Zadaj pytanie
28 lipca 2014 13:38

Kilka pytan by miec dopiete wszystko na ostatni guzik :)

Mam jeszcze kilka pytan, by wszystko bylo juz na 100%
Tak wiec:

1) po aerobach na czczo zjadam do PÓŁ GODZINY posilek z bialka i wegli zlozonych? Warzywa tez moge dodac?

2) gdy trening bedzie popoludniem- czy moge zaczac trening juz po 30 minutach po spozytym posilku przedtreningowyn? Czy nalezy odczekac dluzej?

3) zaraz po treningu banan, a posilek potreningowy DO 30 minut po treningu?

4) czy posilkiem potreningowym moze byc bialko i warzywa? Czy nalezy dac wegle zlozone?

5) ostatni posilek na noc bialko i tluszcz zjadam i moge isc spac czy nalezy odczekac np 30 min?


Dzieki
284
16
dodał odpowiedź 28 lipca 2014 14:12
!. warzywa jak najbardziej, 2. 30 minut to troche krótko, sama odczujesz dyskomfort 3. Tak 4. dorzuć WW w celu uzupełnienia glikogenu 5. Nieraz mówią że w nocy to się spowalnia metabolizm itd, ale jak Ci wygodniej, jeżeli lubisz chodzić spać najedzona to spoko, nie bój się dorzucać ww na noc, to nie prawda że odkładają się w postaci tłuszczu, pozdrawiam mam nadzieje że pomogłem :)
dodał komentarz 28 lipca 2014 19:26
Nie chodzi o to czy lubie chodzic spac najedzona, ale o to, ze nie mam czasu by czekac przed spaniem :) I tak malo sypiam bo do pracy wstaje o 4.50 rano Dzieki wielkie, pozdrawiam
dodał odpowiedź 28 lipca 2014 16:26
Cześć :) 1. Jasne że możesz dodać, 2. Jak dla mnie 30 min to trochę za krótko. Lepiej jak byś poczekała godzinę i dopiero na trening, 3 Może być, 4 dodaj węglowodany (ryż, ziemniaki) 5 Możesz iść od razu spać. Pozdrawiam
dodał komentarz 28 lipca 2014 19:27
Dzieki bardzo, pozdrawiam
dodał komentarz 24 sierpnia 2014 23:08
Witam Jeszcze chcialabym dopytac i Ciebie o opinie :) Czy jesli pije przed i po treningach BCAA to jesc 100g banana po treningu do tego czy juz odpuścić i wegle z banana wrzucic sobie np w kasze do posilkow? Dzieki z gory za odp Pozdrawiam
dodał odpowiedź 28 lipca 2014 18:52
.1 Jest okey. 2. To jest zalezne od Ciebie i jak sie czujesz ja np. moge robic trening 15min po zjedzeniu. 3. tak 4. dodaj ryz, kasza itd. 5. Mozesz isc spac. pozdrawiam
dodał komentarz 28 lipca 2014 19:30
Dzieki wielkie A czy tej kaszy czy ryzu moze byc 30 g tylko? Bo nie mam jak dodac ich do potreningowych, musze poprzekladac z innych posilkow. Niestety mam taka prace, ze musze zjadac 7 posilkow, tzn tak mi latwiej opanowac glod :)
dodał komentarz 29 lipca 2014 09:29
Jeśli będą się zgadzały cyferki węglowodanów to jasne :) jeśli masz rozłożone na 7-8 pisiłków to jeszcze lepiej.
dodał komentarz 29 lipca 2014 11:14
Serdeczne dzieki :) Pozdrawiam
dodał komentarz 29 lipca 2014 13:11
W razie czego pytaj śmiało :) pozdrawiam
dodał komentarz 30 lipca 2014 23:23
Halo, halo :) Jeszcze takie male pytanko jesli moge poprosic o odpowiedz... Interwaly. Jade interwaly i po nich co? To wszystko tego dnia czy po interwalach krece cardio? Jesli tak to na poczatek chyba raz w tygodniu styknie mam nadzieje? W przyszlosci jesli waga stanie na amen i nie bede miala nawet z czego uciac w diecie to wtedy dorzuce drugie w tygodniu... Dobrze kombinuje? Czy na razie lepiej zostac przy samych silowych z cardio plus raz, dwa w rygodniu cardio na czczo? Pozdrawiam
dodał komentarz 31 lipca 2014 12:18
Na razie zostań przy samych cardio po treningu siłowym. Jeżeli waga nie będzie schodziła to wtedy interwały bądź cardio 2 razy w tyg na czczo lub w dzien nietreningowy. :)
dodał komentarz 31 lipca 2014 19:05
Ok, bede sie trzymac tego co napisales. Wielkie dzieki za odpowiedz :)
dodał komentarz 24 sierpnia 2014 23:07
Witaj ponownie Jeszcze chcialabym zapytac o opinie :) Czy jesli pije przed i po treningach BCAA to jesc 100g banana po treningu do tego czy juz odpuścić i wegle z banana wrzucic sobie np w kasze do posilkow? Dzieki z gory za odp Pozdrawiam
dodał odpowiedź 28 lipca 2014 20:29
Hejka, 1. Pewnie, 2.Czekaj tyle, ile jest Ci wygodnie i nie czujesz się ociężała, 3. Jop, 4. Bezpośrednio po treningu białko i węgle proste, później białko węgle, warzywa możesz dorzucić 5. Możesz też dodać węgli, jeśli chcesz, 30 min będzie ok : ) Pozdro
dodał komentarz 29 lipca 2014 21:47
Dzieki bardzo :) Pozdro too
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie