pytania

Witam, znacie może jakieś ćwiczenia na biodra i nogi, konkretnie mam problem z lekko wystającymi kośćmi biodrowymi i dość dużymi udami.

Przy uszkodzonym kolanie typu brak łąkotki czy można wykonywać przysiady?? i jakie ćwiczenia najlepiej robic na nogi i posladki nie obciazajac tego kolana i nie pogłębiać kontuzji??

Mam mały problem z moją sylwetka....więc mam 18 lat mam 168cm i waże 59,5kg. Od 6 miesiecy ćwiczeń i prowadzę dobry styl odżywiania się moja waga nic się nie zmieniła pomimo że ćwicze 3 razy w tygodniu po półtora godziny na siłowni głównie cardio i ćwiczenia siłowe +
3 razy w tygodniu ćwiczenia w domu. Moje ciąło jak i wygładało tak i wygląda nie było jakiejś większej różnicy a więc postanowiłam przejść na diete dukana obecnie znajduje sie w 2 etapie diety jednak efekty wciąż nie są takie na jakie licze przy takej pracy. Nie długo będą wakacje więc za równo jak i ja wiele innych kobiet dążą do idealnej sylwetki która jest kwestią czasu o czym wiem ;) ale mój problem składa się głuwnie do mojego brzucha jak i do boczków nie wiem już co mam z tym zrobić. Wykonuje wiele ćwiczeń żeby się go pozbyć ale on dalej stoi w miejscu. Wieć już nie wiem czy mam złe treningi, zła diete czy po prostu musze poczekać dłużej

Mam pytanie, co daje lepsze efekty? Tabata, która trwa ok. 4 minut czy 20 minutowy trening cardio? Wyczytałam gdzieś, że robiąc tabatę spalamy kcal nawet po zakończeniu ćwiczeń, lecz nie wiem czy to prawda, dlatego wolę zapytać, dodam, że po 4 minutowej tabacie jestem bardziej zmęczona niż po 20 minutowym treningu cardio. Pozdrawiam, Patrycja

Witam.
Przy wykonywaniu jednego ćwiczenie "Wyciskanie na ławce skośnej hantli" (Dłonie mam lekko ugięte do środka).
Odczuwam ból od zewnętrznej strony nadgarstka na ścięgnie.
Ból rozpoczyna się lekkim ukłuciem, a następne przechodzi w bardziej bolesny.
Mam wrażenie jakby ścięgno osiągało swój limit i nie może się dalej rozciągnąć, ten ból występuje tylko w lewym nadgarstku.
Nigdy nie miałem urazu tego nadgrastka, przy innych ćwiczeniach ten ból nie występuje.
Bardzo dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam

Witam, czy podczas rozciągania można spinać mięśnie czy unikać tego?

Witam serdecznie :)
od dłuższego czasu zastanawiam się czy taka forma treningu na redukcji ma sens? Planuje ćwiczyć 5 razy w tygodniu, w tym rano 30-45min cardio (bieganie lub orbitrek) i ok 18 lub 21 (w zależnosci od pracy) trening siłowy. Dodam, że mam 22 lata, 165cm. wzrostu, 57kg wagi i ok 23% tkanki tłuszczowej. Dietę mam ułożoną przez dietetyka, więc myślę, że mogę jej zaufać :)
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
P.

Witam,

zaczelem chodzic od niedawna na silownie, potrzebuje jakiegos lepszego ubioru niz to co mam.

Ubiór, tak do 750zl wszystko ale czcialbym mniej.

a) Buty - mam teraz Asics Gel Enduro 7, zakupione dosc dawno ale sa bardzo wygodne i sie trzymaja. Myslalem teraz nad zaupem butow tylko na silke, a te asicsy mialbym do terenu. Myslalem nad Adidas Falcon Elite 3. Co sadzisz? Moze jakies inne jakby rozmiarow nie bylo? Moim zdaniem dobre buty to jest podstawa do normalnego zycia :) Mialem kiedys plaskostopie ale to juz wyleczone :)

b) Spodenki - chce miec chociaz jedna boczna kieszen na zamek (bez tylnej!! bo to tylko przeszkadza jak sie cwiczy nna przyzadach ) W oko wpadly mi Adidas Response 7 z boczna kieszonka

c) Koszulki/Koszule - Kupilem wczoraj Nike Pro Combat Core Comp Long Sleeve Biala, jest bardzo fajna i wygodna :) troszeczke tylko podchodzi w gore jak biegam ale to tez wina spodenek. Potrzebowal bym jeszcze dwie koszulki z krotkimi ramiaczkami. Bluza dresowa tez fajnie by bylo mniec jak bede biegac w parku (spodnie mam jakies z adidasa climacool lun lite)

d) Skarptki - I tu tez problem, moja noga bardzo sie poci nwaet w budtach do biegania, potrzebuje cos cienkiego ale dobrego ;p

Z gory dzieki
Michal

Jakie ćwiczenia robić w domu ,żeby dobrze wyrzeźbić brzuch bez żadnego sprzętu? Po ile robić serii i powtórzeń do ćwiczenia? Pomożecie ułożyć plan ćwiczenia?

Witam, mam lekki problem co do harmonogramu cwiczeń. Trenuję już ponad 9 miesięcy na siłowni z drobnymi przerwami, a chodzi o to, że trenuję też piłkę nożną. niedawno miałem tak, że trening miałem od razu po zakończonych lekcjach i miałem czas żeby pójśc na siłownię, a teraz mam tak, że kończę lekcje o 13 30, a trening mam o 16 00, i gdybym po lekcjach pojechał na siłownię to muszę dojechac około 15 minut, a obiekt treningowy mam kompletnie w drugą stronę i zajęłoby to więcej czasy. I chciałbym się zapytac czy mógłbym pójśc na siłownię po szkole przed treningiem i zrobic mniej cwiczeń niż zwykle z mniejsza ilością serii i czy to by wpłynęło na rozwój masy mięśniowej?
P.S Mieszkam około 20 km od miejsca do którego dojeżdżam do szkoły i na siłownię i w moim mieście nie ma żadnej siłowni. ;/
Czekam na odpowiedź. :)

Dzień Dobry,
jestem typową gruszką- mam wąską talię i małe piersi, ale masywne uda i pupę, szerokie biodra. Tkanka tłuszczowa gromadzi się właśnie w tych miejscach. Jakie ćwiczenia powinnam wykonywać, aby skutecznie spalić tłuszcz z bioder i ud, jednocześnie nie rozbudowując zbytnio mięśni nóg?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie