pytania

Witam,
25 lat, 183cm, 107kg
5-6 razy w tygodniu aktywność( siłownia 2-3 razy, 1 raz w tygodniu piłka nożna, pozostałe to bieganie lub trening na macie w domu).
Ogólnie dosyć aktywny tryb życia, tylko za dużo żarcia śmieciowego i stąd waga taka a nie inna.
Nigdy wcześniej jakiejś konkretnej diety, poza epizodami z bardziej uregulowanymi , rozsądnymi i mniejszymi posiłkami(w tym czasie razem ze spalaczem traciłem wagę).
Obecnie wprowadziłem deficyt kaloryczny, zakorzeniam lepsze nawyki. Jednakże chciałbym wesprzeć się suplementacją. Zestaw który posiadam oraz dawkowanie jakie mi zasugerowano to:

Białko - ISO Whey Zero BioTech USA, https://mamutpro.pl/izolaty-wpi/biotech-usa-iso-whey-zero-906g-1300.html
( 1-2 razy dziennie -> na czczo i po treningu)

Kreatyna z beta alaniną - Activlab Creatine Beta-alanine, https://mamutpro.pl/monohydrat-kreatyny/activlab-creatine-beta-alanine-300g-356.html
( w dni treningowe -> przed i po treningu , w dni nietreningowe -> na czczo)

Spalacz - Dorian Yates Black Bombs, https://mamutpro.pl/spalacze-tluszczu/spalacz-tluszczu-dorian-yates-black-bombs-60-kaps-8198.html
(2 razy dziennie -> na czczo i przed treningiem/ w dni nietreningowe -> na czczo i przed popołudniowym posiłkiem)

Wcześniej stosowałem już spalacz Machine Man Burner (rok temu , 2 puszki - do podobnego trybu życia - -14 kg w 3 miesiące, a potem nastąpił zastój) , oraz Animal Cuts ( rok temu 1 puszka - w podobnym trybie życia - -2kg w miesiąc).
Jestem tu nowy, jednak bardzo liczę na odpowiedź, radę, pomoc. Pozdro!

Dzień dobry.Zamierzam kupić sobie przedtreningówkę, gdyż wykonuje treningi siłowe. Czy mogę ją jednak stosować w tym samym czasie co białko?

Czy taki zestaw nie zaszkodzi organizmowi i jakie będą efekty?

Mam już worek bokserski i mam zamiar kupić sobie wiosła do treningu oraz redukcji tkanki tłuszczowej (brzuszek).
Chcę do tego jakieś dobre suplementy na początek, jaki zestaw mogą Państwo polecić? Wiem że na pewno: BCAA, białko + witaminy. Nie wiem czy do tego może też być glutamina, kreatyna? Czy szejka białkowego można pić np. kilka razy dziennie i nie będzie sie z tego odkładać tkanka tłuszczowa? Proszę o podanie od jakiego zestawu mam zacząć? Dziekuję bardzo za odpowiedź, zostaje stałym bywalcem waszej strony, FB i zabieram sie za lekture na YouTube. Dziękuję za porady i Pozdrawiam, Marcin.

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam, mam 15 lat 180 wzrostu oraz 80 kg wagi. Ułożyłem sobie dietę z niską ilością tłuszczów. Wspomnę, że moim celem, jest wyrzeźbienie ciała z niewielką ilością tkanki tłuszczowej i niezbyt wielką wagą. Proporcje wyglądają tak:
50% węglowodany 40% białko 10% tłuszcze, czasami jest mała różnica.
Układam sobie plan na cały tydzień, będę jadł cały czas to samo, chyba, że już nie bd mógł czegoś jeść bo mi zbrzydnie aż za bardzo to to wymienię po prostu. Jadam 5 posiłków dziennie.
Dajmy na przykład poniedziałek:
Śniadanie: 50g Płatków kukurydzianych + 100 ml. mleka 3,2%
Drugie Śniadanie: 100g gruszki + 6 kromek chleba pszennego + 6 plastrów polędwicy sopockiej.
Obiad: 200g ryżu + 200g filetu z kurczaka
Przed Kolacja: 200g marchwi + 10g orzechów laskowych
Kolacja: 100ml. mleka 3,2% + 5g kakao + 200g piersi z kurczaka
Taki posiłek ma około 20g cukrów, 160g białka, 29g tłuszczów, 300g węgli czyli około 2100 kcal.
We wtorek mam 259g białka, 25,8g cukrów, 327,9g węgli i 34,8g tłuszczów - 2661 kcal
A środa wygląda podobnie do poniedziałku tyle że jest 2400 kcal.
Może być około 30g białka różnicy bo trochę źle policzyłem polędwice w jej wadze :P.
Jeżeli chodzi o wysiłek to mój harmonogram treningowy wygląda tak:
Poniedziałek: 1,5h treningu koszykówki + 45min-1h siłowni[biceps] + 3km biegu + trening brzucha[10-15min]
Wtorek: 45min-1h siłowni[plecy] + 1,5h basenu
Środa: 45min-1h siłowni[klatka] + 1,5h treningu koszykówki + 3km biegu + trening brzucha[10-15min]
Czwartek: 45min-1h siłowni[barki]
Piątek: 3h treningu koszykówki + 45min-1h siłowni[nogi] + 3km biegu + trening brzucha[10-15min]
Sobota: 45min-1h siłowni[triceps]
Niedziela: Co 2 tygodnie 30 minut treningu przedramienia + 3km biegu + trening brzucha
Co jakiś czasy wypada też mecz w weekend, biegam i trenuje brzuch co 2 dni.
Aktualnie piję Amino EAANabol XPLODE z firmy olimp. Pijam to codziennie po treningu.
Macie jakieś wskazania czy też porady co do dalszej diety i aktualnej.
Proponujecie jakieś suplementy czy też wskazania do diety ?
Z góry dzięki.

Witam, mam pytanie odnosnie suplementow. Jakie najlepiej przyjmowac bedac na redukcji, aby nie stracic miesnia i aby spalic tkanke tluszczowa. I jakie odzywki moge przyjmowac grajac w pilke nozna. Cwicze na silowni 5 razy w tygodniu, treningi pilkarskie ( bramkarskie ) 2-3 razy w tygodniu. Diete mam opracowana, zalezy mi na suplementacji. Pozdrawiam

Witam! potrzebuje malej rady jak ile i kiedy brac suple (jak dlugo moge brac te suple czy musze jakas przerwe robic czy nie) oraz zerknac na diete.
ISO 100
BCAA Xplode powder
CM3
GLUTAMINE HIGE SPEED
CASEIN 100
MULTIPACK SPORT
Trening wykonuje (staram sie codziennie) sesja trwa do godziny kazda grupe miesni jednego dnia tzn klata, biceos triceps razem, barki, plecy, nogi oraz po treningu silowym 30min cardio 3-4x w tyg.
Na xx stronie wyliczylem kalorycznosc do mojej wagi 77kg przy 177 wzrostu
białko - 130g
wegle - 476g
tłuszcze - 115g

witam.
Mam 16 lat, 180cm i 65 kg. Zacząłeem ćwiczyć na siłowni od miesiąca (ćwiczę 3 razy w tygodniu) , do tego w szkole mam kickboxing zamiast wf i chodzę na dodatkowe treningi 2 razy w tygodniu na kickboxing. Mam w planach ćwiczyć na siłowni ok. 4-5 miesięcy. Teraz po tym miesiącu w którym przyzwyczaiłem i rozgrzałem mięśnie do wysiłku chciałbym przybrać na masie mięśniowej i nie tylko, lecz przy takim wysiłku fizycznym jest cieżko. Myśle aby zakupić juz teraz jakies odzywki ktore pomogą mi w tym ale nie wiem jakie ?? Jestem początkujący i chciałbym o fachowe rady!!!
Z góry dzięki

Chodzę na siłownie 2 tygodnie już co 2 dzień mam brać jakieś suplementy jak tak to od kiedy i jakie. Jak rozplanować diete bo nie mam wogole pojecia

Witam! Mam 16 lat 62 kg 179 cm. Od pewnego czasu ćwiczę na siłowni, mam dobrze zbilansowana dietę lecz nie wyrabiam z białkami. Planuje zacząć brać kreatyne cm3 i mass xxl lub bialko serwatkowe. Pytanie co lepsze na mase odzywka bialkowa czy gainer mass xxl? Pozdro!

mam takie odzywki:

WITAM!

mass xxl 2kg firmy trec - proszek
TREC HMB FORMULA CAPS 70 KAPS
TREC CREATINE MICRONIZED 200 MESH 60 KAPS

pytanie brzmi: JAK TO PRZYJMOWAC WSZYSTKO NARAZ PRZED I PO TRENINGU ?!

wiem jak dawkowac tylko nie wiem czy te wszystkie trzy odzywki brac na raz? przed i po?

Witam poszperałem trochę w internecie i wyczytałem, że w okresie redukcyjnym powinno przyjmować się suplementy jak izolat białka bcaa oraz kreatynę. Ważę 77 kg, % tłuszczu na moim ciele to 19,2 (trochę zalany), masa mięśni 62 kg, dieta 2392 kcal, 183 białka, 198 węgli, 91 tłuszczy. Chciałbym się dowiedzieć czy te suplementy są mi potrzebne do uzyskania wymarzonej sylwetki, jak je stosować (przed treningiem? naczczo? po trenigu?). Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam Dawid.

Rafał Doroszuk Na pytanie odpowiedział trener Rafał Doroszuk
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie