pytania

Chciałbym się dowiedzieć nieco o tym ćwiczeniu....Czy stosując je można faktycznie zwężyć talię tj. robił to Arnold czy Frank Zane? Czy ktoś stosował to ćwiczenie i mógł cos o nim powiedzieć?

WITAM SERDECZNIE

Przez ostatni okres troszkę się zapuściłam :) wcześniej chodziłam na siłownie i jakieś tak mięśnie mam niestety wszystkie zakryte ,od miesiąca kombinuję z dwoma rodzajami ćwiczeń a mianowicie rano przed śniadaniem Cardio po lesie na rowerku jakieś 30-45 minut,a póżniej jakieś dwie godziny po posiłku aeroby wybrałam trening Insanity jednak ćwiczę ciagle Dzień 2 jakoś tak się przyzwyczaiłam :) trening bez rozciągania trwa ok 20-25 minut i jest dosyć intensywny . czy to wystarczy czy jednak muszę zmieniać te ćwiczenia ? Zauważyłam że waga spada jestem jednak ciekawa czy pojawi się dawny kaloryferek

ćwiczę cztery razy w tygodzniu

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

W rozpiscę treningowej na koniec treningu siłowego mam 40 min kardio lub 3 x 4min tabata (20s burpees, 5s przerwy). Na mojej siłowni bywa tłoczno i czasem nie ma miejsca na burpees, więc zastanawiałam się, czy mogłabym robić tabatę na rowerku, czy orbitrecu przeplatając maksymalne tempo ze spokojnym?

Witam. Od dłuższego czasu ćwiczę nogi posladki. Zanim zaczełam cwiczyc to juz mialam rozbudowane łydki , poniewaz uprawialam duzo sportow.. Od czasu kiedy zaczełam cwiczyc to sie wysmuliłym ale sa jeszcze duze . jak bym mogła chodż troche zmienszyc ich wlekosć?
Pozdrawiam .

Czesc, mam pytanie odnosnie ciezarow w treningu. Cwicze 6x w tygodniu np.
Pon- Klatka,biceps,lydki
Wt- Nogi, barki
Sr- Plecy, tric.
Czw- wolne
I od pocztku.
Zakres powtorzen to 12,10,8.
czy powinenem trenowac lzej gdy trenuje te sama partie miesni po raz drugi w tym samym tygodniu? czy probowac dodac z kilo czy dwa?

Jem calkiem sporo i probuje jak najzdrowiej chociz od czasu do czasu zdarzy sie zjesc jakis fast food ( 1x na dwa tygodnie).

Trening całego ciała na redukcji ? Co sądzicie ?

Kazde cwiczenie 4x12
Pon :klatka ,bicek
Wtorek:Barki ,tricek
Sroda:przedramie ,kapturki ,brzuszki ,
Czwartek:Klata ,bicek
Piatek : Plecy,nogi

Na redukcję tkanki tłuszczowej lepiej jest pobiegać na bieżni czy powiosłować na ergometrze? Z jaką intensywnością?

Witam, jestem na redukcji. Poza siłownią 2 razy w tygodniu biegam oraz 1-2 gram w kosza. Staż na siłowni 2 miesiące. Co powiecie na taką rozpiskę:

Dzień I (światowy dzień klatki i tricepsa ;)
-wyciskanie na maszynie (bardziej w ramach dogrzania mięśni)
-rozpiętki na maszynie
-wyciskanie na ławeczce prostej
-wyciskanie na skosie
-rozpiętki z hatlami
-pompki na poręczach
-prostowanie rąk na wyciągu stojąc
-prostowanie przedramienia w opadzie tułowia

Dzień II (plecy + bicek)
-ściąganie linki wyciągu górnego do klatki siedząc
-ściąganie w siadzie linki wyciągu poziomego
-wiosłowanie sztangą podchwytem
-martwy ciąg
-odwrotne rozpiętki na maszynie
-uginanie przedramion na modlitewniku
-uginanie przedramion stojąc z gryfem łamanym
-uginanie przedramion ze sztangielkami uchwytem młotkowym stojąc

Dzień III (barki + brzuch)
-unoszenie ramion w przód ze sztangielkami
-unoszenie sztangielek bokiem stojąc
-wyciskanie sztangielek nad głowę w pozycji siedzącej
-podciąganie gryfu łamanego wąskim chwytem "do brody"
-szrugsy
-unoszenie nóg w podporze
-skłony tułowia na maszynie siedząc
-skręty tułowia z obciążeniem

Dzień IV (nogi)
-odwodziciele na maszynie
-przywodziciele na maszynie
-uginanie nóg leżąc
-prostowanie nóg siedząc
-przysiady na maszynie
-wykroki ze sztangielkami w miejscu
-wznosy łydek stojąc
-wyprosty stóp na maszynie siedząc

chciałbym zapytac jak ma wygladac moj plan treningowy? chodzi o to ze juz mialem krotka przygode z silownia, trwalo to ok 2 lat. skonczylem poniewaz uleglem wypadkowi i zlamalem kregoslup jednak bardzo mi tego brakuje. szukam porady jak ma to wszystko wygladac?

Witam, chciałbym zacząć ćwiczyć w domu i postanowiłem robić tzw. pół brzuszki i pompki na podwyższeniu z maksymalnym rozchyleniem rąk. Celem jest wyrzeźbienie mięśni , dodam że dieta redukcyjna jest zapięta na ostatni guzik i biegam 4 razy w tygodniu po 30 minut. Pytanie brzmi.. ile powtórzeń w serii i serii owych ćwiczeń?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie