Zadaj pytanie

Jakie wykonywać ćwiczenia w domowych warunkach.

Witam moje pytanie dotyczy Ćwiczeń , to tak nie mam czasu ani kasy na siłownię więc ćwiczę w domu. Jak do tych czas wykonuje ćwiczenia na wszystkie partie naraz czyli: pierw robię ćwiczenia na klatę na swojej ławce potem przysiady z obciążeniem następne podrzucam ciężarek do góry na wysokość swoich barków potem przyciąganie drążka do ciała "nie wiem jak się to fachowo nazywa" takie coś jak na biceps z ciężarkiem tylko oburącz gdy już to wykonam przechodzę do do kolejnego ćwiczenia biorę sztangę za siebie i podnoszę ją ramionami w górę następnie biorę ciężarek i robię sobie biceps po skończeniu tego ćwiczenia na koniec robię pompki. I pytanie czy mogę tak ćwiczyć co dwa dni czy lepiej każdą partię ciała osobno w domowych warunkach ?
517
3
dodał odpowiedź 4 kwietnia 2014 21:56
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
dodał odpowiedź 4 kwietnia 2014 21:56
Nie wiem dokladnie jakim sprzetem dysponujesz dlatego dosylam Cie tutaj cos sobie wygrzebiesz http://www.kulturystyka.pl/atlas/. Oczywiscie ze mozesz tak trnowac poczytaj o treningu FBW i co 2 dzien mozesz sobie taki trening robic.. Postaraj sie o monztaz drązka i mozesz sie podciągac. o ile masz mozliwosc to mozesz gdzies sobie zamontowac porecze do pompek i cwiczenia na triceps.
dodał odpowiedź 4 kwietnia 2014 23:27
Siema. Dobrze, że ćwiczysz a to czy jest to profesjonalna siłownia czy domowa nic nie zmienia :) na obu można wykonać dobry trening. Nie wiem czy dobrze zinterpretowałem ("biorę sztangę za siebie i podnoszę ją ramionami w górę") ale jeżeli to jest wyciskanie sztangi zza karku to proponuję Ci je odstawić i zacząć wykonywać wyciskanie z przodu. Mimo iż oba ćwiczenia są ciężkie i dość kontuzjogenne to wyciskanie zza karku jest ruchem mniej naturalnym dla naszego ciała (stawów) przez co może bardziej namieszać. Także jeżeli chcesz je wykonywać to upewnij się, że robisz je w 100% poprawnie. Chociaż i to nie da gwarancji na brak kontuzji gdyż barki to partia dość podatna na urazy. Trening który wykonujesz może być. Rób 1 ćwiczenie, ewentualnie 2 na każdą partię po około 3-4 serię. Zachęcam do lektury na temat treningu FBW (full body workout), który wcale nie jest gorszą opcją niż tradycyjny split. Pozdrawiam i życzę przyrostów :)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie