Zadaj pytanie
4 października 2013 23:13

Problem ze wzrostem masy

Witam !
Mam problem ze wzrostem masy. Przy 185 cm wzrostu waże 74kg, a chiałbym przynajmniej 80kg i wtedy siłowania bardzo by mi pomogła. Lecz teraz jestem zwykłym chudym człowiekiem. Jak widomo kaloryfer u chudego to jak cycki u grubej ;) Także fajnie by było otrzymać jakąś pomoc i ułożenie diety. Za co byłbym bardzo wdzięczny.
480
7

Witamy,

kwestię budowy masy mięśniowej szczegółowo omówiliśmy w odcinkach z cyklu Zapytaj Trenera. Przede wszystkim należy zadbać o dodatni bilans kaloryczny oraz odpowiednią podaż makroskładników – białka, węglowodanów i tłuszczów.

 

Zapotrzebowanie kaloryczne (musi być dodatnie):

https://www.youtube.com/watch?v=TtAANFmTowI

 

Trening na masę (dieta + suplementacja):

https://www.youtube.com/watch?v=-aPK5jpP-KU

 

Gdy waga stoi w miejscu (2 pytanie):

https://www.youtube.com/watch?v=CQF-HPFI89Q&list=PLWRkps5HTEJlRzXagHLCJdyZm5zNTY0UE&index=1

 

W tym odcinku Michał Karmowski omówił temat masy w domowych warunkach:

https://www.youtube.com/watch?v=1rl57m23fnA

 

Tymczasem zachęcamy do regularnego odwiedzania kanału Zapytaj Trenera (regularnie dodajemy nowe filmy):

https://www.youtube.com/ZapytajTrenera

http://www.zapytajtrenera.pl

dodał odpowiedź 4 października 2013 23:16
wątpię zeby ktoś ci tu układał dietę na przybieranie masy ale proponuję ci Deficyt kaloryczny na plusie i szybko wbijesz do 80 kg
dodał komentarz 5 października 2013 00:34
deficyt na plusie?!?!??! keeeeeeeeeeeee?
dodał komentarz 5 października 2013 06:57
Kazdemu sie zdarzy pomylic :)
dodał komentarz 5 października 2013 08:24
luzik, bez hejtu :D:D
dodał odpowiedź 4 października 2013 23:22
Deficyt kaloryczny na plusie to paradoks, albo jedno albo 2gie w tym przypadku nadmiar kcal sie sprawdzi :)
dodał odpowiedź 5 października 2013 06:58
Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, a później ułóż próbną dietę i testuj przez tydzień, obserwuj co się dzieje :) Polecam zwiększanie wagi stopniowo, żeby się nie zalać fatem, no i jak najmniej ruchu (pilka nozna, etc). Staraj sie trenowac na silowni i zachowac dodatni bilans kalorycny.
dodał odpowiedź 5 października 2013 07:39
poraz kolejny daje szereg możliwości :) http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę__dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie