pytania

13 lutego 2018 13:03

Witam,
Mam 20 lat, ważę 58 kg przy wzroście 158 cm. Chciałabym spalić tkankę tłuszczową przy jednoczesnej budowie masy mięśniowej. Więc moje pytania brzmią:
1. Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne przy redukcji tkanki tłuszczowej? Najlepiej by było gdyby ktoś mi dokładnie rozpisał to na moim przykładzie.
2. Jak rozłożyć kalorię na poszczególne posiłki?
3. Ile w diecie ma być białka, tłuszczy, a ile węglowodanów?
4. Jakie ćwiczenie są najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym budowaniu masy mięśniowej?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

13 lutego 2018 13:03

Witam,
Mam 20 lat, ważę 58 kg przy wzroście 158 cm. Chciałabym spalić tkankę tłuszczową przy jednoczesnej budowie masy mięśniowej. Więc moje pytania brzmią:
1. Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne przy redukcji tkanki tłuszczowej? Najlepiej by było gdyby ktoś mi dokładnie rozpisał to na moim przykładzie.
2. Jak rozłożyć kalorię na poszczególne posiłki?
3. Ile w diecie ma być białka, tłuszczy, a ile węglowodanów?
4. Jakie ćwiczenie są najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym budowaniu masy mięśniowej?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

19 marca 2018 19:31

Chciałbym dowiedzieć się czy z tymi wynikami mam insulinooporność i potrzebna bedzie dieta tłuszczowa lub keto

18 czerwca 2018 11:28

Witam mam za sobą okres redukcyjny na diecie low carb , zaczynalem diete z 15% węglowodanów 48% tłuszczu 37% białka i i trwalo to ok 2 tygodnie po czym zacząłem powoli podbijać węglowodany na rzecz tłuszczy przy tej samej liczbie kalorii z powodu złego samopoczucia , planuje teraz przejśc na reverse diet z dietą zbilansowaną , jak wyjsć z tak niskiej ilości węgli zeby nie zalać sie za bardzo tłuszczem ?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
25 stycznia 2019 08:44

Leczą mnie od 5 lat przytyłam pomimo iż mówili mi lekarze ze jak będę brać tabletki to nie będzie tak a jest.Mam biegunki i zaparcia bardzo duże.Nadtroje dziwne bóle głowy i wymioty mniej więcej jest mi niedobrze często.Duzo przytyłam.Mialam mięśniaki usunięto mi wszystko kobiece sprawy i menopauzy nie wiem czyam czy nie tabletki w tym kierunku były ale też nic nie pomogły ani ceratki przyklejane także bez skutku nie wiem co jeść tak na serio bo nikt nie robił mi żadnej diety ani o niej nie mówił.Wogole słabo z tymi lekarzami się dogadać zbywają mnie jak coś mówię.Nie wiem co i jak robić żyć itd.itp.Orosze mi pomóc jakoś dziękuję i do usłyszenia.... pozdrawiam....

3 marca 2014 20:07

witam , Jestem na redukcji jem 2900 k cal i chcem przejść na if . Wcześniej też go stosowałem. Ale zawsze okno żywieniowe miałem po treningu i cardio . Teraz trening muszę robić w czasie okna jedzenia . Czy ktoś tak już próbował i czy to się nie kłóci z zasadami if'a? A i jeszcze zamiast cheat meal i cheat day zamierzam stosować reefit day. Ale to dopiero jak zejdę z kaloriami niżej.

11 sierpnia 2015 17:20

Jestem na redukcji od 2/3 miesiecy i chce teraz przerzucić sie ze zwyklej diety na if lub low carb ,co lepsze ? A moze if z low carb ?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
2 grudnia 2015 12:16

Czesc,
Wlasnie zaczalem przygode z IF na redukcji przy 20/4 .

Mam takie pytania,poniewaz jestem na niej pierwszy raz :

Na diecie IF musi być te 50-40% wegli ?
czy moge zbic do 20-30% i w ich miejsce wrzucic fat ?
. Nie ma to zadnych konsekwencji w spalaniu miesni przy niższych weglach na tej diecie ?
robie IF 20/4 i ciezko zapchac sie w ciagu 4 h 50% weglami , dlatego chce dorzuc wiecej oleju.

Czy mogę część wegli dostarczyć z owoców ? ([przy 50 % weglowodanów ] lub jesli sie da sciac do 30 % ww, moze 15% z nich byc z owoców?
Ile białka na kg/m , 2 -2,5 ?

Dzieki z góry ,

22 stycznia 2016 17:55

Witam potrzebuję literatury związanej z dietą IF do pracy licencjackiej, prosiłbym o tytuły książek związanych z tą dietą .

15 kwietnia 2016 22:02

Hej ! Chcę przejsc na diete IF z oknem zywieniowym 6h. W tym czasie zjem ok 1700 kcal ( redukcja). Ok 19 chodzę na siłownie... Konieczne jest spozycie posiłku potreningoweg ? ( trening siłowy i 20 min cardio)

27 kwietnia 2016 13:00

Cześć Michał!

Zwracam sie do ciebie z nurtujacym mnie pytaniem, jak sie ma dieta IF do wieczornych, nocnych treningow. Moje okno 3200 (Redukcja)kcal otwiera sie o godzinie 14 a zamyka o godzinie 18, oczywiscie tylko pelnowartosciowe kalorie. A na trening zaczyna sie o 24:00(dopiero wieczorem mam czas na silownie). Od braci ze sztangi slyszalem ze jedynie popale miesnie a nie tluszcz, albo efekty beda znikome. A co ty o tym sadzisz?

Pozdrawiam Kuba

29 kwietnia 2014 20:28

Witam! Jestem w koncowej fazie redukcji (ok 9% tkanki tłuszczowej) Moje pytanie - czy dieta ketogeniczna jest w tym momencie dobrym rozwiazaniem? urlop za 1,5 tyg wiec zalezy mi na szybkim efekcie, zarys miesni juz widac, szczegolnie gorna partia, dolna slabiej widoczna z uwagi na niewielka ilosc tkanki tluszczowej. Trening silowy i cardio 3 razy w tyg, poza tym rower codziennie ok 20km. Czy podczas stosowanie tej diety nie "przypale" miesni
wzrost 186, waga 79kg Pozdrawiam!

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie