pytania

czy trenując crossfit nabioręmasy mieśniowej czy to trening bardziej na budowę siły

Potrzebuje dobrej i najlepiej sprawdzonej rady mianowicie od 1,5 roku ćwiczę na siłowni od kiedy pamiętam moje serie wyglądały 4-6 serii na dany mięsień po 3 powtórzenia (Np.Klata płaska , skos góra,skos dół i tak hantle ) a na koniec ostatnia seria brałem max ciężar który pozwalał mi na jedno dwa a czasem nawet 3 powtórzenia od jakiegoś czasu widzę że stanąłem w miejscu co przez to rozumieć np klatka nie poszło mi ani 1kg więcej w górę plecy i nogi tak samo, na nogach od 3 miesięcy stoję na przysiadzie 130kg technika jest dobra wykonywania ćwiczeń jest możliwość zmęczenia mięśnia ? czy coś takiego co może to wyjaśnić czy może mała motywacja w głowie no ja nw proszę o rade !!!

MÓJ PLAN TRENINGU
PON- KLATA BICEPS
ŚR- PLECY BRZUCH
PT- BARKI TRICEPS
SO- NOGI CZASEM BRZUCH

Jest taki problem. Moze ktos wyjasnic czym rozni sie CF od treningu obwodowego? Planuje wybrac sie na ktorys z nich ale nie wiem jaka jest miedzy nimi roznica i ktory da mi lepszy efekt w pozbyciu sie faldu skornego na brzuchu, spalenia tkanki tluszczowej.

30 września 2016 08:43

Hej. Od zawsze rajcowały mnie treningi o dużej intensywności, dodatkowo chciałbym zrzucić parę kilo. Czy trening CrossFit pomoże w w zrzuceniu zbędnej tkanki tłuszczowej czy wręcz przeciwnie ostre treningi znacznie pobudzą mój apetyt?

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Niedługo mam zamiar zacząć chodzić na treningi mma 2 razy w tygodniu i na crossfit 2 razy w tygodniu chciałbym do tego dodać jeszcze basen 1/2 razy w tygodniu chodzi mi bardziej o pływanie a nie saunę i bicze wodne . Dodam że najbardziej zależy mi na mma i na jak najlepszych wynikach w tym sporcie nie wiem czy to istotne ale mam 16 lat . A moje pytanie czy basen w tym wypadku ma jakiś sens , czy polepszy/pogorszy osiągi . Odrazu dziękuje za odpowiedź ,Pozdro .

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Witam,

Rok temu miałam problem z kolanami, zaczełam uprawiac Crossfit, nie był on mega intensywny. Trwało to przez ok 6 ms, ale przed tym wziełam sie intensywniej za jazde rowerem. Łączac crossa z rowerem czułam ze po treningu doskwierał mnie ból w kolananch, podczas uprawiania sportu nie czułam zbytnio poniewaz zawsze starałam sie dobrze rozgrzac wstawy, zas po treningu, na drugi dzien... Mimo to troche sforsowałam i czułam poprawe. Zrobiłam 10 msc przerwe i zajełam sie fitenssem, ktory byl lzejszy dla kolan. Teraz od 6 msc wrociałam do pseudo crossa i czuje ze ból powrocił. Co robie nie tak? Po wykrokach i przysiadach czuje najwieksze bole, ale staram sie przykuwac tym cwiczeniom najwieksza uwage i wykonywac je poprawnie.
Proszę o rade i z góry dziekuje,
Jolka

16 października 2013 16:45

crossfit.. co to jest? jak ćwiczyć ? i gdzie można znaleźć informacje lub filmiki o tym ;)

Dyżurny Ekspert Na pytanie odpowiedział trener Dyżurny Ekspert

Witam. Mam 17lat i pewien problem. Nie moge sie podciagnac. Pompki wszelkiego rodzaju wykonuje, trenuje sobie w domu jakies przysiady biceps tricceps itp od dluzszego czasu, jednaak nie mam na tyle sil zeby sie podciagnac.....jest moze jakis sposob na to, aby zwiekszyc sile na podciaganie? Nie podciagne sie ani razu....

Witam,
pytanie do trenerow badz ludzi z wieloletnim stazem, czy wiecie czy byly jakies badania na temat tego ktory z rodzajow treningow, interwaly czy cross fit spala wiecej tluszczy i ktory spala mniej mięśni? Pytam sie bo zaczyna redukcje i powoli bede włączać takie dodatki, oczywiscie trening silowy tez jest. Wczesniej juz robilem interwaly i crossfity i oczywiscie ladnie spalaja, chodzi mi jedynie o te dwa detale.
Pozdrawiam

Irek Żak Na pytanie odpowiedział trener Irek Żak

Witajcie, potrzebuję plan treningu crossfit razem z rozgrzewką taki który będę mógł wykonywać w domu, może być z użyciem drążka. Tylko nie ma być to taki prosty z internetu przdkopiowany, coś innego nowego

29 kwietnia 2016 20:59

Siema Wariaty ! :)

W treningu siłowym na redukcji jaki ciężar obrać i po ile powtórzeń robić ?

Witam, mam pytanie odnośnie słynnego Muscle Up na drążku. Na internecie nie znalazłem poradnika jak to robić konkretnie w crossfit'ie, więc postanowiłem zadać pytanie tutaj, nie mam możliwości konsultacji z trenerem, gdyż trenuję sam, a wasze filmy z owej dziedziny naprawdę mocno mi pomogły :) Obecnie przeplatam trening gimnastyczny z treningiem cross. Do rzeczy:
Interesuje mnie jaka technika pozwala na jak najmniejsze zużycie siły podczas robienia Muscle Up'a, czy jest to podobna technika do kipping pull-up? Obecnie jestem po kontuzji i nie chcę zbyt mocno obciążać barków wejściem typowo siłowym, przydałoby się coś bardziej "technicznego". Bardzo prosiłbym o opis jak wyglądają Muscle Up'y w cross'ie na zawodach czy podczas treningów.

Z góry dzięki!

PS. Żałuję, że zaprzestaliście filmów z serii "Cross trening".

Pozdrawiam Mateusz.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Zamknij

Formularz kontaktowy

catpcha odśwież obrazek

Komunikat

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się w serwisie

Załóż konto

Zasubskrybuj newsletter

odśwież obrazek

Odzyskaj hasło

Zarejestruj się w serwisie

lub

Zarejestruj się przez Facebooka

Rekomendujemy rejestrację w serwisie Zapytaj Trenera za pomocą usługi Facebook Connect zamiast tworzenia nowego konta. Jest to przede wszystkim szybsze rozwiązanie, ale pozwala również na korzystanie z wielu funkcji i udogodnień, które oferuje Facebook.

kliknij mnie