pytania

Witam mam takie pytanie, czy pas wibrujący na brzuch coś pomoże w zrobieniu ładnego brzucha, dodam ze ćwiczę brzuch ale za dużych efektów nie ma ,ppozdrawiam czekam na jakieś odp :D

Hej

Mam pytanie dotyczące łączenia ćwiczeń. Od 3 miesięcy zdrowo się odżywiam oraz ćwiczę 3x w tyg. Activ Walk (są to ćwiczenia na bezsilnikowej bierzni) - nastawione ewidentnie na spalenie tkanki tłuszczowej. Widze już pierwsze efekty w postacji straconych kilogramów, jednak nie tracę tyle ile bym chciała w upragnionych partiach ;). Zdaję sobię sprawę że takie ćwiczenia trzeba łączyć z ćwiczeniami na brzuch, pośladki, nogi itd... I tu się robi problem. Nie wiem jak to wszystko ze sobą połączyć. Chciałabym mieć jędre ciało, skórę. Kiedy mam ćwiczyć brzuch, kiedy pośladki, nogi? Czy po takich ćwiczeniach mam jeszcze chodzić na activ walk? Ile razy w tyg. powinnam ćwiczyć aby pozwolić mięśnią się zregenerować?
Jestem początkująca w tym wszystkim i nie wiem jak do tego wszystkiego się zabrać.

Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedź.
Pozdrawiam :)

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam...mam takie pytanie czy znacie jakieś wartościowe strony z rodzaju fitness chodzi mi o np jakieś nowość w dietach,treningach.Chodzi mi o taką stronę która powiększy moją wiedzę na temat sportu.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam :D

Witam Panie Michale.
Jestem pana fanem od dłuższego czasu, dlatego postanowiłem właśnie do Pana zwrócić się z prośbą. Mam 23 lata i ważę 115kg przy wzroscie 186cm. Body fat grubo ponad 25%. Próbowałem już wiele razy podejść do diety, ćwiczeń. Udawało się zrzucić pare lub parenaście kg ale zawsze kilogramy wracały po odstawieniu diety. Planuję powrót na siłownię, przyswoiłem sobie Pana cenne rady odnośnie diety jednak problemem jest dla mnie plan treningowy. Naczytałem się wielu artykułów, przeczytałem mnóstwo opinii i niestety nie potrafię wyciągnąć wniosków jaki trening zastosować. Chciałbym pozbyć się całej wody podskórnej i jednocześnie zbudować masę mięśniową. Mam dostęp do bardzo dobrze wyposażonej siłowni. Proszę o cenne porady dla nowicjusza. Pozdrawiam serdecznie

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Czy Ktoś zna dobre ćwiczenia na mięsnie brzucha by je odłosnić ? Bardziej mi chodzi o dolną cześc brzucha bo moim zdaniem z tym najciężej. Szczerze powiem że mam jeszcze tłuszczyku troche , ale staram się jeść zdrowo , mam podzielone dni na cardio i siłowe , mimo tego tłuszczyku zauwazałam głownie na górze pod klatką piersiową coś zaczyna się dziać. A dół nadal taki sam , jedynie to od razu po treningu widać zarysy jakieś , lecz wiem że musze jescze spalać. Głownie męcze dolną cześć brzucha.

Czy dobre bedzie jesli będe przeplatał dni cardio z dniami na brzuch ? 3 dni cardio i 2 dni brzuch , moge dodać do tego sobotę to bedzie 3 dni brzuch. Po 20 mintut

Jak wyglądają treningi fitness modeli takich jak Jeff seid, simeon panda, sergi constance czy lazar angelov ile robią serii i powtórzeń? Ile razy w tygodniu ćwiczą jedną partię? I jak wygląda ich dieta?

Dzień dobry!
Jaką metodą treningową ćwiczyć, aby osiągnąć przyrost masy mięśniowej

witam.
waga:71 kg
wzrost: 178cm
staż: 1.5 miesiąca
jestem osobą aktywna sportowo ( koszykówka, piłka nożna) mam treningi 3 lub 4 razy w tygodniu.
zwracam sie tutaj z pytaniem czy ten plan który aktualnie sobie rozpisalem jest odpowiedni ?
Trenuje poniedzialek, wtorek, piatek, sobota . Zależy mi na przybraniu masy miesniowej.
____
Poniedzialek klatka + biceps
1. Wyciskanie sztangi ławka płaska 4 serie / z progresem cieazru
2. Wyciskanie sztangi ławka skośna 4 serie
3. Rozpiętki hantlami 4 serie / ( 2 pierwsze serie mniejszym ciezarem, dwie kolejne wiekszym)
4. Wyciskanie hantelek na lawce płaskiej 4 serie / z progresem ciezaru, czasami drop set
BICEPS
5. Uginanie rak ze sztanga łamana 4 serie / ( 2 pierwsze serie mniejszym ciezarem, dwie kolejne wiekszym)
6. sciaganie rak do głowy na bramie 3 serie
7.Uginanie rąk chwytem młotkowym 4 serie / czasami z drop setem
___
wtorek plecy i triceps
1. martwy ciag 4 serie
2. wioslowanie 4 serie
3. przyciagnie wyciagu dolnego w siadze 4 serie / z progresem ciezaru
4. sciaganie wyciagu gornego szeroki nachwyt 4 serie / z progresem ciezaru
TRICPES
5. uginanie lokci ze sztanga lamana w lezeniu do czola 4 serie/ ( 2 serie lzejszym ciezarem, dwie ciezszym )
6. wyciskanie lezac waskim chwytem 4 serie/ z progresem ciezaru
7. pompki na poreczach 3 serie
___
Piątek Biceps i triceps
1. uginanie rak ze sztanga prosta 4 serie ( 2 serie mniejszym ciezarem 2 wiekszym )
2. uginanie rak z hantelkami na przemian 4 serie
3. Uginanie reki z oparciem o kolano 4 serie
TRICEPS
4. uginanie lokci ze sztanga lamana w lezeniu do czola 4 serie/ ( 2 serie lzejszym ciezarem, dwie ciezszym )
5. wyciskanie francuskie hantelka 4 serie
6. pompki diamentowe 4 serie po 20
________
sobota: barki i nogi
1. podnoszenie hantli na boki 4 serie
2. wyciskanie wojskowe 4 serie
3. wyciskanie hentelek do gory 4 serie / z progresem ciezarow ( czasami drop set)
4. wznosy barkow ze sztnaga 4 serie / z progresem ciezarow
NOGI:
5.Przysiady 4 serie
6. przysiady na maszynie 4 serie/ z progresem ciezaru
7. uginanie nog na maszynie lezac 4 serie/ z progresem ciezaru
8. wznosy na palce 3 serie


Mam pytanie, co daje lepsze efekty? Tabata, która trwa ok. 4 minut czy 20 minutowy trening cardio? Wyczytałam gdzieś, że robiąc tabatę spalamy kcal nawet po zakończeniu ćwiczeń, lecz nie wiem czy to prawda, dlatego wolę zapytać, dodam, że po 4 minutowej tabacie jestem bardziej zmęczona niż po 20 minutowym treningu cardio. Pozdrawiam, Patrycja

KIedy robić cardio? kiedy jeść przed czy po nim? interwały czy trening stały? Jak często i jak długo? Prosze o odpowidz i pozdrawiam

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie