pytania

23 stycznia 2019 21:06

Jestem dość szczupłą osobą, ale mam ogromny problem z samoakceptacją swojego ciała przez mój wystający brzuch. Nie wiem co mam robić, ponieważ nie powinnam tracić na wadze (wzrost-170,waga-49).
Mam zacząć ćwiczyć? Jak tak to ile i co? A może dieta, tylko by zbytnio nie schudnąć.
Proszę o radę, bo to dla mnie na prawdę ważne.

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk
22 czerwca 2018 10:14

Witam, jaki jest dobry trening kalisteniczny na początku? na pierwsze 3/4 tyg?

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk

Witam
Jakie ćwiczenia i w ilu seriach oraz powtórzeniach , powinno się wykonywać , żeby zrobić dobry brzuch ? Mam drążek i karimatę , znam sporo ćwiczeń , ale nie wiem ile serii i powtórzeń powinienem robić . 4 - 5 razy w tygodniu basen będę robił od dzisiaj + pompki i podciąganie 3 razy w tygodniu każde . Czy przy takich ćwiczeniach można zrobić dobrą sylwetkę ? Mam przerwę od siłowni w tym miesiącu z różnych względów , jem 2800 kcal przy 72 kg wagi . Długie te pytanie wiem :p Pozdrawiam !

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam.

Mam 24lata, 170cm i mam odwieczny problem z przybraniem masy, ważę około 62kg.
Sylwetka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fd7f4946a495b4a.html
Mam również problem z klatką piersiową, za dzieciaka chodziłem na rehabilitacje, jednak nie pomogły i ciągle mam zapadniętą klatkę, od roku regularnie staram się robić pompki, przerwałem ćwiczenia na drązku na jakiś czas. W domu mam mocno łamanego gryfa i hantle.
Chciałbym się zapytać jakie ćwiczenia wykonywać, na jakich partiach mięśni się skupić i jakie ćwiczenia mogę wykonywać przy tak ubogim sprzęcie.
Od razu uprzedzam, że chciałbym rozbudowywać mięśnie, raczej nie chciałbym się skupiać na masie bo bardzo ciężko utrzymać mi diete i jak wspomniałem bardzo trudno mi przybrać na wadze.

Pozdrawiam,
Kacper

Witam,mam 26 lat ,175 cm.wzrostu,średni brzuszek.Od dłuższego czasu ćwiczę raz na hantlach 2 x 10 kg,na Expanderze, gumie do rozciągania klatki piersiowej.Zastanawiam sie nad zakupem sztangi i worka do boksowania.Cwicze nie systematycznie i na sucho bez żadnych odżywek. Widzę małe efekty ale jakoś mi nie odpowiadają, Chce wyrobic sobie ręce ,tzn bicki ,miedź silny uścisk oraz klatkę piersiową, Czytałem o tym wszystkim ,ćwiczeniach,odzywkach, dietach.Jesli chodzi o odżywki ,nie mogę ich brać z przyczyn zdrowotnych a dwa nie jestem jakoś do nich przekonany,nie wiem czy zażywanie samego białka oczywiście z dietą ,pomoże i jak się będę czuł po nim.Podstawa jest dieta ,tylko nie wiem jak się za to zabrać. Możecie mi pomóc to wszystko ogarnąć. ☺
Aha,jeszcze jedno ,doradźcie mi ,chcialbym zrobić sobie rzezbe ale i też chciałbym na sile zrobić ,nie wiem od czego zacząć ,w którą stronę najpierw iść ?

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Cześć :) Chciałabym się spytać czy jest jakiś sposób na zmniejszenie niechcianych miesni? Cwicze w domu kilka razy w tyg i od pewnego czasu wykonywałam ćwiczenia na zmniejszenie boczków. Fakt-boczki zeszły i to do zadowalającego mnie stopnia, ale nie oceniłam dobrze tych cwiczeń i przez nie wyrobiły mi się mięśnie (załączam zdjęcie, o które mięśnie mi chodzi). Jest jakis sposób/cwiczeni zeby się ich pozbyć? Pozdrawiam :)

Witam mam pytanie mam 15 lat 177 cm wzrostu i 66 kg i trenuje piłkę nożną ćwiczę w domu na zasadzie treningu z własną masą ciała trenuje od około 0,5 roku widze naprawdę fajne efekty lecz nie na bicepsach i tu moje pytanie czy moge zacząć ćwiczyć z hantlami jak mam 15 lat? Kupuje hantle 10 kg oczywiście zacznę od mniejszych ciężarów. Od jakich ćwiczeń mógłbym zacząć ile powtórzeń i na jakim obciążeniu z góry dziękuję za pomoc

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk
19 czerwca 2018 20:03

Witam, mam 38 lat i mam nadciśnienie. Chciałem sobie trochę poprawić sylwetkę ale lekarz powiedział, że sporty siłowe przy nadciśnieniu są odradzane. Czytałem ostatnio,że niektórzy mają nadciśnienie chodzą na siłownię, biorą suplementy i w niektórych forach nikt im nie odradza ćwiczenia. Jak to jest z ćwiczeniem? Czy to szkodzi w tym przypadku?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się na wózku inwalidzkim. Niepełnosprawność mam od pasa w dół. Mam 37 lat, na pewno ponad 10 kg, niestety pokaźny brzuch. Mam pytanie o ćwiczenia, które mogę wykonywać w domu i które choć trochę spowodują spalenie tkanki tłuszczowej w okolicach mięśni brzucha. Od pasa w górę jestem sprawny, ręce mam silne. Proszę o radę i pomoc

Chciałem spytać czy trening 3x w tygodniu masa ciała wg skazanego na trening pon śr pt) plus 3 x tyg expander ab wheel i urwij linkę(o które pytałem) wykonywane wt czw sob.. W połączeniu z codziennymi pracami fizycznymi jak cięcie i rąbanie drewna podkopy kilofem praca młotkiem(10kg) praca z użyciem łopaty i taczki(np wywożenie gruzu) kopanie ogródka ogółem różne prace fizyczne(życie na wsi takie jest) to dobry trening czy moge liczyć na przyrost sprawności siły i lepszą sylwetkę(bardziej muskularną masywniejszą). Z góry dziękuje za poświęcony mi czas i proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Szukam dobrych ćwiczeń na brzuch. Gdzie je można znaleźć?

Co z czym łączyć np klatka+biceps itd i ile razy w tygodniu ćwiczyć?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie