Zadaj pytanie
9 lipca 2014 20:56

Kilka pytań związanych z dietą i Cardio itp.

Witam piszę do was już chyba z 6 raz z problemem Diety.
Więc zacznę dzisiaj i skończę tutaj . Dlatego, też będzie sporo pytań.
Tak więc.
Poniedzałek Cardio trwające 15 minut
Wtorek - Crossfit + za 2h byłoby robione Cardio trwające 15 minut,
Środa - Pompki brzuszki podciagniecia z 100pompek.pl, miesniebrzucha.pl ,podciagniecia.pl
Czwartek i piątek zrobiłbym sobie przerwy
Sobota zacząłbym Cardio 15 minutowe , ale 2 serie 1 byłaby około 11 rano , a druga około 16.
Niedziela Tylko Crossfit
Jeżeli bym tak robił to Crossfit byłoby 3 razy w tygodniu
CARDIO - 4 x tygodniu (60 minut)
pompki, brzuszki podciagniecia , przysiady byłyby 4 razy w tygodniu
2 dni przerwy. No i 4,5h treningów z kolegami , 1500 kcal jedzenia dziennie ,a zapotrzeboanie wynosi 3000
Czy jest to dobrze ułożony plan ? Dodam , że w czwartek i piątek zrobilem przerwe , ponieważ mam w te dni treningi piłki nożnej .
2.Czy polecane są przez was kebaby? jest tam sałata, wołowina jedynie co to sosy , ale wszystko chyba dobre? Jeśli nie polecacie to powiedzcie dlaczego .
3.Czy crossfit pomaga schudnąć? Czy tylko Cardio ?
4.Czy jest możliwy z wami kontakt chociażby przez GG lub animowy chat ? gdzie mógłbym zadać kilka pytań na raz i dostać szybką odpowiedź ? Czy tylko na stronie mogę zadawać pytania ?
5.Czy jest to możliwe, że w 2 miesiące schudłbym nawet 15kg ? Jeśli tak to co wystarczy zrobić?
6.Czy macie może jakieś porady, polecenia lub uwagi co do mojej diety?
Przepraszam za tak stałe i zbędne te pytania, ale kurczę.. Staram się dowiedzieć jak najwięcej bo jesteście dobrą stroną jak i ludźmi ;) Dzieki. Pozdrawiam
235
23
dodał odpowiedź 9 lipca 2014 21:44
Witaj, Odpowiedzi zgodnie z numerami :) 1. W poniedziałek zamiast 15 min zrób 30-45 min i w środę to samo. Tam gdzie jest CrossFit wyrzuć cardio po nim. Tylko jako rozgrzewka 5 min. / 2.Tak ale tylko jako cheatday lub cheatmeal. Jako zbilansowany posiłek na diecie redukcyjnej - ODPADA. / 3.Tak crossfit pomaga ! Można powiedzieć, że to odmienna forma połączenia cardio z siłownią :) / 4.Tak : ZapytajTrenera.pl :) / 5. Jest możliwe, ale na wycieńczeniu organizmu :) Sądzę, że pomogłem :D Pozdrawiam
dodał komentarz 9 lipca 2014 22:51
1. Co ty masz z tą Mel B? Ma ładne piersi? Idź na orbitrec albo pobiegać i walnij 30 minut to takie trudne? (tempo 8 km/h) 2. Wycieńczenie organizmu to znaczy, że organizm będzie tak zajechany że nie będziesz mógł się ruszyć z łóżka lub będzie Ci grozić jakaś choroba albo metabolizm nie do naprawienia. / 3. Tak / 4. Nigdy tego nie przewidzisz, jest to uwarunkowane budową ciała. / 5. Ale kombinator z Ciebie, czasami najprostsze sposoby są najlepsze patrz odpowiedź 1. Proszę : Nie pan :) Pozdro
dodał komentarz 10 lipca 2014 15:03
To nie jest zastąpienie areobowych tylko to są areoby / 2. Nie musi to być akurat 4 km, ważne żebyś przebiegł te 30 czy 35min / 3. Tego nie da się określić, gdyż każdy ma inny metabolizm i organizm. Jeden schudnie mniej drugi więcej / Co do suplementów : daj spokój na razie, skup się na treningu i na diecie / Jeśli chodzi o te tosty to możesz nawet płatki czekoladowe jeść, tylko pamiętaj aby mieściło to się w kaloriach oraz makroskładnikach :) Pozdrawiam
dodał komentarz 10 lipca 2014 15:21
Wszystko o kaloryczności tutaj już TOBIE napisałem : http://www.zapytajtrenera.pl/question/q,8211/dieta/odchudzanie/pomoc_w_obliczeniu_pewnych_jednostek_mas / W obliczaniu makroskładników i liczeniu co się je i co ile ma bardzo pomoże Tobie serwis MyFitnessPal / Co do bólu mięśni jest to normalne, nie przejmuj się :) / Jeśli załapiesz kontuzję to logiczne jest że twoja aktywność będzie ograniczona, zatem będzie trzeba tylko zmniejszyć kaloryczność. Jeśli utrzymasz ujemny bilans nadal będziesz chudł / Niestety do tego nie ma wzorów :) Pozdrawiam
dodał komentarz 10 lipca 2014 16:46
Mateuszu, Czytaj ze zrozumieniem bardzo proszę :) Powtórzę któryś raz. Najważniejsze żebyś trzymał się kalorii i makro składników / W początkowej fazie proponuję szybszy chód, w miarę wytrenowania przekształcaj to w lekki trucht a potem trucht lub bieg. / Proszę doczytaj to zdanie do końca o zrzuceniu 6-7kg :) / Jak napadnie głód to starać się powstrzymać, wszystko siedzi w głowie - ja często ratowałem się galaretką z Coli 0 lub light :) / Co do orbitreca - jeśli nie żal Ci pieniędzy to możesz kupić, osobiście nie wywalałbym pieniędzy jeśli mogę wyjść na dwór i pobiegać :) Pozdrawiam
dodał komentarz 10 lipca 2014 17:11
Zapycha jak 100 5, wlewasz coca-cole 0 lub light do tego żelatyna i do lodówki :)
dodał komentarz 10 lipca 2014 18:12
Chłopie nie dobijaj mnie :) Sprawdź google :)
dodał komentarz 10 lipca 2014 18:26
Nie wpłynie :) Ja bardzo, często to jadłem i odniosłem sukces ;) Pozdro
dodał komentarz 10 lipca 2014 20:13
Tak ! Od Stycznia do początku Lipca ( -19kg). Planowana redukcja. Jadłem na to co miałem ochotę, ale starałem się jeść w miarę z głową :) Na pewno co 2 tygodnie po ok 3-4 miesiącach był cheat day :) Co do potraw to często : twaróg ze słonecznikiem lub migdałami, nesquik na śniadanie jak i po treningu, makaron też bywał, ryż praktycznie w ogóle. Mój bilans wynosił -500 ale przy ćwiczeniach i tylko ćwiczeniach się oblicza. Proszę przeczytaj jeszcze raz tamten temat i daj sobie pomóc... Pozdrawiam
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie