.   Konsekwentnie wykonuj te podstawowe ćwiczenia, a efekty pojawią się na pewno. Jeśli ból nie będzie ustawał udaj się do fizjoterapeuty.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie