Zadaj pytanie

barki i triceps dwie oporne partie pomozcie prosze

witam mam ptanko otoz robie trening na barki i wczoraj mialem wlasnie robic barki z tricepsem robilem te barki tak wiekszym ciezarem i dzisiaj prawie nic nie widac ( dzien po klatce widac ) efektow i triceps tak samo. probowalem robic z malym obciazeniem duza intensywnosc nie dalo potem z ciezarem wiekszym mneijsza intensywnosc tez nie za bardzo;( co poradzicie moj plan na barki to ; wyciskanie sztangi zza glowy 4s , przyciaganie sztangi do brody 4s, unoszenei bokiem 6 s i na tylny aktpon barkow to na lawce. co moze byc ta przyczyna pozdro
676
6
dodał odpowiedź 14 sierpnia 2014 09:25
i zakwasow tez za bardzo nie czuje
dodał odpowiedź 14 sierpnia 2014 09:54
Efektów nie będziesz widział odrazu. Może dopiero po miesiącu. Wg mnie za bardzo forsujesz barki. Praktycznie do większości ćwiczeń są wykorzystywane i brakuje im czasu na regeneracje. Zmniejsz wszystko do 3 serii po 12 do 8 powtórzeń. Ruchy wykonuj powoli szczególnie przy opuszczaniu. Nie pozwalaj aby mięśnie sie rozluźniały. Non stop napięte. Nie szarp ciężarem. Ćwicz hantlami. Najpierw przedni akton (wyciskanie siedząc - łokcie sztywno, pracują tylko barki) potem boczne unoszenia bokiem i tylnie aktony w opadzie unoszenia bokiem i tu również zwróć uwagę by nie podrzucać tułowia. Ja na dobitkę robię unoszenie sztangi przodem podchwytem - fajnie spaja wszystkie aktony i mięśnie są bardziej pękate. Na koniec kaptury: szrugsy i podciąganie do brody jak jeszcze mięśnie mi nie mdleją. A trika robię z klatą w seriach mieszanych lub z bicem.
dodał odpowiedź 14 sierpnia 2014 10:40
Witaj, nigdy nie ma EFEKTÓW ODRAZU, może wina leży w diecie, za mało masz dodane do zapotrzebowania kaloryczne ( dodatni bilans kaloryczny ), żeby rosło.... Możesz Zaskakiwać Triceps i np. co trening ćwiczyć innym ćwiczeniem lub zmieniać intensywność, możesz też robić SERIE ŁĄCZĄne lub katować go Super Seriami z Bicepsem....... ;) Jeżeli chodzi o barki, to przed głową sztangę, zza głowy sztanga - ok.... możesz dodać unoszenie hantli do przodu, unoszenie hantli bokiem no i tylny akton to z treningiem jest ok.... Zajmij Się DIETA, REGENERACJA (OK.7GODZ SNU ).... POZDRAWIAM - pamiętaj że wypada trening zmienić jak jest STAGNACJA lub ok. 2-3 miesiące ;)
dodał odpowiedź 14 sierpnia 2014 14:04
Myślisz, że od razu będziesz miał wielkie mięśnie? Przede wszystkim od tego, czy będą one rosły, zależy od Twojej diety. Po za tym robisz dużo serii jak na barki, rób jakieś 10-12 serii, wyciskanie rób sprzed głowy, później sztangielki bokiem, tylny akton, a na koneic przyciaganie sztangi do brody. Trzymaj się ostro techniki, po za tym bóle potreningowe nie są wyznacznikiem dobrego treningu, ponieważ być może organizm się zregenerował i nie czujesz bólu.
dodał odpowiedź 15 sierpnia 2014 10:59
To jest maraton nie bieg sprinterski ;)
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie