Zadaj pytanie
26 marca 2014 12:36

cross trening dla wysportowanej sylwetki ?

Witam.. moim celem zawsze była wysportowana sylwetka coś pod zawodników mma... dobrym sposobem na uzyskanie takiej sylwetki tzn podobnej jest właśnie robienie cross czy normalnej siłowni ? moja zawartość tłuszczu to 20,36%.. Może się myśle.. ale czy moze być tak, żeby pierw zrzucić tłuszcz do 10/12 % potem masować tak z 3/4 miesiące np przy kreatynie i gdy będę wiedział, że sylwetka jest dobra to zredukować tłuszcz i wtedy dopiero trening cross. Waże 83 kg przy wzroście 186 cm 17 lat. Jay Silva ma sylwetkę którą sobie wyznaczyłem za cel bo nie waży dużo i jest tylko 2 cm wyższy
687
7
dodał odpowiedź 26 marca 2014 14:58
Przy crossfitcie będziesz szybszy wytrzymalszy lepszy dynamicznie i kondycyjnie ale też będziesz miał dobrą sylwetkę ( Wiem to z siebie ale ja trenuje pod mma ale też mam dobrą sylwetkę ) siłownia cię spowolni ale jeśli chodzi o tylko sylwetkę lepiej weź się za siłownie . Pamiętaj o diecie .Pozdrawiam
dodał komentarz 26 marca 2014 16:30
to cały czas ćwiczysz cross? a jak myślisz, jeżeli zrzucę te parę kg żeby mieć te 12 % tłuszczu i potem od czerwca do września albo października będę masował i dopiero potem cross? bo nie zależy mi na napakowanej sylwetce bo chcę bardziej wysportowaną sylwetkę.. bo nie wiem jeżeli nie ćwiczyłem i mam teraz te 20 % tłuszczu i teraz bym zaczął np cross to nie wiem jakie będą efekty czy pozytywne, że będzie trochę tych mięśni czy po prostu schudnę i będę szybki i wgl
dodał komentarz 26 marca 2014 16:32
Chyba, że pierw będę robił cross i najwyżej potem siłownie
dodał komentarz 26 marca 2014 16:42
mój cykl wygląda tak że robię cross fit przez 10 mieś a przez 2 robie split na siłę , ale przy crossficie da radę zrobić masę przy odpowiedniej nadwyżce kcal i makro , jeśli masz sporo tłuszczyku a nie ćwiczyłeś to na początek 1 mieś FBW odrazu z redukcją po 1 mies przerzuć się na split na redukcję też przy diecie ,schudnij do tylu ile uważasz żeby to była taka niższa granica , wtedy zobaczysz czy opłaca ci się jeszcze robić masę bo niektórzy jak nie ćwiczyli a zaczną i będą na redukcji wszystko zrzucą to potem mają nawet niezła sylwetkę jeśli u ciebie tak nie będzie to potem zacznij masę tak 10-15 kg i redukcja i przejdz na cross fit . Pozdrawiam ! :D
dodał komentarz 26 marca 2014 16:48
no bo słyszałem właśnie, że osoby które nie ćwiczyły i są na redukcje w tym samym czasie budują mięśnie :> a czy mogę odrazu zacząć trening dzielony ? boo robiłbym bym ten trening co pokazywał michał https://www.youtube.com/watch?v=tMVvjFX7gTA i do tego areoby rowerek skakanka bieganie w dni wolne więc myślisz, że do sierpnia bym dobrze schudnął i miał dobrą sylwetkę ?
dodał komentarz 26 marca 2014 16:58
Możesz zacząć odrazu tak to nie jest problem ale jak chcesz być szybki , wytrzymały , dynamiczny , kondycyjnie dobry to potem dodaj cross fit , Pozdrawiam jak chcesz to też możesz pisać na mój e-mail ; qulis132@gmail.com
dodał komentarz 26 marca 2014 17:10
okej to może dzisiaj albo jutro z rana wyśle Ci całą moje założenia nawet moge zdj podesłać żebyś zobaczył ile mam tego tłuszczu i wgl ;)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie