pytania

Witam.
Zastanawiam sie jak naturalnie podniesc piziom testosteronu skoro jest taki korzystny przy budowaniu masy i poprawia samopoczucie.
Czy są może jakieś suplementy które faktycznie działają ?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

Cześć Michał!
Nazywam się Piotr, mam 34 lata, jestem bywalcem siłowni od 19 lat z małymi przerwami. Dwa miesiące temu zacząłem brać Trybulon i nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony z działania, za miesiąc chcę przejść na Trybulon black. Czy mogę brać Trybulon cały rok czy zalecane są przerwy? Jeżeli tak to jak długie i czy stosować jakiś mały odblok, podobnie jak po cyklu. Czy może co 3 miesiące zamiast Trybulonu wziąść coś na obniżenie estrogenów i znowu Trtybulon? Zgóry dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam!

Czy moze byc takie polaczenie mass up activlabu plus tribulon black treca zgory dzieki za odpowiedzi

ZMA jest suplementem poprawiającym jakość SNU.. , poprawia libido.. i reguluje metabolizm..
i jak wiadomo jest to kompleks magnezu cynki i witaminy b6. , więc niby wszystko jest okej.
wiele osób chwali sobie ten suplement i poleca.. bo dodatkowo zwiększa wydzielanie testosteronu.
Więc bardzo fajna opcja. Ale czy na pewno ?

Czy zwiększone wydzielanie testosteronu w organiźmie może mieć dobry wpływ dla Kobiet ?
jak to może działać na Kobiety? i czy można polecać ten suplement Kobietom ?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam ostatnio borykam się z problemem niedospania, zmienił mi się grafik treningów i i do domu wracam około godziny 23 a rano muszę wstać o 4:30,mam 2 treningi dziennie dlatego czuję się bardzo zmęczony i zauważyłem że mam coraz mniej sił, zastanawiałem się nad kupnem ZMA ponieważ słyszałem że dobrze wpływa na regenerację, czytałem że ZMA podnosi poziom testosteronu a wiem że w moim wieku ( 18 lat ) nie brakuje mi go, zastanawiam się czy przyjmowanie tego suplementu nie zaszkodzi mi, proszę o poradę

Co to jest kortyzol i jakimi środkami go" niszczyć "??

Witam.
Czy można łączyć ze sobą w jednym cyklu suplementacyjnym boostery testosteronu i HGH?

Siema, mam pytanie na Temat boosteru testostesteronu, czy warto go brac w mlodym wieku gdy poziom testosteronu jest nadal wysoki? Jakie byly by plusy i minusy?

Dzięki za pomoc.

Cześć. Chciałbym zakupić Tribulon od Treca lub jakiejś innej firmy tylko nie wiem czy jest to dobrym pomysłem. Mam 21 lat. Pozdrawiam.

Witam czy stosowanie gaba bedzie korzystne przed trenigiem czy tylko mozna to dawkowac przed snem badz rano bo wyczytalem ze tez jest taka mozliwosc ?

Był na redukcji ze względu na duże zatłuszczenie ciała, ok. 25-30%. Uważał, że miał niski poziom testosteronu bo libidu u niego prawie nie istniało, prowadził tryb domatora. Nie uprawiał, żadnego sportu. I co najważniejsze posiadał tylko małe meszki zamiast zarostu. Po zażyciu Trec Tribulon Black 120tab. Uważał, że jego poziom testosteronu znacznie wzrósł. Wzrosło libido, pojawił się normalny zarost ( w porównaniu z poprzednim to totalny busz), miał więcej energii. Chciałbym się dowiedzieć czy to w ogóle możliwe bo mi się osobiście nie chce wierzyć, że ziółka tak potrafią podnieść poziom "Teścia". No ale z drugiej strony jak miał (tak uważał) niski poziom testosteronu to może jednak Tribulon pobudził organizm do zwiększenia produkcji tego chormonu. Co wy o tym sądzicie ?

Witam

Czy są jakieś skutki uboczne brania Trec ZMA przez osoby poniżej 18 roku życia ?

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie