Zadaj pytanie

Suplementacja na mase, siłę dla poczatkujacych

Witam,
Szukam suplementów na mase, sile dla początkujących, moj budzet to okolo 500 zl.

Czekam na odpowiedz,
Pozdrawiam
229
6
dodał odpowiedź 26 sierpnia 2014 00:00
Hejka, dieta przede wszystkim, przeznacz kasę na dopięcie jej. Po 1, oblicz zapotrzebowanie kaloryczne: (24*masa ciala*współczynnik aktywności (1,3mala, 1,5srednia, 1,7duza)), dodaj do tego 300-500kcal, jeśli chcesz masować. Makro: białko 2-2.5g/kmc, tłuszcze 1-1,5g/kmc, węgle 4-6g/kmc. Staraj się na tym bazować i złożyć sobie posiłki (5 lub 6). Źródla białka: wołowina, kurczak, indyk, ryba, jajka, nabiał (twaróg chudy); tłuszczy: oleje, orzechy, awokado, masła orzechowe, oliwa z oliwek; węglowodanów: ryż, makarony, pieczywo, ziemniaki, płatki owsiane, kasze. Z supli możesz zastosować kreatynę, białko/gainera w celu uzupełnienia makroskładników. Co do siły, polecam trening 5x5. Pozdro
dodał komentarz 26 sierpnia 2014 00:07
5x5 to znaczy? :)
dodał komentarz 26 sierpnia 2014 00:11
http://www.kfd.pl/5x5-14442.html/ tu masz wszystko opisane : ) Pozdro
dodał odpowiedź 26 sierpnia 2014 09:48
Skoro jesteś początkujący, to powinieneś przede wszystkim skupić się na diecie. Oblicz swoje zapotrzebowanie w kalkulatorze np. na Potreningu.pl i dodaj do niego jakieś 300-500 kcal. Kalorie dodawaj powoli zaczynając od swojego normalnego zapotrzebowania. Kalorie i makroskładniki możesz liczyć w kalkulatorze kalorii np. na Potreningu.pl Jedz 2-3 g biała na kilogram masy ciała, 1g tłuszczy, a resztę zapotrzebowania uzupełniaj jedząc węglowodany. Gotowe szablony posiłków diety na masę masz w Internecie. Na śniadanie polecam owsiankę z jajkami gotowanymi na twardo czy na miękko lub formie omleta lub jajecznicy. Do mięsa typu pierś z kurczaka czy wątroba drobiowa polecam ryż lub kaszę gryczaną oczywiście z warzywami i odrobiną tłuszczu typu oliwa z oliwek. Na ostatni posiłek przed snem najlepiej spożyć jakieś wolnowchłanialne źródło białka np. kazeinę, twaróg czy serek wiejski z orzechami. Braki białka w diecie możesz uzupełniać odżywką białkwą np. Trec Whey 100. Po treningu możesz pić carbo np. MaxCarb lub uzupełnić cukry proste w postaci owoców lub żelek. Po jakimś pół roku stażu z dietą dodałbym kreatynę np. Creatine 100%. Bierz ją tylko w dni treningowe przed i po treningu po 5.
dodał odpowiedź 26 sierpnia 2014 10:07
Witaj, jeżeli dopiero zaczynasz z siłownia - jesteś początkujący to powinieneś zacząć od SOLIDNEJ DIETY - zapotrzebowanie + 200/+500 kalorii, 5-6 posiłków zbilansowanych, pełnowartościowych, co 2-3 godzinki !!....... Oczywiście korzystać z czystych, zdrowych źródeł, jak białko np. pierś z kurczaka, wołowina, indyk, nabiał...... węglowodany : ryz,makaron,ziemniaki, kasza, płatki owsiane ...... tłuszcze : oliwa z oliwek, olej lniany, słonecznik, orzechy..... Możesz zaopatrzyć się w suplementy takie jak : MINERAŁY, WITAMINY ....... W razie braków w diecie : GAINER LUB BIAŁKO..... Możesz pomyśleć nad aminokwasami rozgałęzionymi...... Po treningu dodam żebyś starał się cukry proste ! a do godzinki pełnowartościowy posiłek :)...... Za pare miesięcy możesz rozejrzeć się za Jabłczanem lub MOnohydrat : CM3 - CREATINE 100% ;).... POZDRAWIAM !
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie