pytania

Witam
3 tyg temu zaczęłam ćwiczyć po przerwie prawie rocznej,staram się ćwiczyć 5dni w tyg zazwyczaj Cardio ale też hantle na każdą partie ciała. Zastanawia mnie dlaczego odczuwam ból mięśni w lydkach i udach. Zakwasy powinny już dawno minąć, czy to może być przetrenowanie? Albo może za bardzo intensywnie zaczęłam ćwiczyć? Wcześniej ćwiczyłam 4 lata więc nie jestem całkiem początkująca osoba. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

Witam. Mam 15 lat około 175 cm wzrostu i około 70 kg. Jakiś tydzień temu postanowiłem zacząć trenować głównie z powodu mojego kompleksu odstających pośladków. Szukałem ćwiczeń w internecie ale nie znalazłem. Proszę o radę i ćwiczenia na zmniejszenie lub spalenie tłuszczu z pośladków . Chciałbym również poprosić o parę ćwiczeń (dostosowanych do mojego wieku) na mięśnie brzucha oraz mięśnie rąk i nóg. Dodam że jestem od paru lat w zespole ludowym i jem co popadnie (ostatnio staram się ograniczyć słodycze). Z góry dziękuję - Kuba

Chciałabym pozbyć się dolnej partii brzucha, jestem szczupłą osobą, wzrost ok 160cm, waga 47 kg ( poniżej pępka, brzuch jest nieco wystający ) , jakie ćwiczenia mogłabym wykonywać w warunach domowych ,aby go zmniejszyć?

Katarzyna  Matella Na pytanie odpowiedział trener Katarzyna Matella

Jak trenować w domu bez obciążników aby w szybki sposób zdobyć siłę?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Cześć mam 183cm wzrostu i ok100kg, dysponuję godziną dziennie nie zawsze o tej samej porze ze względu na pracę trzy zmianową, jakie ćwiczenia w domu wykonywać mogę żeby spaść z wagi i wzmocnić się ogólnie...proszę o wyczerpujące porady...dzieki

Witam czy jest taka możliwość aby ktoś ułoyżył mi tu plan treningowy? czy takiej możliwości nie ma
jeżeli jest to tak posiadam piłke dmuchaną doćwiczeń gryf prosty łamany ławeczkę do wyciskania sztangi i wyciąg na który można założyc do 35kg i jeszcze ławeczkę do brzuszków i hantle oczywiście

PS przepraszam za błędy ale dodawane z telefonu

witam,

dzięki, że powstał ten kanał. Dzięki Twoim radą i sugestią mam motywacje do ćwiczeń i pracy nad własnym ciałem. Nie będę ukrywał, że dopiero rozpoczynam swoją przygodę z budowaniem wymarzonej sylwetki. Od około 2 miesięcy ćwiczę 3 razy w tygodniu. Nie są to jakieś wyszukane ćwiczenia ale zwykłe pompki, brzuszki, ćwiczenia z hantlami itp. I tu właśnie pojawia się moje pytanie: jak długo mogę tak ćwiczyć aby nie zatrzymać się w miejscu i przestać rozwijać ? Dodam ze swojej strony, że mam ułożoną dietę przez dietetyka (około 160 g białek, 270 g węglowodanów i 50 g tłuszczy) Mam 28 lat i ważę 82 kg. Po tych 2 miesiącach widzę różnicę w sile i wytrzymałości, moje mięśnie zaczynają się zarysowywać. Jak rozpoznać ten moment, w którym ćwiczenia w domu przestaną dawać rezultaty? Dzięki za odpowiedź i za Twój kanał

Witam,
Ćwiczę już od 3 tygodni, ale z każdym tygodniem zmieniałem plan treningowy, ponieważ nie wiem jaki byłby najlepszy na zbudowanie siły i jednocześnie by urosnąć. Chciałem zapytać czy moglibyście ułożyć dla mnie plan? Ważę 68kg przy wzroście 181cm.

2 dni rozpoczęłam trening brzucha. Dzisiaj postanowiłam trenować również pośladki. Teraz zastanawiam się czy na pewno dobrze zrobiłam. Czy powinnam najpierw skończyć trening brzucha, a dopiero potem wziąć się za trening pośladków? A może nic nie stoi na przeszkodzie, żeby trenować oba? Proszę o odpowiedź.

Witam, mam 17 lat 180cm i 65kg. Jestem dość chudy, lecz na brzuchu mam troszkę tłuszczyku :D
Chcialbym do wakacji zrobic fajna sylwetkę. Mam do dyspozycji laweczke z modlitewnikiem, sztanga z obciazeniem oraz hantle z obciazeniem. Chciałbym zaznaczyc ze nie mam mozliwosci podciagania sie.
Z góry dzięki. :)

Witam. Mam 14 lat i chodzę do gimnazjum. I mam teraz takie pytanie. Czy da radę jakoś zbudować mięśnie rąk, klatki i pleców w domu? Mam hantle, mogę dokupić drążek rozporowy oraz gryf wraz z talerzami. Hantle mam na talerze maksymalna waga jednego do 15kg (5,2,5,2).

Proszę o odpowiedź, dziękuje :)

Witam.
Właśnie przeszedłem zabieg przepukliny pachwinowej. Zalecenie od lekarza jest następujące: Pierwszy miesiąc całkowicie zero wysiłku, przeciążania organizmu, drugi-trzeci miesiąc można tylko i wyłącznie lekki wysiłek, najlepiej bardzo lekki. Po trzech miesiącach można wrócić do normalnego trenowania. Moje pytanie jest następujące: Jak zabrać się za powrót do treningów po takiej przerwie, po takim zabieg? Na czym skupić się na początku?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie