Zadaj pytanie

Trening domowy z dodatkiem odżywki białkowej i diety? Dobre rozwiązanie?

Witam. Czy drążek, pompki, abs 2, bieganie (trening domowy, 3 razy w tygodniu) + dieta i białko WPC PROTEIN PLUS V2 to dobre rozwiązanie na rozwój masy mięśniowej, poprawienia sylwetki? Opłaca się brać owe białko do ćwiczeń domowych?
385
7
dodał odpowiedź
dodał komentarz 19 czerwca 2014 19:40
No właśnie problem w tym, że kupiłem już wyżej podany produkt i zażywam go zaraz po zakończeniu treningu. Nie mam jeszcze rozłożonej diety na cały tydzień, ale staram się wzbogacić spożywaną przeze mnie żywność w białko, węglowodany i trochę tłuszczów (oczywiście różnych mięs na obiad nie odmówię, jestem osobą szczupłą o szybkiej przemianie materii (173kg, 63kg / trudno mi jest znacznie przytyć)). Nie zależy mi na szybkim i znacznym wzroście mięśni, ale żeby po miesiącach było widać jakąś poprawę w wyglądzie, sile i wytrzymałości.
dodał odpowiedź 20 czerwca 2014 19:46
Siema. Trening w domu jak najbardziej na plus. Dieta jeżeli jest to białko w celu jej uzupełnienia ma sens. Białko nie bierze się pod typ treningu, czyli nie ważne czy trenujesz w domu czy na profesjonalnej siłowni. Białko w postaci suplementu ma po prostu za zadanie uzupełnić braki w diecie. Czyli jeżeli nie możesz dostarczyć odpowiedniej ilości białka z pożywienia wtedy możesz sobie pomóc taką odżywką. Ale tylko i wyłącznie w celu uzupełnienia diety, nie jako zamiennik. Także bądź dalej aktywny, trzymaj dietę, trenuj a na pewno ten czas nie pójdzie na marne. W razie pytań odnośnie diety, suplementacji czy treningu, pisz :) Pozdrawiam.
dodał komentarz 21 czerwca 2014 12:53
Dziękuję Ci za odpowiedź która na prawdę mi pomogła ;) Staram się spożywać w posiłkach odpowiednią ilość białka, a dodatkowo z odżywką białkową wychodzi mi w podsumowaniu mniej więcej tyle białka, jakie jest moje dzienne zapotrzebowanie. Tak samo z tłuszczami i węglowodanami. Niedawno dopiero zacząłem dietę także jak na razie staram się do tego przyzwyczaić i 'zrozumieć'. Myślę, że z czasem będzie coraz lepiej, z czasem, bo przecież "Nie od razu Rzym zbudowano." Mam 17 lat, więc chyba jeszcze wszystko przede mną :) I jeśli będę miał jakiś problem i wątpliwości co do diety, treningów to z chęcią poczytam Twoich rad :) Ale jak na razie postaram się sam dotrzeć do sedna sprawy. Jeszcze raz dzięki, i pozdrawiam :)
dodał komentarz 21 czerwca 2014 18:57
Jasne, że wszystko przed Tobą. Powodzenia i w razie czego z chęcią pomogę po raz kolejny. Jeszcze raz pozdrawiam :)
dodał komentarz 22 czerwca 2014 00:05
Może tylko jeszcze oceń mój trening :) (ćwiczę we wtorek, czwartek i sobotę. W poniedziałek i piątek mam praktyki także jak wrócę to czasami aż się już po prostu nie chce, w środę wiadomo - regeneracja - ewentualnie jogging czy coś podobnego, niedziela także jak już wiadomo - regeneracja, odpoczynek). Trening wygląda następująco: drążek (szeroki nachwyt, szeroki nachwyt za plecy, podchwyt - do maxa powtórzeń), ćwiczenia na nogi (przysiady i wznoszenie nóg, pięt, nie wiem jak to się nazywa - na łydki), drążek (jak poprzednio), ćwiczenia na nogi, drążek (jak poprzednio), ćwiczenia na nogi, dłuższy odpoczynek, 3 serie pompek wolnych na uchwytach do max powtórzeń. Podsumowując razem wychodzi na to, że: 3 serie podciągania nachwytem, za plecy i podchwytem, 3 serie ćwiczeń na nogi oraz 3 serie pompek - wszystko powtórzeń do maksa. Po treningu ok. 35g białka, ale nadal mam dylemat czy robić z wodą czy z mlekiem :x Jeśli chodzi o bieganie - ok. 3 km .
dodał komentarz 22 czerwca 2014 12:37
Siema. Każda aktywność jest dobra i pewnie w połączeniu z odpowiednią dietą rezultaty by były (oczywiście nie będą to jakieś wielkie przyrosty), ale bez problemu możesz jakoś inaczej rozłożyć ten plan, dzięki czemu uzyskasz lepsze rezultaty. Z takich treningów domowych bez użycia sprzętu proponuję p90x albo trening domatora. Bez problemu znajdziesz rozpiskę tych treningów na internecie. Oczywiście aż tak znacząco one nie wpłyną na rozwój mięśni ale na pewno poprawią Twoją sylwetkę. Białko szybciej się wchłonie w połączeniu z wodą. Natomiast z mlekiem lepiej smakuję. Wybór należy do Ciebie :D Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam raz jeszcze.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie