Zadaj pytanie
4 sierpnia 2014 10:32

Parę pytań dotyczących redukcji :)

Witam mam 174 cm wzrostu obecnie.. 72.2 kg waga chciałbym do 1 września dobić 67 - 68. ;)
Czy to jest normalne, że rano na czco mój brzuch wygląda w miare ok, a wieczorem jest on zakrąglony i tak na codzień? Bo serio tak jestem zdenerwowany i zestresowany, że coś źle robię, a robię dobrze no nie ma opcji, wszystkie wskazówki wykorzystałem , ale boje się, że do września nie nabiorę szzupłej sylwetki prawie :P ....... Czy Trening Cardio mogę zaliczać jako jazda rekreacyjnie na rowerze Jak tak to ile min minimum ? Czy macie jakąś stronkę fajną z właśnie efektami na redukcji ? Czy jest ktoś tutaj taki bardzo już mega zaawansowany, by mógł oceniać Mi moje efekty do września 1 od jutra i powiedzieć Mi kiedy skończyć redukcję (jak najdzie spadek tłuszczu) i robić rzeźbę? Bo wątpię , że tuż po zakończeniu redukcji to rzucę ;) Wątpie, nie ma takiej opcji na 100% będę to kontynuował dalej i robił rzeźbę, aż do skutku jak Schwanzeneger :D :D :D


Czy jak np smaże omlety to wliczać w to jakąś magię , że to jest smażone to ileśc kcal więcej ? Bo teraz moja kochana babcia :D Zrobiła mi omleta trochę inaczej jak chciałem, : 1 Jajko, 2 łyżki mąki, łyżka oliwy z olwiek i 200 ml mleka + dodałem dżem , bez dżemu wyszło 390 kcal a z dżemem około 110 kcal , tak więc jest 500 kcal jeden omlet, one sa podobne jak naleśniki, a słyszałem, że naleśników jeść nie wolno i teraz moje pytanie, Czy mogę omlety wkońcu na redukcji czy nie ? :)

I czy jest szansa bym do września zgubił z 72,2 kg do 67-67,5 ? Ponieważ nie chce mieć "cycków" jak kolezanki xD nie są one zwisające, czy bardzo odstające, ale nie są też jak u normalnego faceta ;D
Wziąłem się za siebie schudłem od 10 czerwca z 83 do teraz niby 72,2, od czerwca do lipca nie jadłem białego pieczywa, nie pilem coli i unikalem slodyczy, fast food był co tydzień :D Jadłem chleb wasa i nie miałem diety, ani treningów cardio czy crossfit ( chyba, że treningi) i jakoś schudłem 6kg, to z dietą też powinno mi się to udać w dodatku, że jeszcze dokładam Ćwiczenia ;D
Albo też podwójna broda jak odchyle głowe do tyłu ze zdziwieniem to też mnie motywuje i myślę sobię , kiedy ona zginie to będzie znak , że schudne , no i trochę jej zgubiłem, aczkolwiek nie mam jakieś strasznej nadwagi, kwestia myślę 7-8kg.
386
104
dodał odpowiedź 4 sierpnia 2014 10:42
Witaj.... Jeżeli chodzi o brzuch to jest normalne, bo jak wstajesz jesteś że tak powiem pusty w sobie ( nic nie jadłeś)... I po całym dniu jedzenia i picia normalne że brzuch wywali do przodu :). Każde aeroby są dobre, ale staraj się z tej jazdy rekreacyjnej robić np. Jazda extremenalna 5 min, 3 min rekreacyjnej jazdy i znow extremalna i tak z 25-40 min i by było dobrze ;). Ja jestem już po dwóch redukcjach więc jakieś pojęcie jest :).. Przejechałem się już że nie mogę szybko ucinać węgli i takie tam :D.... No jeżeli możesz to wliczaj ten omlet ze wszystkim :).. Ogółem twój omlet który napisałeś to średnio jest zdrowy, lepiej jak byś np. robił z 3-5 jajek, łyżka oliwy z oliwek, płatki owsiane ( wsypuj az zgęstnieje), wymieszaj i smaż taki :D Jest już początek sierpnia i chciałbyś zjechać 5-6 kg, na moje możliwe ale nie ma sensu się tak gonić daj sobie czas i schudnij stopniowo :)...... DIETA DIETA, AEROBY, AEROBY i będzie EFEKT :)..... Ja się nauczyłem że nie można się gonić... Raz zredukowałem 10 kg w 3 miesiące i był fajny efekt, potem masa masa, zalanie :D I zredukowałem 10 kg w miesiąc i efektem było to że strasznie zmalałem bo spaliłem dużo tłuszczu, ale też w dużej mierze mi MIeśnie poleciały.... I dlatego teraz nie zrobie tego błędu, wszystko WYMAGA CZASU CZASU ! :)... POZDRAWIAM
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 11:25
No sierpień ma jeszcze 4 tygodnie, więc jakbyś chudł po 0.5-0.7 kg to masz ok. 3 KG ;)..... Ogółem waga to nie wszystko... Liczy się spadek tłuszczu ;). POZDRAWIAM
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 11:42
Tłuszcz schodzi regularnie z całego ciała, z jakiego miejsca najczęściej ? ciężko ocenić tłuszcz spada wszędzie, ale czasem genetycznie są miejsca w których tłuszcz spada szybciej, w nie których mniej ;).... Trzymaj diete, ćwicz, aeroby i tłuszcz spadnie... 14 lat i 174 cm wzrostu żeby wyglądać na szczupłego i wysportowanego no to ok. 65-74 kg ;). POZDRAWIAM
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 13:30
Ale większość z tego to woda :) 3/4 ... którą po uzupełnieniu po meczu pewnie mu wrócilo z 2 kg ;)
dodał odpowiedź 4 sierpnia 2014 10:43
Witaj, Oczywiście, każde cardio jest dobre i tutaj nie ma zależności czy to rower,chodzenie czy bieganie. Staraj się zawsze, aby ten wysiłek był w granicach od 30 do nawet 60 minut bez przerw. Co do omletów, wywal tą mąkę,mleko i dżem. Staraj się robić omlet bez tych dodatków. Aby polepszyć smak możesz dodać słodzika czy jakiś owoców. Jeśli chodzi o zrzucenie 5kg, w ciągu 27dni... Nie jest to nie wykonalne, ale taki ubytek kilogramów w późniejszym czasie może się odbić np. zbyt mocne popalenie mięśni. Wizualnie to będzie źle wyglądać, ale 5kg to jeszcze bezpieczna ilość. Moim zdaniem przy dobrej diecie,odpowiedniemu treningowi śmiało zrzucisz ;) Pozdrawiam
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:07
Jeśli jesteś dość dłuższy czas na redukcji (woda i organizm się oczyściły) to jak najbardziej 3kg może zrobić bardzo duże efekty wizualne. Jeśli masz zdolność do przybierania tłuszczu to jesteś endomorfikiem (metabolizm) ale względem budowy możesz być mezomorfem. Ja osobiście jestem typowym endo, ze względu na dość szeroką talię i masywne nogi. Pozdro :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:28
Przecież zmiana rzuca się od razu w oczy :) Zrób dla siebie i sam wszystko zauważysz ;)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:37
Nie rozumiem troszkę pytania... Może chodzi o masę?
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 20:23
Jeśli chodzi o poziom tkanki to maksymalnie 12-13%, oczywiście możesz zejść niżej. Ale tym wskaźnikiem max. 12-13%. Pozdro
dodał odpowiedź 4 sierpnia 2014 14:02
Witaj. Rano mamy mało glikogenu, przez co mamy mniej wody w organizmie, po za tym nasz żołądek nie jest zapchany, przez co nie rozszerza brzucha. Optymalnie można zgubić 0,5 % wagi ciała na tydzień. Spróbuj zielonej herbaty, która lekko powinna przeczyścić Twój układ pokarmowy. Produkty waż i wliczaj tylko przed obróbką termiczną. Po obróbce termicznej pomoże Ci jedynie strona ilewazy.pl zapotrzebowania kalorii na redukcji(z filmiku) Kalorie i makroskładniki możesz liczyć w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl Unikaj mleka, owoców, fast-foodów, słodyczy, potraw wysokotłuszczowych czy jogurtów. Najpierw policz w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl ile jesz na codzień. Jeśli chodzi o dietę redukcyjną, to obejrzyj filmik:https://www.youtube.com/watch?v=Y4buo_J9Jdw Kalorie od normalnego jedzenia odejmuj powoli(100-200 na tydzień) aż dojdziesz do zapotrzebowania kalorii na redukcji(z filmiku) Gotowe szablony posiłków diety redukcyjnej masz w Internecie. Na śniadanie polecam owsiankę z jajkami gotowanymi lub formie omleta. Do mięsa typu pierś z kurczaka czy wątroba drobiowa polecam ryż lub kaszę gryczaną oczywiście z warzywami. Na ostatni posiłek przed snem najlepiej spożyć jakieś wolnowchłanialne źródło białka np. kazeinę, twaróg czy serek wiejski. Do diety i treningu siłowego należy dodać trening cardio - trening tlenowy np. bieganie, jazda na rowerze czy orbitrek. Cardio powinno trwać od 30 do 45 minut. Wraz z postępami redukcji tkanki tłuszczowej należy zwiększać ilość lub długość treningu cardio. W razie pytań pytaj!
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 14:08
Cukier jest wrogiem super sylwetki :) Biegać możesz o każdej porze, lecz najlepiej jest biegać po treningu siłowym.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 14:37
Mleko i owoce zawierają cukry proste, które szybko wchłaniają się do organizmu, a jeśli nie zostaną szybko wykorzystane do energii, odkładają się w postaci tkanki tłuszczowej.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 14:45
Jedno jabłko nic aż tak bardzo nie zagrozi. Owoce są cennym źródłem witamin, najlepiej jeść je okołotreningowo lub rano. Po prostu nie należy pozwalać sobie na duże porcje owoców.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 15:20
No to spoko :) W razie pytań to pisz :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 15:43
Przy dobrej diecie pójdzie Ci 0,5 % wagi ciała lub jakieś 0,5 kg na tydzień. Ogólnie no każdy ma inną budowę ciała i każdemu z inną szybkością schodzi tłuszcz, więc życzę cierpliwości.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 15:52
Może oznaczać pracę jelit po prostu :) Po za tym oblicz sobie poziom tkanki tłuszczowej w organizmie. Wpisz w Google body fat calculator i będziesz wiedział do jakiej wagi schodzić :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 17:07
http://www.calculator.net/body-fat-calculator.html Spróbuj tego. Neck=szyja, waist-talia, hip - biodro
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 17:50
Chyba raczej DO ilu :) 3-4% to poziom tkanki tłuszczowej na zawody kulturystyczne, 5-7 to super pocięcie, a przy 8-10 jest optymalnie odsłonięty ośmiopak :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 17:58
Możysz swoją wagę razy te 16% i masz wynik tłuszczu w organizmie. Reszta z wagi to kości, woda i masa mięśniowa.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 18:45
Możesz rzuć gumę. Owoce w umiarze nie są takie złe, szczególnie po treningu np: banany. Cukier w owocach to fruktoza i to jest ważne, w dodatku te węgle mają też jakby osłonkę z witamin. W momencie gdy jesz zwykły cukier to nie ma czegoś takiego i to jest też niezdrowe. No i nie wszysktie owoce mają cukier np: awokado. 16% to jest tak optymalnie, to zdrowy poziom tkanki tłuszczowej. Ale jak go oceniłeś? Bo to jest ważne....
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 22:16
Redukcję możesz już zacząć, 16 to powiedzmy taka forma średniaka. Żucie gumy podobno jakoś wpływa na gromadzenie się pęcherzyków powietrza w układzie pokarmowym, lecz dotyczy się to regularnego żucia gumy kilka razy na dzień. Jak możesz to podeślij fotki :) Keczup używam codziennie, lecz w małych ilościach, najczęściej jest to produkt niskokaloryczny oznaczony na niebiesko.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 22:31
Stawiam na 18-20 bf ;p Zacznij redukcję z dietą, treningiem siłowym i cardio, utrzymuj cały czas motywację, a spalisz tłuszcz! Swoją drogą jesteś bardzo podobny do Pawła Groma, jednego z najlepszych polskich youtuberów na temat kulturystyki :) https://www.youtube.com/watch?v=bLbhq0rvvLA&list=UUCHLiqW1aFCjDvlyqyb0qWQ
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 23:21
Masz 72 kg przy około 58 kg suchej masy. W miesiąc zrzucisz jakieś 1,5 kg, więc będziesz miał jeszcze spory BF.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 23:26
No może zejdzie 2-2,5 kg, zależy. Tak w ogóle czemu chcesz mieć super formę akurat na wrzesień? Szkoła? :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 23:41
No niestety redukcja tkanki tłuszczowej to powolny proces, więc musisz uzbroić się w cierpliwość.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 23:54
Tłuszczu możesz zrzucić 2-2,5 kg na miesiąc maksymalnie, zaś oczywiście może Ci na początku zejść woda. Ponadto duże i szybkie spadki wagi zazwyczaj kończą się szpitalem. Dieta+trening= sukces, wytrwał 4 tygodnie i oceni się postępy :)
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 09:23
Bądź wytrwały i będzie dobrze :)
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 09:57
Coś tam poleci, jednak zaleam Ci, abyś na wrześniu nie skończył. Jeżeli będziesz redukował przez kilka miesięcy, to na wiosnę na pewno będziesz miał super sylwetkę :)
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 10:05
Najważniejsze, że w ogóle zacząłeś. Na początku możesz mieć duże spadki wagi. Poleci Ci woda, bo obetniesz węglowodany w diecie. Tłuszcz do września poleci w kilku kilogramach(minimum 2-3 kg).
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 10:15
Najpierw policz w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl ile jesz na codzień. Dzięki temu będziesz wiedział, ile jadłeś na codzień. Jeśli chodzi o dietę redukcyjną, to obejrzyj filmik:https://www.youtube.com/watch?v=Y4buo_J9Jdw Kalorie od normalnego jedzenia odejmuj powoli(100-200 na tydzień) aż dojdziesz do zapotrzebowania kalorii na redukcji(z filmiku) Kalorie i makroskładniki możesz liczyć w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl Unikaj mleka, owoców(dużych ilości), fast-foodów, słodyczy, potraw wysokotłuszczowych czy jogurtów. Do liczenia kalorii będzie Ci potrzebna także waga kuchenna.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 10:18
Jezeli zastosowałbyś dietę, to myślę, że zejdzie Ci 2-3 kg wody i 2-3 kilogramy tłuszczu. Po wrześniu będzie Ci już leciał sam tłuszcz.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 10:42
Nie mam gg ;/ W razie czego pisz tu.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 13:45
1. Do września 70kg, do października 68, do listopada 66, do grudnia 64, do stycznia 62, do lutego 60, do marca poniżej 60 :) 4/60=6-7% tkanki tłuszczowej i super forma. Na siłę nie ma co zrzucać szybko kilogramów, bo spalisz masę mięśniową i po co to Ci będzie? Chcemy spalić tylko tłuszcz. 2. Ale też nie oczekuj dużego przyrostu we wzroście ;) Nie da rady celować w daną wagę. Musisz dobrze się czuć z sylwetką w lustrze. 3. Cheat meal robisz, kiedy masz zastój w redukcji i waga nie spada. 4. Podawałem Ci już jak masz obliczyć sobie węglowodany. Z łatwością je zmieścisz w bilansie. 5. Zupy o ile nie są robione na tłustych mięsach, to możesz jeść. Rosół robiony na piersi z kurczaka możesz np. 6. Jest udowodnione naukowo, że kaloria nie jest równa kalorii, więc nie liczyłbym tak. 7. Nie posiadam takowych zdjęć, jedynie na zime mogę Ci przesłać formę na zawody :). 8. Tłuszcz schodzi równomiernie z całego ciała, więc powoli będziesz widział postępy. Najwięcej tłuszczu jest zazwyczaj na brzuchu i udach. 9. Chudnąć możesz, ale nie za bardzo palić tłuszcz. Jak sam napisałeś wysysany jest tłuszcz, a nie woda i mięśnie. Duży spadek wagi wiąże się ze spadkami całych części ciała.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 14:32
Widziałem gorsze przypadki otłuszczenia :) Musisz widedzieć jedno: redukcja = rzeźba :) To jest to samo :) Już robisz "rzeźbę". Metabolizm możesz podkręcić za pomocą ostrych sosów i przypraw, 4-minutowego treningu Tabata, interwałów itp. Mnożysz 20% razy waga swojego ciała i masz ilość tłuszczu w kilogramach.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 15:03
Jakieś 60 kg.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 15:28
Zarys sześciopaka miałbyś przy wadze około 62 kg
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 15:38
Na początku będziesz miał dwupaka - środkowy mięsień na brzuchu, spowodowane jest tym, że jest on najbardziej wysunięty.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 18:51
Jeżeli w ogóle zmieścisz w bialnsie kalorycznym i bilansie tłuszczy naleśnik, to ok. Licz kalorie i makroskładniki :)
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 19:10
No może miałbyś dwupak :) Pewnie tak przy 13 % BF. Licz kalorie w kalkulatorze kalorii np. na potreningu.pl
dodał odpowiedź 4 sierpnia 2014 16:08
Witaj, tak to normalne. Tak może być taka sesja cardio. Jeśli chodzi od czas to minimum 30 min a maksymalnie do 60 min. Wywal mąkę zamiast mąki dodaj płatki owsiane oraz wywal mleko. Tak jest to możliwe ale tylko przy dobrze ułożonej diecie osiągniesz swój cel. Pozdrawiam
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:17
Możesz dodawać sobie do omletów niewielką ilość tego dżemu, nie powinno Ci zaszkodzić. Pozdrawiam.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:23
Do omletu możesz dodać rodzynki, orzechy, słonecznik, siemię lniane, wiórki kokosowe, żurawine. Ale pamiętaj o swoim zapotrzebowaniu kalorycznym.
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 16:27
I tak trzymać! ;)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 19:38
ja bym nie dodawał ani mleka ani wody. Ja robię tak omleta: 5-6 całych jajek do tego 150g płatków i łyżeczka kawy. Mieszam to i daje to do lodówki na całą noc. Jak rano wstaję to od razu smażę omleta i jak mi się on usmaży to smaruję go dżemem. :)
dodał komentarz 4 sierpnia 2014 22:36
jeśli byłbyś na masie to nie ma problemu mógłbyś używać, ale jak jesteś na redukcji to staraj się unikać takich rzeczy.
dodał komentarz 5 sierpnia 2014 18:39
wartość optymalnej straty wagi to 0,5 kg na tydzień.
dodał odpowiedź 4 sierpnia 2014 19:04
Hejka, tak, to normalne, po całym dniu zawsze pozostanie coś w jelitach i brzuch będzie ,,większy", tak, rower będzie ok, ok 70% tętna max, do 60 min, tak, możesz jeśc omlety, fajna opcja na śniadanie, jeśli nie trzymasz diety, warto się za nią zabrać, bo efekty będą dużo szybsze. Pozdro
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie