pytania

Chciałabym zbudować mięśnie pośladków, planuję ćwiczyć w domu. Nie mam jednak pojęcia od czego zacząć. Jakie ćwiczenia powinnam wykonywać? Ile treningów tygodniowo powinno wystarczyć?

Witam,
Ćwiczę na silowni około pół roku. Trzymam dietę.
Chciałbym ustawić priorytet w treningu na ręce, lecz nie wiem dokładnie jak to zrobić.
Mój obecny rozklad tygodnia:
Niedziela: Klatka, Barki, Triceps
Poniedziałek: brzuch, nogi
Środa: Plecy, Biceps, barki
Czwartek: brzuch
Więc moje pytanie to: jak wpleść do tego planu to, aby priorytetem byla rozbudowa rąk?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Hej, podpowiedzcie jaki powinien być prawidłowy zakres ruchu w ćwiczeniu wznosy bokiem i kiedy je robić. Obserwuje jak ludzie to robią w siłowni i już sam nie wiem. Dodam, że jestem w okresie kształtowania masy.

Katarzyna  Matella Na pytanie odpowiedział trener Katarzyna Matella

Witam! :) W jaki sposób mogę zmniejszyć mięśnie ramion? Wyrobiłam je sobie prawdopodobnie przy pracy fizycznej. Wiem, że większość osób chce zwiększyć obwód ramion, jednak przy drobnej budowie ciała nie wygląda to dla mnie estetycznie. Czy jest szansa, że pomoże tutaj dieta bądź odpowiednie ćwiczenia (najlepiej w domu, ponieważ nie chodzę na siłownię)? Czy makroskładniki mają wpływ na wielkość mięśni? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie :)

Cześć,
Mam 16 lat, około 173cm wzrostu i ważę 59kg. Chciałbym zacząć ćwiczyć w domu mam do dyspozycji drążek do podciągania, przyrząd do robienia pompek i hantle, lecz nie wiem jaki zrobić plan treningowy żeby przez przypadek nie zrobić sobie krzywdy.

Witam mam pytanie ćwiczę od 2 tygodni mięśnie brzucha lecz efekty widać tylko po lewej stronie brzucha. Jeśli ktoś wie jak temu zaradzić albo jak wyrównać to prosiłbym pomoc. Z góry dzięki

Witam, mam 16 lat i chciałbym zacząć trenować, by moje ciało lepiej wyglądało. Mam 183 cm wzrostu i ważę 62kg. Zależy mi na treningu w warunkach domowych. W domu mam dostęp do hantli. Czy znalazłby się dla mnie jakiś plan treningowy?

Ćwiczę na siłowni, i mam wady postawy lordoza, kifoza barki do przodu i, odstajace łopatki co najleosze na ta mam zamiar drazek kupic pomoze?

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Witam, jestem tutaj po to by po pierwsze dowiedzieć się czy z takim czymś jak mój brzuch da radę cokolwiek zrobić ćwiczeniami? Ponieważ słyszałam opinie że tylko operacja mi została. Po drugie wykonuje w domu różne ćwiczenia lecz nie widać efektu. Chciałabym porady eksperta czy dalej ćwiczyć czy może jednak odpuścić. Mam 25 lat i jestem mama 2 dzieci. Po ciążach zostały mi rozstępy (jak dla mnie mało widoczne i wogole mi nie przeszkadzają) chodzi bardziej o oponę która została i rozciągnieta skórę. Pod skórą tylko na brzuchu odczuwam duże grodki tak bym to nazwała. Dołączę zdjęcie brzucha by było latwiej:-) i bardzo bardzo bardzo proszę o poradę co z tym zrobić, będę bardzo wdzięczna, pozdrawiam. Marika

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Witam , gdzie znajde filmy dot. treningu w domu bez osprzetu ? swego czasu były dostępne na youtube , na chwilę obecną nie można ich znaleźc w sieci

Pozdrawiam

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Cześć.
To mój pierwszy post na forum, więc od razu się przywitam.
Czy Waszym zdaniem dobrym rozwiązaniem jest robienie w jednym treningu dwóch rodzajów dipów- na klatę(4 serie) i na tricepsy(2serie)? Robię dipy w pochyleniu na klatkę i zastanawiam się czy dodatkowe dipy na trica, w których siłą rzeczy klatka też jest jakoś tam angażowana, nie obciąża za bardzo mięśnia piersiowego.

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Witam! Mam lekką skoliozę a chciałbym trenować za pomocą hantli w domu. Jakie ćwiczenia byłyby dla mnie najlepsze, a jakich unikać?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie