Zadaj pytanie

Czy trening cardio rano i siłowy po południu ma sens?

Witam serdecznie :)
od dłuższego czasu zastanawiam się czy taka forma treningu na redukcji ma sens? Planuje ćwiczyć 5 razy w tygodniu, w tym rano 30-45min cardio (bieganie lub orbitrek) i ok 18 lub 21 (w zależnosci od pracy) trening siłowy. Dodam, że mam 22 lata, 165cm. wzrostu, 57kg wagi i ok 23% tkanki tłuszczowej. Dietę mam ułożoną przez dietetyka, więc myślę, że mogę jej zaufać :)
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
P.
1183
7
dodał odpowiedź 29 sierpnia 2014 18:28
Witaj, myślę że możesz bez problemu rano robić cardio, a potem trening siłowy... Możesz również np. najpierw trening siłowy a potem cardio :)..... Myślę że cardio 5x w tyg jest ok... Ale trening siłowy ? uważam że 3-4x ci styknie... POZDRAWIAM, PAMIETAJ O REGENERACJI !
dodał komentarz 29 sierpnia 2014 20:02
W takim razie spróbuję najpierw 3-4 w tygodniu z siłowym. Dzięki za radę:)
dodał odpowiedź 29 sierpnia 2014 19:27
Dietetycy zazwyczaj nie znają się na diecie - taka prawda :) Co do połączenia cardio rano i treningu siłowego o wiele później: jest to dobre rozwiązanie, podkręcisz metabolizm rano i na wieczór.
dodał komentarz 29 sierpnia 2014 20:00
No niby ta dieta jest zbilansowana (500kcal deficytu, 50%węglowodanów, 35%białko, 15%tłuszczu:)) więc może nie będzie rak źle ;) dzięki za pomoc :)
dodał komentarz 30 sierpnia 2014 09:23
nie jestem specjalista w proporcjach ale myślę że 35 % białka to za dużo.... i powinnaś zmniejszyć do ok. 25 % i dorzucić trochę tłuszczy ....
dodał odpowiedź 29 sierpnia 2014 21:30
No śmialo możesz tak zrobić ta przerwa jest dość długa więc nie będzie problemu pózniej z treningiem siłowym.
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie