Zadaj pytanie

Niewidoczne mięśnie brzucha

Witam mam problem z mięśniami brzucha, jestem zatluszczony w 7% wydaje mi sie że to mało. Ćwiczę brzuch 5 razy w tygodniu aby go wyrzezbic. Może musze ćwiczyć brzuch na masę ale nie wiem jak. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
241
14
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:12
7%? Wątpię w to. Jak to mierzyłeś? Jak 7 % to skóra na brzuchu byłaby cienka jak papier.
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 21:14
Aha. Te wszystkie urządzenia co to oceniają to są do niczego. Przy takim % fatu skóra jest na prawdę cienka.
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 21:19
Nawet przy 13 % widać brzuch :) Więc jak nawet nie ma tych 7% to ma problem i trzeba temu zaradzić :)
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:17
Witaj, Czasami im więcej, nie znaczy lepiej. Mięśnie potrzebują regeneracji ( czas), budulca (dobrze dobrana dieta). Postaraj się ćwiczyć brzuch 2-3x w tygodniu (2 ćwiczenia na całą powierzchnie mięśni oraz 1 na dolne partię). Co do budowania mięśni tutaj największą rolę odgrywa dieta z nadwyżką kaloryczną. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne : waga*24*współczynnik aktywności (1.1-1.5) i dodaj do tego 300-500 Kcal. Następnie podziel makroskładniki : węglowodany - 50% / białko 30% / tłuszcze 20%. Postaraj się wszystko rozłożyć na 4-6 posiłków w ciągu dnia. Bazuj na tych produktach : węglowodany - kasze,ryże,makarony,ryże,ziemniaki,produkty pełnoziarniste / białko : mięsa,jaja,nabiał,ryby / tłuszcze : oleje,oliwa,różnego rodzaju orzechy. Do treningu brzucha możesz dorzucić trening domatora lub p90x lub jeśli masz dostęp do siłowni to trening ogólnorozwojowy (FBW). Pozdrawiam
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:21
Witaj, jak bys miał rzeczywiście 7% zatłuszczenia to byś widzial każdy swój mięsień na brzuchu. Po pierwsze mięśnie brzucha traktuj takk samo jaki inne partie mieśniowe. Ćwicz go max 2 razy w tygodniu. Jeśli chcesz mieś widoczne mieśnie brzucha to sądwa ważne czynniki do spełnienia: 1. Zbilansowana dieta 2.Trening caedio Po pierwsze dieta z deficytem kalorycznym jest tutaj wazna. Żeby mięśnie widoczne były musisz spalić tkanke tłuszczową. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne titaj masz film jak to zrobić: https://www.youtube.com/watch?v=nLTEOEmgYZI Jeśli o węglowoadany to spożywaj:ryż,kasza,płatki owsiane białko jajka,ryby,mięso,chudy twaróg tłuszcze: żółtka jaj,masło orzechowe,słonecznik,orzechy. Jeśli chodzi o trening cardio to wykonuj go 3-4 razy w tygodniu po 30-40 min. Taki trening cardio najlepiej wykonać ranio na czczo lub po treningu siłowym. Pozdrawiam
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:34
Myślę, że nie masz 7% bf. Zredukuj tłuszcz do końca. Jeśli chodzi o dietę redukcyjną, to obejrzyj filmik:https://www.youtube.com/watch?v=Y4buo_J9Jdw Kalorie i makroskładniki możesz liczyć w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl Unikaj mleka, owoców, fast-foodów, słodyczy, potraw wysokotłuszczowych czy jogurtów. Gotowe szablony posiłków diety redukcyjnej masz w Internecie. Na śniadanie polecam owsiankę z jajkami gotowanymi lub formie omleta. Do mięsa typu pierś z kurczaka czy wątroba drobiowa polecam ryż lub kaszę gryczaną oczywiście z warzywami. Na ostatni posiłek przed snem najlepiej spożyć jakieś wolnowchłanialne źródło białka np. kazeinę, twaróg czy serek wiejski. Do diety i treningu siłowego należy dodać trening cardio - trening tlenowy np. bieganie, jazda na rowerze czy orbitrek. Cardio powinno trwać od 30 do 60 minut. Wraz z postępami redukcji tkanki tłuszczowej należy zwiększać ilość lub długość treningu cardio.
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 21:54
Byłem ostatnio w specjalistycznym osrodku u dietetyka i tam mierzylem tkankę tłuszczową
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 21:56
A ile Ci wyszło wody? Może masz jej nadmiar?
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 22:05
Wody wyszło 66%
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 22:07
Nie podali wody podskórnej? Może wrzucisz link do zdjęcia Twojego brzucha?
dodał komentarz 1 sierpnia 2014 22:21
Niestety mój brzuch wygląda tak: http://www68.zippyshare.com/v/28491581/file.html
dodał komentarz 2 sierpnia 2014 22:08
Być może masz sylwetkę uwarunkowaną genetycznie, lecz jeżeli chcesz mieć bardziej widoczny brzuch, to wyredukowałbym jeszcze tłuszcz.
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:56
Hejka, http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentage-men.jpg tak mniej więcej wygląda 7% BF, brzuch powinien być widoczny bez problemu. Pozdro
dodał odpowiedź 1 sierpnia 2014 21:59
Witaj .... Jeżeli naprawdę twój poziom zatłuszczenia wynosi 7 %... To bardzo dobry wynik, może kwestia jego wyrzeźbienia jest źle traktowany trening..... Moim zdaniem traktuj to jak każda inną partie, nie ćwicz go codziennie, daj mu się zregenerować i rób intesywnie dobrze dobrane ćwiczenia przy których najbardziej cię boli :)... Ogółem możesz spróbować na dwa sposoby go trenować : 1 sposób to np. 1 seria i odpoczynek tak długi jak przy normalnym ćwiczeniu lub po prostu KATOWAC KATOWAC BEZ odpoczynku, aż będzie cię tak bolał że nie będziesz mógł się ruszać... SPRÓBUJ :) ... POZDRAWIAM
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie